19 maja 2015

Zniszcz ten dziennik #1

Hej kochani!
Dzisiaj jest taki luźny post. Ze względu na to, że nie mam jeszcze zdjęć do postu tematycznego postanowiłam pokazać wam kilka stron ze sławnej książki "Zniszcz ten dziennik". Większość osób chyba słyszała o tej książce a duża część ją posiada. Według mnie jest to fajny sposób aby spędzić nudne dni. Co prawda teraz takich dni jest mało ze względu na piekną wiosnę za oknem ale zawsze się takie znajdą.
Ja swoją książkę dostałam na początku stycznia i od tamtej pory zrobiłam może 1/10 wszystkich zadań. Ze względu na to, że jestem raczej osobą kreatywną to i dziennik jest niszczony taką metodą. Dzisiaj chciałam Wam pokazać najciekawsze według mnie strony.
Jeśli wy także macie tą książkę koniecznie w komentarzach napiszcie mi jak idzie wam jej niszczenie.
Życzę wszystkim miłego tygodnia!
Która ze stron spodobała Wam się najbardziej?
                                                                                                       
                                                                                                                 

38 komentarzy:

  1. Ciekawie zrobiłaś strony, kreatywnie :)

    http://edsheeranpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się na kupnem tego dziennika ;) wydaje się że jest ciekawy ;)

    Obserwuje i zapraszam do siebie;)
    werczik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa ta twoja destrukcja! :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreatywnie: ))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj wszystkie strony świetne! Bardzo ładnie niszczysz ten dziennik ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnia! <3
    + zapraszam do siebie! komentarz = uśmiech :) ?Blogasek?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje! Kocham ten dziennik :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Strona z łańcuchem podoba mi się najbardziej!

    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam Zniszcz ten dziennik i również planowałam zrobić posty na ten temat :) Ślicznie wykonane strony
    Pozdrawiam :*
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetnie zrobiłaś te strony! Każda bardzo mi się podoba ;)
    Ja również mam ten dziennik i uwielbiam go 'niszczyć' :D

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ten dziennik i bardzo podoba mi się ostatnia strona u Ciebie :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Artystycznie! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już o swoim zapomniałam haha
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post :) Wszystkie strony ciekawie się prezentują :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kreatywnie! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie "niszczysz" swój dziennik :)
    Również mam "Zniszcz ten dziennik" i uwielbiam tę książkę ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że wszystko na kolorowo :D

    http://aaurilaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mam zniszcz ten dziennik :( I w sumie miec nie chce, widziałam wszystko u koleżanek xD

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    Każdy komentarz jak i nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy. the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. to ostatnie najlepsze :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładnie zrobione strony, chociaż ja fenomenu tej książki chyba nigdy nie zrozumiem. ;) ale u Ciebie bardzo kolorowo i estetycznie jest, nie wszystkim tak pięknie wychodzi, patrząc po tym co widziałam na różnych blogach. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. starannie zrobione strony, ładnie to wygląda:)

    Zapraszam na mojego bloga, a jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:)
    http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepsza strona u Ciebie to ta z 'pisz lewą ręką', świetne cytaty :p

    Zapraszam, dopiero zaczynam :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam Zniszcz Ten Dziennik ;) Świetnie uzupełniłaś te strony
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajne i kreatywne! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawie robisz dziennik, ja też niszczę go kreatywnie :)
    Jak na razie idzie mi to średnio, ale trochę zadań mam wykonanych

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie Ci idzie uzupełnianie tego dziennika :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama mam tę książkę ! Jest to naprawę świetna zabawa!
    ;-)
    Polecam ci kochana nową polską strone dla blogerek może zainteresuje cie, to że można tam wygrać fajne zestawy kosmetyków ;-)
    http://dresscloud.pl/share/X8hh/
    w mojej ostatniej notce znajdziesz moją najświeższą nagrodę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się strona z łańcuchem, jest świetna! *_*

    W wolnym czasie, zapraszam do mnie. ♥

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealnie pamiętam, że już dodawałam komentarz do tego postu haha Jednak chciałabym cię nominować do zabawy The Random Question Tag. Szczegóły znajdziesz na końcu mojego najnowszego postu :)
    Pozdrawiam :*
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie wypełniony, świetna zabawa w deszczowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  31. też mam zniszcz ten dziennik, ale on jest juz w tragicznym stanie XD

    dominisiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś bardzo kreatywna, ja niestety nie mam pomysłow na ZTD

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Założyłyśmy go z przyjaciółką, z myślą dzielenia się tym co wiemy, umiemy, przeżywamy. Dopiero się rozkręcamy, ale nie powiedziałyśmy ostatniego słowa. Stwierdziłyśmy, że czemu mamy nie spróbować? Należy wierzyć w siebie i robić coś w kierunku swoich planów, byc cierpliwym i sie nie poddać. Nie mamy nic do stracenia, a możemy zyskać. Śledźcie bloga, a nie zawiedziemy. Trzymajcie kciuki! prosimy o wsparcie komentarzem! ,
    http://inadditioneverydaylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Koniecznie musimy kupić tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥