26 czerwca 2015

Zmiany, zmiany, zmiany

Hej kochani!
                       "[...] najlepszym wypoczynkiem jest zmiana rodzaju pracy."

Na początku chciałam Was powitać na odnowionym blogu! Niektórzy pewnie wiedzą, że przez szkołę straciłam motywację do blogowania. Z tego powodu postanowiłam zmienić wygląd bloga i go odświeżyć. Wcześniej na blogu dominowały kolory czarny, biały i szary. Po krótkim czasie nowe wyglądy mi się nudziły. Dlatego tym razem postanowiłam postawić na kolory pastelowe i kolorowe. Dzięki takim zmianom odzyskałam energię. Ale zmiana wyglądu to nie wszystko. Oto co jeszcze zmieniłam w sobie i nie tylko.


Posty ciekawsze i dokładniejsze
Wcześniej posty pisałam byle jak i aby pojawił się w danym dniu. A to błąd! Postanowiłam to zmienić i pisać wtedy kiedy będę miała na to ochotę. Przecież to jest pasja a nie obowiązek. Oczywiście nie będą tygodniami odstępy między nimi. Planuję nowe wpisy publikować co 3-4 dni.


Wygląd
Oczywiście nie mówię tu o wyglądzie czyli twarzy bo tego nie da się zmienić, trzeba zaakceptować siebie takim jakim się jest. Ale mam na myśli wygląd czyli przytycie kilka kilogramów. Większość osób obecnie wszystko robi aby schudnąć. Ale ja chciałabym przytyć. Jestem taką osobą, która z chudnięciem nie ma problemów ale gorzej z przytyciem. Aktualnie mamy lato, więc nasz organizm nie potrzebuje tylu tłuszczy ale mam zamiar zabrać się za to wraz z rozpoczęciem roku szkolnego.


Nauka
Niektórzy pewnie z Was w chwili obecnej pukają się w głowę, bo dzisiaj było zakończenie roku szkolnego a ja tu wyskakuję z nauką :D Ale wolę wszytko to sobie zaplanować. Od następnego roku biorę się za naukę! Co roku tak mówiłam i kończyło się tylko na gadaniu. Ale od następnego roku zaczynam się uczyć! Za trzy lata matura sama się nie napisze :D


Znajomości
Fałszywość? Chyba dużo nie muszę mówić. Niektórzy doznali takiej a większość tego nie lubi. Postanowiłam z takimi osobami zerwać kontakt. Trochę trudno, bo uważałam ich za przyjaciół ale w dzisiejszych czasach nie wolno za szybko ufać nieznajomym ludziom. Dlatego od kilku miesięcy nie jestem taka ufna jak rok temu.


Wszystkie plany zapisane
Wcześniej nie zapisywałam wszystkich pomysłów dotyczących bloga. Dlatego po chwili ulatniały się i ich nie realizowałam. Postanowiłam to zmienić. I wszystko, nawet najmniejszą rzecz zapisać.


Większa aktywność na Fanpage
Jak wiecie mam Fanpage, na którym publikuję linki do nowych postów. Postanowiłam nie być tam sporadycznie tylko o wiele częściej. Jeśli jesteście czytelnikami mojego bloga i jeszcze nie polubiliście fanpage to zapraszam do lajkowania.

Chcesz być na bieżąco, polub!   


Życzę wszystkim udanych wakacji!

33 komentarze:

  1. o, jesteś chyba pierwszą osobą, która w te wakacje nie chce schudnąć :D
    nowy wygląd jest świetny! życzę udanych wakacji :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wygląd bloga! Życzę udanych i niezapomnianych wakacji! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. masz ciekawe plany na wakacje :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,że wszystko sobie dokładnie planujesz :) Super wakacji życzę! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog, obserwuję! :)
    http://large-means-beatiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :) Bardzo ładnie tutaj na blogu! Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również biorę się za naukę, masz rację, matura sama się nie napisze :)
    Tez nie będę ufać tak bardzo ludziom, po tym jak chłopak mnie potraktował, raczej zamknę się w sobie..
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post :) Ja od miesiąca myślę nad zmianą wyglądu bloga... ale nie umiem :c

    Zapraszam do mnie http://pamellee.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wygląd bloga!
    Ja też mam większe problemy z przytyciem, ale z jedzeniem jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi :D
    Obserwuję i czekam na kolejne wpisy :*


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wygląd bloga :)
    Ciekawy post ;D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że się zmieniasz, rozwijasz ;) Podoba mi się nowy wygląd :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, fajne plany. Udanych wakacji.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    _____________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. dobra motywacja! :D ja niestety próbuję schudnąć, chętnie oddałabym Ci kilka kilogramów :D
    udanych wakacji! :)
    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia i czekam na te posty :

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny wygląd bloga ^^
    cieszę się, że wprowadzasz takie zmiany i masz motywację :)
    życzę ci sukcesów i tego, żeby ci tej motywacji nie brakło ♥
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Też chciałabym przytyć, ale jednocześnie ćwiczyć
    mam odpowiednią wagę ale chciałabym mieć płaski brzuch
    i w niektórych miejscach tylko ulokowany tłuszcz :)
    świetne plany, zmiany zawsze motywują :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. no to teraz wakacje,czas wdrozyc wszystkie plany w bloga! :))


    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. meeega blog ! udanych wakacji :* obserwuje i zapraszam do siebie coolsideofstardoll.blogspot.com/ ;)) dziękuje za kazdego nowego obserwatora ! buźka :^

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny wygląd bloga. Taki pozytywny. :))
    Ja to z wagą różnie, ale ogółem jestem chuda. Postanowiłam biegać, by poprawić kondycję itp. Choć pamiętam czas, gdy baaardzo chciałam przytyć.
    Zlajkowałam twój FB i zaobserwowałam!

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki i wzajemnie :)
    Ja przytyłam, jedząc dużo czekolady, bo ją uwielbiam <3

    http://patyyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję, że zrealizujesz wszystkie postanowienia :) Świetny nowy wygląd. Życzę udanych wakacji!
    Pozdrawiam :*
    unearthlyangel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wygląd bloga, bardzo mi się podobają pastelowe kolory!
    Obserwuję :)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia z takimi planami :) Oj, też chciałabym szybko chudnąć i mieć problem z tyciem, myślę, że nie powinnaś robić nic na siłę.
    KONKURS (klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny wygląd bloga.Tzrymam kciuki żeby udało ci się
    ze wszystkimi postanowieniami :)
    Zapraszam do mnie:
    swiatany.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny blog i genialny wygląd! Widać, że wkładasz w niego dużo pracy :)
    Obserwujemy? :) http://my-minnie-mouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Udanych wakacji
    pozdrawiam :**
    http://kamiladuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zmiany! Oby wszystkie Twoje plany udało Ci się zrealizować ;)
    A nowy wygląd bloga jest piękny ;3

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też po wakacjach zaczynam się uczyć :D
    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz śliczny wygląd bloga, bardzo dobrze że go odświeżyłaś. Każdy czasem potrzebuje zmian.
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajnie piszesz. :) zapraszam do obserwowania mojego bloga.http://aleksandra-lajfstail.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥