Saturday, May 16, 2015

Świat dziecka

Hej kochani!
"Dostałam nową zabawkę, od rana do wieczora siedzę na podwórku, do domu przychodzę tylko na obiad, zero zmartwień, zero problemów, w mojej głowie tylko siedzą dni spędzone na zabawach"

Tak! To było nasze dzieciństwo. Piękne, kolorowe. Całymi dniami siedzieliśmy na podwórku bawiąc się z koleżankami i kolegami. W naszej głowie były myśli dotyczące fajnie spędzonego czasu. Nie przejmowaliśmy się tym co będzie juto, pojutrze czy za tydzień. Nie przejmowaliśmy się tym jak wyglądamy, co inni o nas myślą.

Dzieciństwo to najlepszy okres. Ale jako mali dzieci nie doceniamy tego. Chcemy jak najszybciej dorosnąć. Dopiero później żałujemy, że to tak szybko minęło. Będąc już prawie dorosłymi ludźmi chcemy wrócić do tych czasów, tęsknimy za nimi. Jako 16-latkowie musimy podejmować ważne dla nas decyzje do jakiej szkoły pójdziemy od września?, na jakim profilu będziemy się uczyć?, co chcemy w życiu robić?

Pewnie niektórzy z was widząc bawiące się dziecko u którego na buzi od ucha do ucha istnieje uśmiech przypomina sobie własne dzieciństwo.
Ja swoje dzieciństwo wspominam bardzo mile. To był mój najlepszy okres w życiu do którego już nie wrócę ale wspomnienia zawsze pozostaną.
A czy wy tak samo dobrze wspominacie swoje dzieciństwo?
                                                                                                                 

62 comments:

  1. dziecinstwo to najpiekniejszy okres w zyciu ;')

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Zgadzam się z Tobą w 100% :)
    bardzo fajny post i piękne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Bardzo podoba mi się twój styl pisania postów, świetnie to napisałaś.. Sama żałuję, że młode lata minęły tak szybko..Strasznie chciałabym móc znowu być małą dziewczynką i chodzić do szkoły z wielką przyjemnościa, bez obowiązków i problemów :)
    slodkanatuus.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ile ja bym oddała, żeby wrócić chociaż na dwa dni do mojego dzieciństwa, było tak super...
    jak patrze, co mój 8-letni kuzyn robi (czyli siedzi i gra na tablecie) to aż mi się smutno robi. niestety dzieci teraźniejszego pokolenia (że tak powiem) nie znają tego, co było kiedys i niech z całego serca żałują, bo to jest najpiękniejszy okres w życiu...
    frydrychmartyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Zgadzam się w 100%, dzieciństwo to najpiękniejszy czas w życiu, bieganie po podwórku całymi dniami, moment rozpaczy i błaganie "jeszcze 5 minut", chciałabym wrócic kiedyś do tamtych lat :)


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Przepiękne zdjęcia i bardzo fajny post pozdrawiam :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  7. Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie świetne! Obserwuje, mogę liczyć na rewanż?
    Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Jeżeli masz jakieś wskazówki dla początkujacych blogerek, to z chęcią je przyjmę! Z góry dziękuję z całego serduszka :))
    :* http://pinkintherain.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ja wspominam swoje dzieciństwo głównie za granicą, w samolocie/chodzie, zwiedzając różne zakątki UK :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja moje dzieciństwo nie za dobrze wspominam, ale cieszę się z każdej małej, drobnej rzeczy :)
    iza-introverted.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetnie to napisałaś! Ja również miło wspominam czasy, kiedy miałam 5-10 lat, zero zmartwień, zero problemów.

    Obserwuję, będę tu wpadała częściej. :*

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja również bardzo dobrze wspominam swoje dzieciństwo :) Ile bym dała, żeby znów mieć jakieś 5-6 lat.
    Pozdrawiam :*
    average-ee.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. im bardziej brnę w dorosłe życie, tym bardziej brakuje mi tych beztroskich dni z dzieciństwa.
    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Dzieciństwo to najlepszy okres w życiu, ale cieszę się, że kiedyś będę dorosła :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  14. Kocham przypominać sobie swoje dzieciństwo, najpiękniejszy czas :)
    Słodki bobas :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  15. Dzieciństwo to jeden z najlepszych okresów życia (studencki - podobno kolejny)... A małe dzieci są najlepszymi istotkami na ziemi :)
    http://nieokielznanymilowylas.blogspot.com/ :P

    ReplyDelete
  16. Ja najlepiej wspominam dzieciństwo :))

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja miałam najlepsze dzieciństwo, niestety one już nie wróci ale wciąż stara nie jestem wiec musze korzystać z zycia :D

    Julita-krystosiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja bardzo dobrze wspominam dzieciństwo ;) Zdjęcia cudowne!
    http://jullia2452.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Dzieciństwo to był najlepszy okres w moim życiu! Zero problemów, zmartwień, obowiązków... Wiele bym dała, żeby znów móc być takim małym dzieckiem ;x

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    ReplyDelete
  20. małe dzieci są fajniutkie :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. W zupełności się z Tobą zgadzam! Dzieciństwo to wspaniały okres. Teraz oddałabym naprawdę wiele, by móc powrócić do czasów, gdy byłam dzieckiem. Pamiętam, że całymi dniami bawiłam się... Niestety, ale teraz nie jest już tak kolorowo. Mamy obowiązki, musimy podejmować decyzje, które nie zawsze są łatwe. Nie chcę myśleć, co będzie za kilka lat, gdy pójdziemy na studia, do pracy, a później pójdziemy do pracy. Tragedia! Chciałabym choć na chwilę poczuć się jak małe dziecko bawiące się w piaskownicy.
    Świetny post <3

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  22. Ja swoje dzieciństwo wspominam bardzo dobrze. Jednak, niestety, czas szybko płynie i trzeba zmierzyć się z dorosłością. Osobiście chciałabym powrócić do tego momentu gdy miała 5 lat i niczym nie musiałam się przejmować. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ja bardzo miło wspomina dzieciństwo i często za nim tęsknię. Zero zmartwień i problemów, ah :) Jaki uroczy maluszek! :)

    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  24. Bycie dzieckiem było super, zero zmartwień :(. Pamiętam jak byłam mała to strasznie chciałam isć do szkoły, teraz oddałabym wszystko żeby być jeszcze w przedszkolu

    Zapraszam do obserwowania :)
    beatapaprocka.blogspot.com

    + obserwuje cię :)

    ReplyDelete
  25. Fajnie byłoby być znowu dzieckiem ! :)

    www.clemeent.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Chciałabym znów być małym dzieckiem, zero problemów!

    Zapraszam do siebie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. pewnie, że dobrze :)
    a zdjęcia piękne :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Moim zdaniem dzieciństwo jest najcudowniejszym okresem w życiu. Chciałabym jeszcze wrócić do czasów swojego ale czas szybko leci i zamiast młodnieć robię się coraz starsza. Ale za to dzieciństwo jest okresem gdzie dużo się nauczyłam.

    Mój blog

    ReplyDelete
  29. Tak, dzieciństwo to cudowny okres. :)

    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  30. Ja uważam, że miałam bardzo udane dzieciństwo. Chciałabym jeszcze raz wrócić do tamtych czasów.
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  31. Ja swoje dzieciństwo wspominam całkiem przyjemnie.
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. wspomnienia z dzieciństwa, jeju ! :)

    ReplyDelete
  33. zdecydowanie fajnie byłoby się cofnąć trochę w czasie i choć na chwilę stać się dzieckiem :) ale tylko na chwilkę bo jednak wole aktualny "stan rzeczy" :)
    pozdrawiam,
    Vivi :)

    Vivienne Night Blog
    www.viviennenight.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ja też miałam fajne dziecinstwo, ale nie w domu. Miałam problemy z moim tatą, który już z nami nie mieszka, ale pomimo tych złych chwil dzieciństwo miałam wspaniałe. Siedzenie przed domem, zabawa w chowanego z dziadkiem, sadzenie kwiatków w ogrodzie, oglądanie Harrego Pottera, jedzenie kolorków.. Było idealnie, zero zmartwień. Chciałabym żeby po częsci ten czas wrócił :)

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Też tęsknie za dzieciństwem. Pamiętam jak w ostatniej grupie przedszkola bardzo chciałam już iść do szkoły ;)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  36. Ja niestety dużo niepamietam z dziecinstwa :/

    p.s. zapraszam do mnie na nowy wpisik: http://ilonastejbach.blogspot.com/2015/05/dwie-twarze.html

    ReplyDelete
  37. Ohh bardzo chciałabym wrócić do tamtych czasów, kiedy moim jedynym problemem było to czy zdążę na wieczorynkę :)
    Lecz niestety, dobrze,że chociaż miłe wspomnienia pozostały.
    Bardzo ambitna notka.
    Pozdrawiam!

    paulablog14.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  38. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. bardzo dobrze wspominam, tak bardzo chciałabym wrócić do tych beztroskich czasów kiedy zadawali nam do domu rysowanie ślaczków cyferek i literek, lub uczenie się na pamięć wierszyka lub tabliczki mnożenia dobre czasy niestety już przeszły ale cóż nic nie może trwać wiecznie :(
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo milo jeśli zajrzysz :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ja bardzo dobrze wspominam swoje dzieciństwo :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    ReplyDelete
  41. Moje dzieciństwo było wspaniałe :D Dziękuję za odwiedziny u mnie :D
    zuziolandia1.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Jakie słodkie zdjęcia!
    Ja bardzo często wracam wspomnieniami do dzieciństwa chcąc aby to wszystko wróciło.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    ReplyDelete
  43. jeśli bym mogła to od razu przeniosłabym się do czasów dzieciństwa!;)
    Obserwujemy?;)

    ReplyDelete
  44. Nawet bardzo dobrze. Zero problemów, zmartwień i tylko chodzenie do sklepu po coś słodkiego. :)
    Granie w piłkę i różne gry do wieczora, a teraz? Jak patrzę na swoje rodzeństwo cioteczne to tylko komputer..


    ✿http://aaleksm.blogspot.com/✿- kliik!

    ReplyDelete
  45. Nie pamiętam swojego dzieciństwa. Wiem tylko tyle, co mi rodzice opowiadali. Częstwo uciekałam z domu i się chowałam wszędzie, haha. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    ReplyDelete
  46. Jakie słodziutkie zdjęcia! Moje dzieciństwo było wspaniałe, chętnie przeniosłabym się w tamte lata :)

    Obserwuje
    http://inaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. słaba pamiętam swoje dzieciństwo
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Jaki przesłodki bobasek <3 Zakochałam się :P

    sarahfrompl.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Kiedy byłam mała bardzo chciałam być już "dorosła", a teraz chętnie cofnęłabym się do dzieciństwa, ponieważ był to cudowny okres. :)

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  50. Oh tak dobrze powspominać swoje dzieciństwo ;)

    ReplyDelete
  51. Ja też bardzo dobrze wspominam swoje dzieciństwo ^^ Nie żeby teraz było źle, ale jednak tęskni się za tym całkowicie beztroskim życiem, gdzie wszystkie uczucia były szczere. Trochę to przygnębiające, że te czasy już nie powrócą, jednak są to dla mnie bardzo cenne wspomnienia. Wtedy nikt nikogo nie oceniał przez pryzmat wyglądu, liczył się tylko charakter...
    Ogólnie nigdy nie rozumiałam całego tego szału na "chęć bycia dorosłym jak najszybciej", zauważyłam, że spora część osób próbuje jak najszybciej wkroczyć w dorosłość, ja zawsze należałam do osób które chciały zostać dzieckiem możliwie jak najdłużej ;)
    Fajne zdjęcia ^^ Obserwuję ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Uważam, że dzieciństwo to najlepszy okres w życiu! :3

    http://caroo-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Fakt dzieciństwo to piękny okres w życiu :) Ale czy chciałabym do tego wrócić? Nie wiem. Tak jest więcej problemów, trzeba być odpowiedzialnym i pewnym siebie. Ale lata młodości to też piękny czas i wspomnienia, które zostają na długo, bo tych z dzieciństwa nie zawsze pamiętamy :) Dzieciaki mają super, ale jeśli jako nastolatek pokonasz swoje duże problemu, to to daje więcej radości, serio :)

    ReplyDelete
  54. Fajny ciekawy blog. Zapraszam do mnie szukam czytelników, jeśli jesteś chętna wpadnij :)

    http://naszakrotkahistoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Co jak co, ale dzieciństwo miałam fajne :D Pozdrawiam http://liveindifferentworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Oj tak, moje dzieciństwo wyglądało bardzo podobnie - nie było telefonów, a i tak wiedziałam gdzie szukać koleżanek ;)
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Ja moje dzieciństwo wspominam bardzo dobrze, pomimo że nie byłam podwórkowym dzieckiem i wolałam siedzieć cały czas w domu układając puzzle haha :D

    Zapraszam, dopiero zaczynam :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Ja mało co pamiętam z dzieciństwa :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    Każdy komentarz jak i nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy. the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Pamiętam te czasy z dzieciństwa, cały czas na dworze aż rodzice musieli cię zmusić żebyś przyszła do domu. :D
    Tęsknie za tym!


    little-jay999.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥