23 grudnia 2014

Święta

Hej kochani.
Już jutro mamy wigilię. Czas piękny, magiczny. W dniu, którym powinniśmy wybaczać sobie nawzajem. Niektórzy mówią, że w tym roku nie czują świąt. Ja jednak mam przeciwnie. Słuchając kolęd w reklamach, ubierając choinkę trudno nie czuć tych świąt. Jednak brakuje mi tego śniegu. W mojej miejscowości leżał już śnieg tylko, że stopniał. Mam nadzieję, że jeszcze do wigilii spadną płatki śniegu.


Z tej okazji chciałabym życzyć wszystkim blogerom Wszystkiego Najlepszego, aby ich blogi cały czas się rozwijały, żebyście się nie poddawali i nadal robili to co kochacie. Zdrowia, szczęścia, pomyślności i aby spełniły się wasze wszystkie marzenia.

9 komentarzy:

  1. WESOŁYCH ŚWIĄT!

    ____________________________
    jak się ubrać w Święta na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. wesołych świąt:)

    http://gold-cherry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również brakuje śniegu, u mnie jeszcze nie padał ;/
    Tobie również życzę wesołych świąt! ♥
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt
    zmaryprzezswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dzisiaj spadł śnieg, pierwszy raz tego roku ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie już woczoraj wieczorem padał :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Już trochę późno, ale i tak nawzajem :*

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety już po świętach ale cóż, mam nadzieję że spędziłaś je fajnie ? :D


    Mój blog ->KLIK<-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥