26 lutego 2015

Co u mnie? + pytania

Hej kochani!
Niektórzy z Was pewnie jeszcze mają ferie. U mnie tak dobrze nie ma i chodzę do szkoły. Jak na razie nauka idzie dobrze chociaż nie z każdym przedmiotem. Jeszce nie udało mi się usystematyzować i dodawać posty chodząc do szkoły. Ale nad tym pracuję i myślę, że jeszcze tydzień i pogodzę obowiązki. A jak jest u Was? Jak spędzacie ferie? Bądź jak idzie Wam nauka?
W dzisiejszym poście chciałabym abyście zadawali mi pytania. Co chcielibyście o mnie wiedzieć lub co Was ciekawi. Ja w następnej notce odpowiem na wszystkie Wasze pytania.

38 komentarzy:

  1. Kiedy założyłaś bloga?
    Czy będzie kanał na yt?
    Jak masz na drugie imię?
    :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też szkoła, ale tylko jutro i miesięczne praktyki nareszcie! :)
    http://cocosami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nauka :/ jitro sprawdzian z geo i piatek w koncu!♥

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piątek weekendu początek! :3
    Pytania:
    Wierzysz w horoskopy?
    Jakie pytania najbardziej lubisz zadawać innym ludziom?

    OdpowiedzUsuń
  5. co kochasz najbardziej?
    co wspominasz najgorzej?
    czy wierzysz w duchy ? :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, zapraszam na mój http://leknacaalezlo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie masz ulb. blogi?
    co lubisz robić w wolnym czasie?
    co skłoniło Cię do założenia bloga?

    ✿pisanepasja.blogspot.com✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Co najczęściej gotujesz kochana ?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Co skłoniło Ciebie do blogowania?
    2. Ulubiony zwierzak?
    3. Najśmieszniejszy moment, który pamiętasz to... ?
    Mi się już ferie dawnoo skończyły, miałam je w pierwszym terminie :( A teraz siedzę chora w łóżku.
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Co Cię inspiruje do pisania postów?
    Świetny blog ♥

    pastelovoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też już nie mam ferii i zdążyłam się już wciągnąć w tę szkolną rutynę :)
    Jakiego typu posty lubisz najbardziej czytać?

    NATFORART click

    OdpowiedzUsuń
  12. *Masz swoją inspirację blogową?
    *Uważasz się za osobę tolerancyjną?

    Pozdrawiam
    ✄ imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. [p] czy wiążesz przyszłość z blogiem?
    [p] jakie posty napiszesz w najbliższym czasie?

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz jakieś zwierzę ?

    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Jak to się stało, że zaczęłaś blogować?
    2. Co cię inspiruje do pisania postów, skąd bierzesz pomysły?
    3. Co cię najbardziej ciekawi? (mam na myśli posty)
    4. Co chciałabyś robić w przyszłości?
    5. Jak rozwijasz swoje pasje?

    moje ferie właśnie się skończyły i zaczyna mi się szkolna rutyna w którą teraz ciężko mi wejść, wczesne wstawanie i długie godziny spędzone w szkole to dla mnie istna katorga :)

    Zapraszam na nowy post!
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Co najbardziej denerwuje Cię w blogosferze?
    Masz rodzeństwo?
    Jaki zawód chciałabyś wykonywać w przyszłości?
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Co najbardziej zapamietalas z dzieciństwa?
    http://wixafine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kim chciałabyś być w przyszłości?
    Czy lubisz czytać książki? Jeżeli tak, to jakie?
    Z jakiego przedmiotu szkolnego jesteś najlepsza?
    W jakich językach mówisz?

    ¦ http://gabby-inspirations.blogspot.com/ ¦ - mój blog klik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skąd bierzesz pomysły na posty?
    Jakie jest twoje hobby?
    Ulubiony cytat?
    Obserwujemy? Zacznij i napisz u mnie na blogu a także to zrobie ;3
    Poklikałabyś w baner Sheinside w prawej kolumnie ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
    Jakie masz marzenia związane z blogiem?
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post ! dziękuje za odwiedziny !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ulubiony cytat?
    Co cię zainspirowało do założenia bloga?
    Ulubiona książka/film/piosenka?
    Mam nadzieję, że pomogłam :)
    http://www.blue-almonds897.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog! :)
    Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
    Kiedy założyłaś blog?
    Jaki jest twój ulubiony film lub książka? :)
    Możemy prosić o klikanie?:) Zapraszamy również do udziału w konkursie! :)
    ✿ Staying Strong CHOIES-KONKURS [KLIK] ✿

    OdpowiedzUsuń
  24. Co ostatnio dodało Ci energii, motywacji? Jakaś osoba, cytat, zdarzenie?
    Co w sobie lubisz, co jest Twoim atutem?
    Jesteś wysoka, niska, średniego wzrostu?
    Jakie są Twoje skuteczne sposoby na naukę?
    U mnie już dziś powrót po dwutygodniowym lenistwie do szkoły. :/
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie koniec ferii:/ też mam dużo nauki!:*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡✿ Twins Life. blog prowadzony przez bliźniaczki ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie masz plany na przyszłość?
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Abyś mogła przekazać milion złoty na 1 dowolny cel co by to było i dlaczego? :)
    2. Co według ciebie oznacza słowo tolerancja?

    ♥MÓJ BLOG <--ZAJRZYSZ?♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post :)

    Chcesz wianek, kosmetyki i biżuterię a do tego post promujący?:) Zapraszam!
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo to może kim chciałabyś być w przyszłości?
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja tesknie za moimi feriami, ale już się dawno przyzwyczailam do szkolnej rutyny :D
    http://littlediversion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh, I Like your blog and your style of writing! Also I’d like to say that you have beautiful photos! Great job! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kto jest dla ciebie inspiracją ?
    Masz chłopaka ?
    Wierzysz w reinkarnacje ?
    Twój ulubiony film ? :)
    .Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakiego jesteś wyznania?
    Czego nigdy byś nie założyła ? :D
    www.blog017.blogspot.com
    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Moje ferie niestety skończyły się 3 tyg. temu ;((
    Mam pytanie: co sądzisz o przyjaźni damsko-męskiej?
    zaobserwowałam i czy mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
    Wpadniesz? Zaczynam od nowa
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥