Wednesday, February 18, 2015

A żeby tak cofnąć czas

Hej kochani!
Pewnie nie jednej z Was przeszło kiedyś przez myśl, żeby tak cofnąć czas. Może cofając czas podjęlibyśmy słuszniejszą decyzję. Ale czy na pewno? Czy na pewno byłaby lepsza? Może akurat ta decyzja, którą teraz podjęlibyśmy jest bardziej atrakcyjniejsza. Jakbyśmy podjęli inną to wyszlibyśmy gorzej.Nie jedna osoba chciałaby mieć wehikuł czasu i przenieść się w przeszłość. Niektórzy pewnie myślą teraz jakie głupie błędy popełnili. Ale przecież człowiek uczy się na nich.
W naszym życiu występują takie momenty kiedy musimy podjąć ważną decyzję np. na jaki profil iść do szkoły kiedy mamy różne zainteresowania, jaką kupić sukienkę kiedy obydwie nam się bardzo podobają. Niektórzy mówią aby słuchać głosu serca inni mówią aby kierować się rozumem, gdyż to on powie nam co jest lepsze. Mam nadzieję, że zrozumieliście ten przekaz, że nie zawsze trzeba iść za rozumem czasami trzeba się zatrzymać i posłuchać co serce ma nam do powiedzenia. A nawet jeśli wybierzemy gorszą decyzję i przy tym popełnimy błędy to przecież uczymy się na nich. Nie zawsze za pierwszym razem zapamiętamy lekcje ale na pewno za którymś razem naprawimy ten błąd.
(Przepraszam Was, że nie ma lepszych zdjęć ale w tygodniu nie mam czasu aby wyjść na zdjęcia)

U mnie już skończyły się ferie więc zaczynam drugie półrocze. Na koniec roku chciałabym mieć lepsze oceny. Dlatego muszę się zmobilizować i zacząć się uczyć. Posty będą dodawane co 4 dni.
                                                                  Byee!!!



21 comments:

  1. wiesz, ja na koniec roku chciałabym mieć w końcu pasek.. :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Zgadzam się z Tobą, trzeba słuchać głosu serca :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  3. Cofnęłabym czas w wielu sytuacjach..niestety jest to nierealne.
    Bardzo ciekawie piszesz ;) Powodzenia w drugim półroczu :)


    liovky.blogspot.com Zapraszam do obserwowania i przede wszystkim do czytania. Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  4. Oceny najważniejsze! :P Czasami chciałabym cofnąć czas a czasami nie. Z jednej strony warto, ale zawsze są i jakieś minusy.
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Zawsze powinniśmy słuchać głosu serca, bo on tak naprawdę wie co dla nas najlepsze i czego tak w rzeczywistości pragniemy :)
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  6. Ja chyba nie chciałabym cofnąć czasu, ładne zdjęcia :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja bardzo bym chciała cofnąć czaS :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/02/two-years-with-you.html

    ReplyDelete
  8. śliczne zdjęcia :)
    pozdrawiam :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Nie chciałabym cofnąć czasu, nie mam takiej potrzeby. Poprawiłabym tylko te mało znaczące momenty.

    http://traces-of-passion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Masz rację ja też czasami chcę cofnąć czas :) Obserwuję :** madzia-magdzia.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Powodzenia w nauce! Ja również muszę poświęcić więcej czasu na naukę.
    Nie będę kłamać, jest wiele rzeczy które chciałabym zmienić ponieważ za szybko podjęłam decyzje.

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/
    Zaobserwujesz mojego bloga? Dziękuję <3

    ReplyDelete
  12. Chciałabym cofnąć czas, jedynie by podjąć te decyzje, których bałam się podjąć.

    ReplyDelete
  13. ważne jest tylko, żeby umieć uczyć się na tych błędach i więcej ich nie popełniać :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja staram się uczyć na błędach i wierzę, że w przyszłości już ich nie popełnię :)

    Zapraszam na nowy post, jeśli tylko masz wolną chwilkę: ___BLOG___

    ReplyDelete
  15. ja uczę się na błędach których dużo popełniam :)

    Korzystając z okazji chciałabym Cię zaprosić na mój blog, gdzie pojawiła się nowy post. Za wszelkie sugestie i propozycje będę bardzo wdzięczna. :) Zachęcam również do obserwowania
    [ life plan by klaudia ]

    ReplyDelete
  16. Powodzenia w poprawianiu ocen :)

    ReplyDelete
  17. Every weekend і usеd to pay a visit tɦis website, Ьecause i wаnt enjoyment,
    since this this website conations truly nice funny material too.


    my web site - trehyth retert

    ReplyDelete
  18. fajny post :)
    gaaba-gabaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Też bym chętnie cofnęła czas. A ferie mi też się skończyły :( Również chcę mieć lepsze oceny.
    Super masz bloga. :
    Jeśli chcesz to może obserwacja z obserwacje ?
    http://reliablemargaret.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥