17 stycznia 2015

Wewnętrzna pustka


Cześć! Dzisiejszy post pisze dla Was Adrianna z bloga rajanablog. Wraz z Renią postanowiłyśmy wymienić się postami na swoich blogach, co prawda ja dopiero zaczynam, ale pomyślałam, że czemu nie. Nie przedłużając przechodzę do właściwej treści posta. 
Chyba każdy z nas przeżył chociaż raz w życiu emocjonalny dołek. To gorszy dzień, zła ocena, kłótnia z bliską osobą. Takich powodów mogłabym wymienić mnóstwo. Dla każdego pojęcie "ważny problem" ma inne znaczenie i nie można oceniać tego czym ktoś się martwi. Szczerze często miewam takie stany, ale przeplatają się one wraz z przebłyskami chwil lepszych. Okropne uczucie. Jedyne co ma się ochotę, to tylko leżenie w łóżku, oglądanie filmów i jedzenie. Żadnych kontaktów, spotkań, nic z tych rzeczy. Czuję wtedy tylko pustkę, wewnętrzna nicość, chciałoby się jedynie zasnąć i nie obudzić do momentu gdy to wszystko minie. I teraz przechodzimy do sedna, czyli jak sobie z tym radzę? Nie da się tego jednoznacznie określić, ale polecę Wam kilka czynności, które powinny poprawić Wam humor w takiej sytuacji.
Przeczytaj książkę
Ostatnio częściej czytam książki i naprawdę wystarczy dobra lektura. Najlepiej pamiętniki osób uzależnionych. W nich jest pełno opisów emocji i ciekawy pogląd na świat.
Zorganizuj swój czas
Organizacja daje wielką satysfakcję. Gdy wiem co mam zrobić czuję, że żyję. Ogarnia mnie energia i chęć do działania. Niekoniecznie długo trwam w takim stanie, ale zawsze lepiej jak chociaż jeden dzień czy też tydzień będę miała wszystko dopięte na ostatni guzik.
Zacznij się zdrowo odżywiać
Zdrowy tryb życia nie dość, że jest korzystny dla naszego organizmu, to wpływa też na lepsze nasze samopoczucie. Do tego dołączyć ćwiczenia, motywację i możemy działać!
Zacznij prowadzić pamiętnik
Sama zaczęłam to robić i piszę w nim wtedy, kiedy mam na to ochotę. Kiedy czuję, że muszę się wyżalić, ale nie chcę nikogo martwić, więc uczucia przelewam na słowa i piszę. Mój pamiętnik jak dotychczas jest ubogi w ilość wpisów, ale ważne, że treść jest konkretna.
Posłuchaj smutnej muzyki
Może wydawać się to absurdalne, ale taka muzyka najszybciej poprawia nastrój. Można wtedy na spokojnie wszystko przemyśleć, rozważyć wszystkie plusy i minusy. Jest to pewien rodzaj odprężenia. Na takie momenty polecam artystkę, która zwie się Sia.

34 komentarze:

  1. zdrowe odżywanie to jest to :P


    ________________________
    my fashion make-up inspiration
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa z taką wymianą postów!
    chętnie zaglądnę :))
    super napisane :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. taaak, emocjonalny dołek. Bardziej nie posiadanie już więcej siły do niektórych.. ://

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Organizacja czasu to podstawa! Słuchanie muzyki należy do mojej ulubionej rozrywki, książką i pamiętnik to też dobre rozwiązanie :)
    Zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie słuchałam tej piosenki. Masz piękne oczy,chciałabym mieć niebieskie ! :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł z wymianą postów :D poza tym też uwielbiam Się (sia - jak to się odmienia?!)
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy ma takie chwile, świetne sposoby :)
    www.blog017.blogspot.com - serdecznie zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post ;) intereujący ;)
    pozdrawiam ;)
    i zapraszam na nowy post ;)
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Prowadzisz wspaniałego bloga! Bardzo podoba mi się Twój styl pisania, zdjęcia i sam desing. Będę tu zaglądać częściej. :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie! ;-)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/channel/UCkTSLDXgJlmLMJ0iEcRAdfw/videos

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kiedyś pisałam pamiętnik, ale jakoś już mi się znudziło ;D

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post. Ostatnio zastanawiałam się nad założeniem pamiętnika. :)


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! - Klik! ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię organizować sobie czas ;D
    http://olciak-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post ;))) I ładny wygląd bloga ;*
    Pozdrawiam :) smellofvioletlips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam takie chwile, ale wtedy staram się nie leżeć i użalać się nad sobą tylko albo gdzieś wychodzę na spacer albo odpalam trening i ćwiczę :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wymiana postami to super sprawa. Ostatnio też zaczęłam częściej czytać książki :)
    Może obserwacja za obserwacje ? Jak tak zacznij i napisz u mnie w komentarzu :)
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że się wymieniłyście! Fajne sposoby, mam podobnie. Co powiesz na wspólną obserwację, Renia? Ja już i liczę na Ciebie :D
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne rady :>
    Szerze, często jestem w tym dołku i stosuję te rady. Osobiście, uwielbiam robić jakieś ćwiczenia w tym czasie :)
    Zapraszam http://aura2099.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie smutne piosenki pomagają! <3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny pomysł z wymianą postów :) naprawdę nieźle piszesz ^^
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne rady, fajny pomysł z wymianą postów :))
    angelika-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubie wymiany postow:)
    moze obs/obs?ja juz obserwuje
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytać książkę - to najlepsza odskocznia od rzeczywistości.
    Fajny pomysł :)
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mimo, że dopiero zaczynasz, piszesz bardzo mądrze i żywo. Muszę zajrzeć na twojego bloga.
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja miałam ostatnio ogromne załamanie. U mnie to nie był "dołek", ale raczej "dół" :/
    Ale wczorajsza długa kąpiel nieco pomogła ;D

    justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne pomysły na spędzenie wolnego czasu! Ja zamierzam zadbać o bloga i kanał na YT :) Pozdrawiam ♥

    ♦ Julia Blog – NOWY POST I ROZDANIE KLIK ♦

    ♥ Mój kanał a na nim nowy filmik KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. kocham tą piosenke, powodzenia w prowadzeniu bloga ;)
    jesteś śliczna ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Breathe me <3 Ostatnio słucham jej codziennie ;)

    http://worrying-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥