31 grudnia 2014

Podsumowanie roku 2014

Hej kochani.
Dlatego, że kończy się rok 2014 postanowiłam napisać małe jego podsumowanie. Ten rok był dla mnie dobry i zły. Miał zalety i wady.
W tym roku pisałam egzaminy gimnazjalne, które poszły mi dobrze, skończyłam gimnazjum z zadowalającym wynikiem i dostałam się na świetny profil w technikum. Poznałam bardzo dużo świetnych ludzi, bez których w tym momencie nie wyobrażam sobie życia. Spędziłam świetne wakacje i rozpoczęłam naukę w technikum i dostałam wymarzony telefon, spędziłam miło czas z rodziną podczas świąt.
Były też trochę mniej przyjemnie rzeczy. Na początku roku zaniedbałam bloga, a pod koniec listopada i na początku grudnia usunęłam wszystkie posty.
W dzisiejszym poście są pierwszy raz moje zdjęcia. Tymi zdjęciami rozpoczynam pozytywnie rok 2015. Rzadko kiedy w postach będą moje zdjęcia, ponieważ bardziej pewniej czuję się po stronie fotografa niż obiektywu.
Z okazji tego, że dzisiaj kończy się rok 2014 życzę wszystkim udanego sylwestra, Szczęśliwego Nowego Roku, abyście wytrwali w swoich postanowieniach noworocznych, żebyście odnosili sukcesy w blogowaniu i w życiu osobistym i żebyście dążyli do wyznaczonego celu spełniając po drodze swoje marzenia.




32 komentarze:

  1. słodkie legginsy
    HAPPY NEW YEAR!

    _____________________________
    succes in 2014
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też rzadko zamieszczam swoje fotki. Wolę fotografować przyrodę i przedmioty:-)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. też wolę bym fotografem niż modelem :D
    szczęśliwego nowego roku! oby 2015 był lepszy niż jego poprzednik :)
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i wzajemnie :D

    www.ronniex333.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz! Tobie również życzę wszystkiego dobrego na Nowy Rok ;)
    I powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. wytrwałości w postanowieniach:) życzymy szczęśliwego nowego roku ♡

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w nowym roku!
    Powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne podsumowanie roku!
    szczęśliwego nowego roku 2015 :D

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby 2015 był jeszcze lepszy ! :)
    Świetne podsumowanie ♥
    Zapraszam na mojego bloga ♥
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super podsumowanie, bardzo podobają mi sie twoje leginsy :D

    Szczęśliwego Nowego Roku! :* zapraszam- fedricci17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe podsumowanie :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie 2014 tez nie był zbyt udany.
    Szczęśliwego Nowego Roku, oby był lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe podsumowanie ubiegłego roku :))
    June&July-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie 2014 tak jak dla Ciebie, w połowie był dobry w połowie zły, ale staram się cieszyć raczej tymi pozytywnymi momentami! :) wszystkiego dobrego w nowym roku!

    wjakwatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super podsumowanie. :)
    cloudsareblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcia :) widzę, że jesteśmy w tym samym wieku ;) obserwuję i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz fajne posty, zapraszam: ewaarts.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie to bardzo dobrze wychodzisz na zdjęciach! Czasami takie zmiany jeśli chodzi o bloga są dobre :) Trzymam za ciebie kciuki aby się to udało!
    Obserwuję i liczę, że tobie też spodoba się mój blog ;)
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkiego najlepszego w nowym roku :)) ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najważniejsze, że odnalazłaś się w tym wszystkim i teraz jest lepiej. Wzloty i upadki to rzecz normalna, należy być wytrwałym. W ogóle dawno już nie odwiedzałam Twojego bloga, odkąd sama też poddałam się w Blogosferze. Jak widzę udało Ci się zdobyć czytelników i cieszę się z tego. Powodzenia w dalszym blogowaniu, a i udanego 2015 roku :)!

    www.rajanablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne te legginsy!
    Powodzenia w nowym roku :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pokauzj sie czesciej na zdjeciach, to zawsze dobrze funkcjonuje, kiedy czytelnik moze obserwowac, kogo czyta!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia cudne ;)
    Czekam na kolejny post ;3
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkiego co najlepsze :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne podsumowanie i bardzo ładne zdjęcia. To widać, że wiele się działo u Ciebie w ubiegłym roku :) Oby ten był jeszcze lepszy i przepełniony ogromem pozytywnych, cudownych przeżyć.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. Również życzę szczęśliwego nowego roku <3 Fajne legginsy :)


    ♥ ♥ ♥ U MNIE ROZDANIE Z TANGLE TEEZER ♥ ♥ ♥

    JULIA BLOG – ROZDANIE KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też usunęłam wszystkie posty i zaczęłam od nowa.
    Dziś dodałam swoją "pierwszą notkę"
    Będzie mi bardzo miło jeżeli przeczytasz post :)
    Liczę na kom :3 Bardzo ładny wygląd
    PS.Czasem lepiej jest zacząć odo nowa !
    Wszystkiego dobrego i szczęśliwego nowego roku 2015 :) :3
    http://lifeyourdream-olablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczęśliwego Nowego Roku i wytrwałości w prowadzeniu bloga ♥

    Capitan Blue - click!

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny psiak:)

    kochana, masz ochotę na wspólną obserwację? zacznij i daj znać u mnie, to się odwdzięczę.
    MÓJ BLOG-KLIKNIJ TUTAJ♥ + poklikasz? :* buziak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥