Thursday, March 05, 2015

Pytania i odpowiedzi #1

Hej kochani!
Ostatnio w poście prosiłam Was abyście zadawali mi pytania. I nie sądziłam, że aż tyle ich będzie dlatego też podzieliłam post na dwie części.

1.Kiedy założyłaś bloga?
Bloga założyłam latem 5 sierpnia 2013 roku.

2.Czy będzie kanał na youtube?
Jak na razie nie planuję mieć kanału ale kiedyś możliwe, że będzie ale wątpię w to.

3.Jak masz na drugie imię?
Nie mam drugiego imienia. Mam tylko jedno.

4.Wierzysz w horoskopy?
Nie wierzę ale czasami lubię poczytać.

5.Jakie pytania najbardziej lubisz zadawać innym ludziom?
Najbardziej lubię pytać o ich zainteresowania, do jakiej szkoły chodzą, jakie plany po niej.

6.Co kochasz najbardziej.
Najbardziej kocham rodzinę, przyjaciół, pasje, zwierzęta.

7.Jakie masz ulubione blogi?
Moje ulubione blogi znajdują się w pasku bocznym i są to: Kika, Asia C., Jula, Fiki, Wiktoria, Marta Zielińska, Julia i Sara.

8.Co lubisz robić w wolnym czasie?
W wolnym czasie spędzam czas z rodziną, przyjaciółmi, rozwijam pasję, słucham muzyki.

9.Co skłoniło Cię do założenia bloga? / Jak to się stało, że zaczęłaś blogować?
Chciałam spróbować czegoś nowego.

10.Uważasz się za osobę tolerancyjną?
Tak. Nie wyśmiewam ani nie dokuczam różnym osobom niż ja.

11.Masz jakieś zwierzę?
Mam kotkę i psa.
12.Jesteś wysoka, niska, średniego wzrostu?
Mam 163 cm, więc jestem średniego wzrostu.

13.Co w sobie lubisz, co jest twoim atutem?
Rzecz, którą zawsze w sobie lubiłam i nadal lubię są to moje włosy.

14.Jaka blogerka jest Twoją ulubioną?
Moją ulubioną blogerką jest Kika.

15.Masz chłopaka?
Aktualnie nie mam.

16.Czy wiążesz przyszłość z blogiem?
Tak w sensie, że nadal będę blogować.

17.Jakie jest twoje hobby?
Moje zainteresowania to gotowanie, blogowanie i fotografia. Czasami lubię zrobić coś DIY albo poczytać książkę.

18.W jakich językach mówisz?
Mówię w języku polskim, krótkie zdania w języku rosyjskim i pojedyncze wyrazy w języku angielskim.

19.Czy lubisz czytać książki? Jeżeli tak, to jakie?
Lubię czytać książki i najczęściej są to pamiętniki.

20.Ulubiony zwierzak?
Najbardziej lubię psy i koty.

                                                                       Byee!

25 comments:

  1. Fajnie, że nie odpowiadasz tylko jednym słowem.
    Też lubię czytać pamiętniki!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Fajne odpowiedzi.:)
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam Q&A bo można poznać autorkę bloga! :)

    Odwdzięcze się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam!
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  4. a jaa kocham czytać książki i zapraszam jeśli chcesz poczytać o nich u mnie :)

    ylyys.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Fajny post :) pozytywne jest to, że starasz się rozbudowywać wypowiedź :3 Czekam na drugą część! Powodzenia w dalszym blogowaniu :*

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://justyna-and-natalia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Moje zainteresowania takie same! :D
    Ciekawe odpowiedzi:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Moim zainteresowaniem również jest blogowanie i fotografia:) Ciekawe odpowiedzi:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajne otrzymałaś pytania :D Można się troszkę o tobie dowiedzieć o tobie jak i o blogu
    Blog Maddy -> klik

    ReplyDelete
  9. Świetnie się czytało ;3

    PS. nie wiem czy zauważyłaś- zmieniłam adres bloga, stąd też moje posty mogą Ci się nie wyświetlać na głównej stronie bloggera- więcej informacji tutaj: http://lenajestem.blogspot.com/2015/02/2-lata-ze-mna-nowy-adres.html?showComment=1425151367107#c448226487268636615

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  10. Ja też uwielbiam blog Sary :)
    Mogłabyś wejść i poklikać w linki choies ?
    Z góry dziękuje :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html

    ReplyDelete
  11. Naprawdę wspaniały blog, uwielbiam czytać posty tego typu, jesteśmy do siebie naprawdę podobne.
    Uwielbiam czytać, nie wyobrażam sobie życia bez książek! :)
    Z niecierpliwością czekam na dalszą odpowiedzi :)
    + obserwuję :)
    Zapraszam na mojego bloga, może Ci się spodoba, byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawiła po sobie komentarz lub zaobserwowała (jeśli oczywiście przypadnie Ci on do gustu) carolinecupcakecc.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Po rosyjsku? NIeźle.
    Pozdrawiam.

    roxa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Też mam tylko jedno imię. :)
    Przemyśl założenie kanału, bo bloga masz cudownego więc filmiki pewnie byłyby jeszcze lepsze! :)
    Obserwuję, w sumie nie wiem dlaczego dopiero teraz, haha :D
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    ReplyDelete
  14. fajne odpowiedzi ;3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Mamy tyle samo wzrostu, chociaż wolałabym mieć więcej :D

    Pozdrawiam
    ✄ imagine-yuki.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. fajny post, można sie czegoś dowiedzieć :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie do siebie :) Zachęcam również do konkursu :)
    [ life plan by klaudia ]

    ReplyDelete
  17. Zazdroszczę wzrostu ;D
    zapraszam na konkurs w którym możesz wygrać narysowany przeze mnie swój portret lub wybrany rysunek :) + bardzo proste warunki
    pozdrawiam cieplutko :*
    http://zuzanvx.blogspot.com/2015/03/wygraj-rysunek-lub-swoj-portret-love-me.html

    ReplyDelete
  18. Mam tyle samo wzrostu :D
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Jestem od ciebie niższa o 3 cm :)
    Obserwujemy?

    Pozdrawiam :*
    Poklikasz w linki z choies ?
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  20. Też lubię koty , psy mniej bardziej :)
    http://raspberrypaulinaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Fajnie odpowiedziałaś na pytania :) Ja jestem od Ciebie wyższa o 1,5 cm.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Jesteś ode mnie wyższa :) Tak dokładnie o 10 cm ;D

    KLIK-BLOG

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥