22 marca 2015

Drożdże- jako lek na długie i zdrowe włosy!

Hej kochani.
Drożdże są stosowane w przemyśle spożywczym: w piekarnictwie, produkcji piwa lub wina. Drożdże możemy podzielić na piwne, piekarnicze, kefirowe i winne. Najczęściej stosowane są drożdże piekarnicze i właśnie o nich będzie dzisiaj mowa.

Drożdże zawierają dużą ilość witamin z grupy B, która odpowiada za kondycję włosów oraz cery. Drożdże mają w sobie również cynk, selen oraz miedź.
Regularne picie drożdży nie tylko poprawi kondycję naszych włosów ale również przyśpieszy ich porost. Drożdże mają również wpływ na cerę oraz na paznokcie. Lecz mogą mieć również wady m.in. to, że jeżeli nie zalejemy ich wrzątkiem wody to możemy nabawić się jakieś choroby i u niektórych może na twarzy pojawić się wysyp taki jaki jest podczas okresu ale to po kilku dniach powinno zniknąć.
Drożdże wyjmujemy z opakowania i kroimy tak aby powstało 6 kostek (na zdjęciu wyżej zaznaczyłam jak ja je kroję). Bierzemy jedną kostkę i kruszymy do szklanki. Następnie zalewamy wrzątkiem wody. Ja leję na oko i u mnie wychodzi gdzieś tak do połowy szklanki. Czasami mniej. Bardzo jest ważne aby tego nie zalewać zimną czy ciepłą wodą tylko to musi być wrzątek. Gdyż gorąca woda musi zabić bakterie, które znajdują się w drożdżach aby nic nam się nie stało.
Po 15-20 minutach napój jest już gotowy do picia. Za pierwszym razem jest to bardzo nie dobre. Ale po jakimś czasie możemy się przyzwyczaić. Możemy również miksturę posłodzić albo wsypać kilka łyżek kakao aby smak był lepszy.
Taki napój pijemy jeden lub dwa razy na dzień. Trzeba pamiętać aby po miesiącu lub dwóch zrobić przerwę od picia, ponieważ włosy zamiast nam rosnąć mogą wypadać.
Ja rok temu piłam je aby polepszyć stan mojej cery. W tym roku również piję aby przyśpieszyć porost włosów. Mam nadzieję, że post pomocny i skorzystacie z niego.
                                                           Byee!



37 komentarzy:

  1. Kiedy zaczęłam się interesować swoimi włosami natknęłam się na taki sposób. Mogę ci polecić znaną metodę z żółtek jaj, oleju rycynowego, oliwy z oliwek i jogurtu naturalnego. Efekty nieziemskie nawet po pierwszym użyciu, a o drugim nie wspomnę, jednak jest to do nałożenia na włosy i trzeba troszeczkę odczekać. Do picia jest dobra też pokrzywa. Polecam i pozdrawiam.
    sotiens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja również kiedyś chciałamk takie coś stosować, ale nie wiedziałam czy to nie pogorszy stanu mojego włosów :)
    jak się u cb sprawuje ?
    http://www.carolinestylefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku ledwo dałam radę przełknąć. Ale potem się przyzwyczaiłam i teraz bez problemu wypijam. A co do stanu moich włosów. To nie. Ten napój nie pogorszył stanu moich włosów co najwyżej może ci na twarzy wysypać się trądzik. Ale to po kilku dniach powinno zejść

      Usuń
  3. Hej! Wpadłam tu dosłownie na momencik, aby poinformować Cię, że organizuje konkurs/promowanie u mnie na blogu. Jeśli masz ochotę wziąć w nim udział, to zapraszam:
    dariaa-blog.blogspot.com/2015/03/hey-there.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm ja raczej nie będę chciała tego pić ;/ jakos mi tak nie podchodzi :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. JA tam lubię powicinać sobie na surowo i maseczkę z drożdży:))

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/naszyjnik-i-kolczyki-z-otiencom.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia
    .
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs?
    Jak tak pisz u mnie w komenatrzu
    http://sandraa-suusan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś próbowałam to wypić i niestety, źle to się skończyło haha wszystko wyplułam także drugi raz nie spróbuję..:/ szkoda bo może fajne by były efekty
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za pierwszym razem miałam podobnie haha

      Usuń
  8. Jeszcze nie probowalam ale na pewno sprobuje ;)

    Roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam kilka razy o tym sposobie, ale bałam się go wypróbować haha Może jednak się przełamię
    Pozdrawiam :*
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubie drożdży :C i chyba aż tak sie nie poświęce :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba bym nie umiała tego wypić, ale czego się nie robi dla zdrowia i urody,...;p
    ✵ Zapraszam na kolejny wpis na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa efektów, zacznę stosować ten sposób :)
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po miesiącu stosowania zrobię na ten temat post i dodam zdjęcia więc będziecie mogli zobaczyć efekty.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Ooo świetny pomysł, koniecznie spróbuje tego :) Bo właśnie zapuszczam włosy :)
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki? Byłabym wdzięczna :*
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie spotkałam się z taka metodą na poprawę stanu włosów ^^
    muszę ją koniecznie wypróbować
    pozdrawiam :D
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że jest świetny,na pewno spróbuję :))
    Zapraszam do mnie - http://alices--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow nie wiedziałam że drożdże są tak "zdrowo-pomocne" ^.^
    Na pewno spróbuje tej mikstury zwłaszcza że kiedyś ich próbowałam iii...nie są takie złe heh :)
    Obserwuję i chciałabym zaprosić do mnie (dopiero zaczynam)
    http://fashionbloginstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja chyba się do tego nigdy nie przekonam, zapach mnie mega odtrąca... :( a szkoda, bo widziałam dużo efektów na blogach, że to naprawdę działa i włosy szybciej rosną.

    OdpowiedzUsuń
  18. Smak mnie nie przekonuje, ale być może spróbuję! :D
    thisismydream-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba jestem tutaj pierwszy raz, ale bardzo mi się podoba blog
    będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  20. Też jakiś czas temu piłam drożdże i efekty rzeczywiście były. Być może jeszcze do tego powrócę :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia
    .
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? ( robie też design blogów,wiec jakbys chciala to pisz u mnie w komentarzach :*)
    Jak tak pisz u mnie w komenatrzu
    ✿http://sandraa-suusan.blogspot.com/✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  22. oo muszę wypróbować :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. dobry sposob, ja wole odzywki specjalne na porost i kondycje, takie od fryzjerki!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja stosuję maskę drożdżową na włosy. Są po niej takie mięciutkie! Polecam :) Wystarczy rozmieszać żółtka, suche drożdże, jogurt i miód, nałożyć na włosy (ok. 30 min poczekać) i zmyć!
    dziewczynazestarowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie niestety za bardzo odrzuca zapach i smak drożdży ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. próbowałam przez kilka dni, ale nie umiałam zdzierżyć tego smaku ;)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam kiedyś o tej recepturze, ale bałam się z niej skorzystać :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki za omentarz ;)
    Ja też kiedyś piłam drożdże przez miesiąc potem zrobiłam przerwę dwumiesięczną bo nie można przesadzać :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł, nie słyszałam jeszcze o takim sposobie :)

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy mnie to nie przekona. Kiedyś jadłam drożdże, by urosnąć, ale są ohyydne ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja koleżanka pije i twierdzi, że pomaga... Ale ja bym chyba się nie przekonała.
    Masz ochotę na wspólną obserwację? O ile mój blog przypadnie Ci do gustu. ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Hmm. Nawet o tym nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie słyszałam, ale jakoś mnie nie zachęca :\
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  34. Też, jakoś pierwsze słyszę o tym

    http://footo-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥