Sunday, May 24, 2015

Czuje sie blogerka, gdy...

Hej kochani!
Już zostało tylko 30 dni szkoły, czyli z dnia na dzień jest coraz bliżej do wakacji, z czego się bardzo cieszę. Bo już ta cała szkolna rutyna mnie męczy. Dzisiaj w końcu dopisała pogoda i jest cieplutko na dworze. Cieszy mnie ta wiadomość, bo nie lubię gdy za oknem jest pochmurno.
Wpadłam na pomysł aby zrobić post co sprawia, że czuję się blogerką. Zatem zapraszam do czytania.

Czuję się blogerką, gdy...
*...odkładam wszystkie lekcje i naukę na potem, bo muszę napisać post.
*...każdy jeden komentarz i nowy obserwator daje mi mnóstwo radości.
*...zamiast spędzać czas ze znajomymi i rodziną idę robić zdjęcia do nowego postu.
*...gdy wchodzę na laptopa pierwsze co robię to sprawdzam blogera.
*...poznaję ludzi, którzy posiadają identyczną pasję do mojej i wymieniam się z nimi radami i doświadczeniami.
*...denerwuję się gdy zabraknie internetu, bo nie mogę opublikować wpisu.
*...wszędzie gdzie idę muszę mieć ze sobą aparat.
*...zamiast iść spać to spisuję na kartce wszystkie plany dotyczące bloga.
*...motywacją do sprzątania jest to, że muszę zrobić zdjęcia.
*...wchodzę na blogera 42774953 razy dziennie.
*...moja rodzina i znajomi mają już tego dość, że za każdym razem wyciągam ich na zdjęcia ale mimo tego i tak to robią.
*...podczas lekcji układam sobie w głowie nowy post.
*...na facebooku należę do grup dotyczących blogowania.
*...godzinami surfuję w internecie i szukam inspiracji.
To była taka krótka lista z faktami, które sprawiają, że jestem blogerką.
A co sprawia, że wy się tak czujecie?                                                                                                                                                                                                                      

53 comments:

  1. ja tez tyle razy wchodze na bloga dziennie, hahahah

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja też podczas lekcji układam sobie nowe pomysły na posty :)
    Zapraszam do mnie na konkurs (klik!)

    ReplyDelete
  3. Niektóre sytuacje powtarzają się z moimi :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Tak bardzo prawdziwe ;) Szczególnie to, że wchodzę na bloggera 22745476 razy dziennie XD Świetny post i śliczne zdjęcia ;)
    Obserwuję i pozdrawiam
    http://julia-and-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ooo tak, przez te rzeczy zdecydowanie można poczuć się blogerem :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    ReplyDelete
  6. O niektóre rzeczy,powtarzają się z moimi:)

    Pozdrawiam!
    sandraandmar.blogspot.com- kliik!

    ReplyDelete
  7. Ta lista jest bardzo prawdziwa, sama tak mam :)
    czuję się blogerką i jestem nią to wiem, uważam że blogerem
    jest każdy, kto tworzy i cechuje kreatywność, a także ten kto
    potrafi inspirować się prostymi rzeczami :) śliczne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Czuje się blogerką gdy po prostu piszę , tworzę i robię wiele rzeczy by tworzyć i dzielić się moją twórczością
    Świetny wpis, pozdrawiam Madda
    Blog Maddy -> klik

    ReplyDelete
  9. Heh fajny post, ja rzadziej wchodzę na blogera :)
    efffie.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja tez caly czas mysle nad nowymi pomyslami na sesjr zdjeciowe. :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. :)
    Nowa sesja zdjeciowa- HORSE
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/horse.html

    ReplyDelete
  11. Świetny post i zdjęcia! Ja w takich samych sytuacjach jak Ty czuję się blogerką ;D

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    ReplyDelete
  12. Ja też się denerwuje jak nie mam internetu i nie mogę sprawdzić bloggera :)
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  13. co chwilę siedzę i czytam blogi, moja mama już stwierdziła, że za dużo tak siedzę a ja jakoś nie mogę się oderwać. :)
    świetne zdjęcia
    Zapraszam do siebie i zachęcam do skomentowania jeśli coś Ci się spodoba
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    ReplyDelete
  14. Super zdjęcia :) Czuje się blogerką gdy tworze posty, rozwijam się :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetny post! Czuję się blogerką w identycznych sytuacjach! :D

    http://onceethought.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. napisałabym chyba to samo !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja również bardzo często wchodzę na blogera, a życie bez internetu ? Koszmar.
    Ogólnie w podobnych sytuacjach jak Ty czuję się blogerką :)
    Bardzo ładne zdjęcia !
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Sprawdzanie bloggera 74438668 razy dziennie , nie ważne że nie ma nic nowego i tak to robię :)

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    ReplyDelete
  19. Ja czuję się identycznie :D Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam słonecznie.

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  20. Mam dokładnie tak samo- zwłaszcza jeśli chodzi o komentarze i radość z nimi związaną, to przemiłe, kiedy ktoś odniesie się do mojej twórczości :) Świetne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie- blog z ubraniowym DIY i nie tylko: http://kitty-hat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Mam podobnie :D ale akurat na lekcjach jestem skupiona ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.aleksicar.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja tak nie mam, ale wiem z doświadczeń mojej przyjaciółki jak to jest xD

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Też się czuję blogerką w tych sytuacjach :)
    MÓJ BLOG :)

    ReplyDelete
  24. Bardzo ciekawy post, mam podobnie:)
    Fajnie się czyta:)

    Zapraszam do mnie:
    http://julia-iggy.blogspot.com/
    I bardzo proszę o poklikanie w linki z ostatniego posta jeśli będziesz miała chwilkę czasu:)

    ReplyDelete
  25. Też tak uważam, lubię jak piszesz, bo wiem że te słowa są z serca :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Kiedy można się podziewać nowego posta? :)

    Dziękuje za komentarz :) Wpadniesz i pomożesz? Będę wdzięczna!
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno do wtorku post się pojawi na blogu! :)

      Delete
  27. Świetne są takie posty! :D
    Ja czuję się blogerką, kiedy dostaje różne wiadomości od czytelników :D
    Śliczne zdjęcia :))

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Haha, no ja właśnie teraz odkładam lekcje, żeby poodwiedzać blogi! :D

    ReplyDelete
  29. Matko wszystko!! Kocham być blogerką, choć nie jestem nią do końca. Mój blog nie jest tak popularny jak twój. No ale haha. Najbardziej kocham w wolnym czasie pościć sobie piosenkę edd sheerena photograf i pomyśleć o kolejnym poście

    Pozdrawiam i zapsszam
    Piszetocoradze.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Prześliczne zdjęcia.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. A ja ostatnio ani trochę się nią nie czuję. ;/
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Podobne rzeczy sprawiają, że czuję się blogerką :)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  33. Fajnie :)
    Zapraszam do mnie http://sylwiasyla.blogspot.com/2015/06/przed-i-po.html :)

    ReplyDelete
  34. Świetny post! Jestem zachwycona!

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. ładne fotki ;)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ja czuje się blogerką... Właściwie nie wiem czemu, tak jest i tyle. Nie zastanawiałam się nad tym jakoś dogłębnie :)
    Paczix Blog

    ReplyDelete
  37. Też tak często sprawdzam bloggera :)
    Ładne zdjęcia! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Może to jest i głupie,ale czuję się blogerką wtedy gdy jestem głodna,ale pierwsze muszę zrobić zdjęcie tego co jem na bloga :D
    life-by-katee.blogspot.com - zapraszam :)

    ReplyDelete
  39. gratuluję zaangażowania :) na początku też tak miałam, rzucałam wszystko po 1.5 roku już mi to uleciało niestety :/

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Mam tak samo! :D

    Za komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami :)
    www.sandrakopko.com

    ReplyDelete
  41. Fajny pomysł na wpis ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ja osobiście nie prowadze bloga tylko pomagam mojej przyjaciółce:)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Świetny blog!
    Zapraszam do siebie:
    http://kiwistyle21.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. W moim przypadku podobne rzeczy to sprawiają. Jednak ja nigdy nie odmawiam wyjścia ze znajomymi czy rodziną, mimo, że planowałam w tym czasie pisać posta.
    ania-ania3.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Bloggerzy łączmy się! hahaha post ciekawy, inne niż wszystkie:)) Czekamy na nowe posty!

    Zapraszamy do nas:)) http://alohakm14.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. hahaha pierwsze stwierdzenia najlepsze <3

    ReplyDelete
  47. Coś w tym jest ;)

    www.littlecupofart.pl - blog o sztuce, modzie i kulturze.

    ReplyDelete
  48. post inny niż wszystkie, super :)

    poklikasz w ostatnim poście? http://czillen.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥