Sunday, March 15, 2015

Pytania i odpowiedzi #2

Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z drugą częścią pytań i odpowiedzi.

1.Co najczęściej gotujesz?
Dość rzadko coś gotuję, ale najczęściej są to jakieś sałatki lub surówki.

2.Co cię inspiruje do pisania postów / skąd bierzesz pomysły na posty?
Inspirują mnie moje ulubione blogerki, strony z inspiracjami, youtube i komentarze od czytelników. Zazwyczaj pomysły na posty biorę z głowy.

3.Jakiego typu posty lubisz najbardziej czytać?
Najbardziej lubię czytać posty tematyczne, fakty lub przemyślenia na jakiś temat.

4.Masz swoją inspirację blogową?
Tak, jest nią Kika.
5.Co wspominasz najgorzej?
Najgorzej wspominam chyba szkołę podstawową.

6.Czy wierzysz w duchy?
Takie co chodzą i straszą to nie.

7.Ulubiony film? / Ulubiona książka, film, piosenka?
Moim ulubionym filmem są: wredne dziewczyny, trzy metry nad niebem, tylko ciebie chcę, legalna blondynka, LOL. Moja ulubiona książka są to wszystkie książki z serii pamiętnik nastolatki Beaty Andrzejczuk. ulubiona piosenka to "One Last Time", "Baby I", "Piano", "Brat bratu bratem, "szukajcie a znajdziecie", "moje ziomki".

8.Najśmieszniejszy moment, który pamiętasz to...?
Takich momentów jest dużo, ale najbardziej pamiętam sylwester 2014.

9.Jakie posty napiszesz w najbliższym czasie?
W najbliższym czasie napiszę co robić aby włosy rosły szybciej, będą posty tradycyjne co u mnie i może będzie jakiś post tematyczny.

10.Co cię najbardziej ciekawi?
Chciałabym kiedyś pojechać do Anglii. I poznać ten kraj.

11.Masz rodzeństwo?
Mam młodszego brata.

12.Co chciałabyś robić w przyszłości? / Kim chciałabyś być w przyszłości?
Zawód, który  chciałabym wykonywać w przyszłości to kucharz lub dietetyk.

13.Jak rozwijasz swoje pasje?
Gotowanie rozwijam poprzez uczenie się. Chodzę do szkoły o takim profilu. A blogowanie i fotografię rozwijam poprzez robienie tego.

14.Co najbardziej denerwuje Cię w blogosferze?
Każdego chyba to denerwuje albo choćby w większości to obserwacja za obserwację. Według mnie są to puste, nic nie znaczące obserwacje. Prędzej czy później osoba, która się w to bawi i tak przestanie obserwować twojego bloga.

15.Co najbardziej zapamiętałaś z dzieciństwa?
Najbardziej zapamiętane wydarzenie z dzieciństwo to jak z bratem wychodziliśmy na podwórko.
16.Z jakiego przedmiotu szkolnego jesteś najlepsza?
Jestem najlepsza z informatyki, ale nie jestem taka dobra w obsłudze komputera.

17.Ulubiony cytat?
Ulubiony cytat to ten:

"Nie jestem idealna, popełniam błędy, krzywdzę ludzi, ale kiedy mówię "przepraszam" lub "kocham". mówię serio".

18.Jakie masz marzenia związane z blogiem?
Moje marzenia związane z blogiem to chciałabym mieć co najmniej 500 obserwatorów i chciałabym mieć prawdziwych czytelników.

19.Co ostatnio dodało Ci energii, motywacji?
W tym tygodniu energii dodała mi myśl, że już za niedługo wiosna.

20.Jakaś osoba,cytat, zdarzenie?

"Bo żyć godnie to nie znaczy nie upadać. Każdy robi błędy, ważne jak będziesz wstawać."

21.Jakie są Twoje skuteczne sposoby na naukę?
Moje sposoby na naukę to odłożyć wszystkie rozpraszacze. I starać się zrozumieć tekst a nie zapamiętywać na siłę.

22.Wierzysz w reinkarnacje?
Nie, nie wierzę w to.

23.Abyś mogła przekazać milion złoty na 1 dowolny cel co by to było i dlaczego?
Te pieniądze przekazałabym na jakąś fundację.

24.Co według Ciebie oznacza słowo tolerancja?
Według mnie to słowo oznacza akceptowanie czyichś poglądów, wierzeń, upodobań rózniących się od własnych.
25.Jakie masz plany na przyszłość?
Moje plany na przyszłość to zdanie matury i zdobycie zawodu.

26.Jakiego jesteś wyznania?
Jestem chrześcijaninem. Połowa mojej rodziny jest wyznania prawosławnego a druga połowa wyznania katolickiego. Ja należę do wyznania prawosławnego.

27.Czego nigdy byś nie założyła?
Nigdy nie założyłabym dzwonów i bardzo krótkich spódniczek.

41 comments:

  1. fajne odpowiedzi . :)
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja również rozwijam swoje pasje dzięki nauce i ćwiczeniom.

    Pozdrawiam!
    http://alittle-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Mi tak samo dodaję motywację nadchodząca wiosna :)
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    ReplyDelete
  4. Oglądałam te filmy. :)
    Ja juz bylam w Anglii i uwielbiam ten kraj! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Fajnie,że Kinga jest twoja inspiracją!
    Ja uważam,że nie warto bawić się obs/obs tym nic nie zdobedziemy :)
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    ReplyDelete
  6. Też uwielbiam Kikę <3
    Świetne odpowiedzi
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój blog- klik :)

    ReplyDelete
  7. ciekawe odpowiedzi :))

    zapraszam♥ jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. bardzo sensowne odpowiedzi ;)
    minikk-blog.blogspot.com
    selectedcaptures.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Też nigdy nie założyłabym dzwonów.

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajny i ciekawy post, wiele się o tobie dowiedzieliśmy :)

    izilleys.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. też bym nie założyła dzwonów hahah!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  12. świetny post, można się z niego dużo dowiedzieć :)
    śliczne zdjęcia
    pozdrawiam :)
    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  13. dzwony pamiętam z dzieciństwa, gdy byłam w zerówce były w modzie.
    kiedy teraz oglądam zdjęcia z tamtego okresu, nie potrafię powstrzymać śmiechu :)
    pozdrawiam,
    http://kalorkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Też chciałabym kiedyś wybrać się do Anglii :)
    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Moje metody na skuteczną naukę są bardzo podobne do Twoich ;) I również mam takie jak Ty marzenie dotyczące bloga :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    sezonnamode.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. ja również bym chciała pojechać do Anglii :D
    pozdrawiam :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. miło się czytało odpowiedzi :) czekam na kolejny wpis!

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Też nie założyłabym dzwonów ;)

    http://kawabezkardamonu.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Też bym nie założyła dzwonów, ale jak byłam młodsza to nosiłam- taka moda była- swoja drogą okropna :D
    Również nie wierzę w reinkarnację :DD
    A w szkole najlepiej szło mi chyba z matmy :D

    ReplyDelete
  20. Fajnie odpowiedziałaś na pytania, nie podobają mi się "dzwony" :D
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Bardzo fajne odpowiedzi! Oj zgodzę się, Kika jest inspiracją dla wielu blogerek! :)
    Arleta! klik

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia! Fajne odpowiedzi, też bym nie założyła dzwonów.
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    ReplyDelete
  23. Tez mam mlodszego brata
    teenluxy.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetne odpowidzi i zdjęcia!:*

    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta&Milena - ZAPRASZAMY!

    ReplyDelete
  25. jakie cudowne zdjecia! <3 haha swietne odpowiedzi!
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Sporo się można o Tobie dowiedzieć z tego posta :-) Mamy podobne poglądy na wiele spraw. Fajny masz profil szkoły. Czekam na wpis o włosach! Pozdrawiam!
    http://esteraowczarz.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. super odpowiedzi :* tez nie wspominam dobrze podstawówki ;(
    http://aleksandra-zagala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Też lubię film "LOL"!
    I również zazwyczaj "gotuję" sałatki, bo to chyba jedyne, co mi wychodzi haha

    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Bardzo fajny post , można wiele się o Tobie dowiedzieć : ) . Pozdrawiam !

    Bardzo proszę o klikanie w link płaszczyka w najnowszym poście : http://lublins.blogspot.com/2015/03/nadchodzace-ciepo.html

    ReplyDelete
  30. Sałatki to jedyne co gotuje ;)
    http://missstyle21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Uwielbiam oglądać filmy na yt. Są bardzo ciekawe, czasem głupie i absurdalne, ale... KOCHAM JE :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  32. Ja lubie gotowac piec,smażyć i tak dalej.Fajnie się potem je :)

    http://me-behind-the-lens.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. bardzo fajny post. odpowiedzi mnie zaciekawiły :) + śliczna jakość zdjęć!
    ogólnie blog mi się spodobał, obserwuję!♥
    zapraszam do mnie [klik♥]

    ReplyDelete
  34. ciekawe odpowiedzi
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Świetne odpowiedzi, ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliik♥

    ReplyDelete
  36. Świetny post, dzięki niemu możemy się więcej o tobie dowiedzieć ^^ Też bardzo denerwuje mnie obs za obs, kiedyś to robiłam, ale zdałam sobie sprawę że to bez sensu, bo chcę mieć prawdziwych czytelników! ^^


    Pozdrawiam!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿ ♡

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥