27 stycznia 2015

25 faktów o mnie

Hej kochani.
Z racji tego, że usunęłam stare posty i ten z faktami również to chciałam dzisiaj napisać nowe fakty o sobie. Nowi czytelnicy poznają lepiej moją osobę. A ci co obserwują mnie od dawna być może dowiedzą się czegoś nowego.

1.Mam na imię Renata ale wolę gdy znajomi mówią do mnie Renia.
2.Urodziłam się 24 października 1998 roku czyli mam już skończone 16 lat.
3.Chodzę do technikum na profil technik żywienia i usług gastronomicznych.
4.Interesuje się gotowaniem, blogowaniem i fotografią.
5.Mam po stopniowane, krótkie, blond włosy.
6.Mam brata. Nazywa się Paweł.
7.Nie lubię gdy ktoś pyta się mnie "serio?" mimo tego, że sama to używam.
8.Jestem uparta, wrażliwa i nieśmiała.
9.Nie lubię czytać szkolnych lektur ale za to lubię czytać książki.
10.Uwielbiam słodycze ale nie przepadam za żelkami.
11.Nie odrabiam prac domowych z języka angielskiego.
12.W gimnazjum lubiłam j.polski i matematykę ale teraz nienawidzę tych przedmiotów.
13.Zawsze mam uzupełniony zeszyt i każdy ode mnie pożycza.
14.Uważam, że w technikum mam przeciwieństwo w nauczycielach. Czyli jak w gimnazjum miałam spoko nauczycielkę od matematyki to tu mam złą.
15.Uwielbiam jeść fast foody.
16.Zawsze tak mam, że jak mam krótkie włosy to po miesiącu żałuję, że je ścięłam a jak mam długie to chce mieć krótkie.
17.Nie lubię zmywać naczyń.
18.Jeszcze rok temu nie chciałam mieć dotykowego telefonu a teraz to tylko takie chcę.
19.Zdarza się, że jak w szkole notatki piszę szybko i byle jak to w domy wyrywam kartkę i przepisuję jeszcze raz.
20.Nie lubię oglądać horrorów, ponieważ zawsze po nich boję się spać.
21.Jestem uzależniona od internetu.
22.W przyszłości chcę iść na studia związane z gastronomią.
23.W przyszłości chce pracować jako dietetyk.
24.Pójdę na studia pod warunkiem, że zdam maturę.
25.Gdy mam krótkie paznokcie ciężko jest mi pisać smsy.

Mam nadzieję, że post się Wam spodobał i trochę się o mnie dowiedzieliście.
                                                           Byeee!




50 komentarzy:

  1. Fajnie że piszesz o sobie fakty, zawsze można się czegoś o Tobie dowiedzieć. :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post !
    Dużo się dowidziałam przez te fakty o tobie .
    Obserwuje ,miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe ja nie mam uzupełnionych zeszytów ;) chociaż zależy od czego . :)

    może obserwacja ? :) http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Renatko ! Nowy start czesto jest czyms wspanialym i mam nadzieje ze Dla Ciebie tez taki jest :D
    a co do pazurków mi się łatwiej pisze jak mam krótkie hihi
    Antiques

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przejrzysty design bloga, przyciąga :D
    Większość tych faktów pasuje i do mnie.

    http://life-by-monika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tego typu posty, bo można dowiedzieć się czegoś o autorce bloga :) Ja też tak mam, że w szkole piszę niestarannie a potem w domu przepisuję to jeszcze raz, haha :)
    + obserwuję :D

    wjakwatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też interesuję się fotografią :) Dziękuję za odwiedziny :)

    ♥BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe post:) można się czegoś dowiedzieć:*

    Pozdrawiamy♥
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne fakty ;) Ja za to kocham horrory ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam stosunkowo krótkie włosy:)
    Może wspólna obserwacja??? napisz pod moim ostatnim postem :) Ja już:)
    http://kossmmoslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam brata Pawła! haha :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne fakty! Również jestem uparta i nieśmiała ;)


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie odrabiam prac domowych z angielskiego, w sumie to nigdy ich nie robiłam :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam to samo z horrorami ;) fajne fakty ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post o moim pokoju ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. mogę powiedzieć, że większość tych rzeczy pasuje do mnie ( oprócz tych związanych z imieniem i datą urodzenia, oraz szkołą ), więc bardzo pozytywnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nienawidzę czytać lektura! A w domu mam cały regał pełen książek... ^^

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wręcz przeciwnie, uwielbiam horrory ; ) Jeśli Ci się uda zdać na studia to będąc dietetykiem będziesz miała ciekawy zawód : ) P.S Masz bardzo ładnego bloga : )

    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post. Szczerze to ja także nie lubię czytać lektur szkolnych, ale ksiązki nie związane ze szkołą to już coś innego ;)

    http://aszila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. punkty 8 i 10 - mam to samo :p
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z kilkoma informacjami, nową porcją samojebek i genialną piosenką! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post!
    Można się o Tobie dużo dowiedzieć :)
    Też nie lubię czytać lektur szkolnych, chyba że są ciekawe, a to się rzadko zdarza.

    Mój blog - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też jak mam długie włosy to chcę mieć krótkie i na odwrót. Na szczęście na razie są długie, ale pewnie niedługo zawitam do fryzjera :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne :*
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe fakty, sporo można się o Tobie dowiedzieć :)

    Pozdrawiam! ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś ciekawą osobą i też nie cierpie lektur
    nessi-blog-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też nie cierpię czytać lektur, ale kocham czytać książki:-) z reguły lektury są bardzooooo nudne:)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  26. Nienawidzę szkolnych lektur ... Chyba jak każdy ;D

    Mój blog ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. A kto lubi lektury? :P Co do gotowania, może rozwiniesz na blogu jakąś kategorię z tym związaną?

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawych rzeczy można się o Tobie dowiedzieć ;)
    zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Czytając fakty o Tobie spostrzegłam, że mamy dużo wspólnego. :)
    http://sweetieunicorn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też uwielbiam słodycze, ale nie lubię żelków;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post
    Would you like to follow each other ? I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również nie lubię lektur^^ fajny blog :)
    http://nataliasblloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tak samo nienawidzę czytać szkolnych lektur, ale inne książki jak najbardziej! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Zostałaś nominowana do LBA
    Więcej informacji u mnie :)❤

    one-moment-in-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ja lubie j.polski i chce isc dalej do klasy humanistycznej- mam nadzieje ze nie przestane go lubic :(
    kiedys mialam nawyk komentowania wszystkiego ,,serio'' ale na szczescie sie tego oduczylam. co ja mialam wtedy w glowie!? :D

    pozdrawiam,
    http://littlediversion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne fakty, lubię takie posty. Wiele się o Tobie można dowiedzieć. :)

    ♡ kochacznaczyblogowac.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja również nie lubię lektur, za to lubię czytać książki które sama sobie wybiore :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Haha, też nie znoszę kiedy ktoś się mnie pyta "serio?" xD
    świetny post!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam dokładnie tak samo z książkami jak Ty! :)

    http://jozley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. super pomysł na posta ;))

    http://ylyys.blogspot.com/2015/01/troche-nowosci.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak można nie lubić żelek? :DDD fajny post, na pewno zdasz mature i dostaniesz się na wymarzone studia ;)
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post!

    Zapraszam do nas ♥
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny post lubię dowiedzieć się o osobach piszących bloga :D
    Zapraszam do nas:http://kadowe.blogspot.com/
    Mam nadzieje, że wpadniesz:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥