Sunday, July 26, 2015

Czego jeszcze o mnie nie wiecie?

Hej kochani!
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić kilka faktów o mojej osobie. Nowi czytelnicy mogą o mnie nie wiele wiedzieć a ci, co czytają, bloga dłuższy czas być może czegoś nowego się, dowiedzą.

 Gdy, byłam mała to, miałam śliczny, jasny blond.
 Moją najlepszą cechą fizyczną są włosy mimo tego, że czasami mnie denerwują.
 Nie wyglądam na tyle ile mam lat.
 Podczas malowania paznokci nie zwracam uwagi na to, czy najadę lakierem na skórki, gdyż lakier zawsze, można, zmyć a ja, wolę, gdy paznokcie są dokładnie pomalowane.
 Nie mam jednego gatunku muzycznego. Słucham to, co wpadnie w ucho nie ważne czy to pop, rap czy disco.
 Język, który chcę, umieć perfekcyjnie jest, to język angielski i hiszpański.
 W przyszłości chciałabym pojechać do Anglii, Hiszpanii, Włoch i Francji.
 Jako małe dziecko udawałam, że umiem śpiewać i tańczyć.
 Nie lubię swojego głosu.
 Za każdym razem, kiedy się spytam, o której godzinie się urodziłam to i tak po kilku dniach zapomnę, a później znowu się pytam.
 Siedząc, zawsze odruchowo ruszam nogą.
 Gdy siedzę, to chowam palce u stóp do środka.
 Jestem uzależniona od internetu, telefonu i czekolady.
Mam nadzieję, że dowiedzieliście się o mnie nowych rzeczy. Napiszcie w komentarzu jeden fakt o Was.
Życzę miłego weekendu!

Chcesz być na bieżąco, polub!

63 comments:

  1. nadal masz śliczny blond :D również chciałabym umieć hiszpański, ale niestety samemu trudno się nauczyć :D

    |Blog|

    ReplyDelete
  2. Nadal masz cudowny blond! A fakty ciekawe! :)

    Zapraszam do siebie! : )
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajne fakty ;) Ślicznie wyglądasz ^^ Ja za to chciałabym się dobrze nauczyć francuskiego ;D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. jestem tu nowa i czytając te fakty, zauważyłam jaką masz ciekawą osobowość! przedziwne jest także to, że w tak wielu rzeczach jesteśmy podobne! Twoje włosy są prześliczne, a te zdjecia genialne, jesteś bardzo ładna. obserwuje i buziaki:*

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. tez chce umiec biegle hiszpanski i angielski :D
    poza tym laczy nas wiele rzeczy :D
    http://natalia-natiii98.blogspot.com/
    zostawiam obserwacje :)

    ReplyDelete
  7. Również ruszam nogą gdy siedzę :D Ciekawe fakty, a nadal masz sliczny odcień blondu.
    Pozdrawiam
    zazustreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ja również nie zwracam uwagi na te pomalowane skórki, bo zawsze lepiej zmyć niż mieć brzydko pomalowane :)
    mogłabym liczyć na wejście w banner cndirect/dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    ReplyDelete
  9. Ja też zawsze ruszam nogą, nawet tego już nie kontroluję hah
    Przecież nadal masz śliczny blond ! :)

    Zapraszam do mnie, czy mogłabyś poklikać u mnie w poście ?
    Serdecznie dziękuję: http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    ReplyDelete
  10. Z paznokciami mam tak samo he he :) świetne fakty :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://gabrysia--blog.blogspot.com/2015/07/lba.html#comment-form

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładnie wyglądasz :)


    teyzz.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ja też już szykuję posta z faktami o mnie, ale trzeba go wyczekiwać :) ruszanie nogą to normalne- też to robię :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja też bardzo chciałabym wybrać się do Włoch!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  14. Świetny post, dużo można się o tobie dowiedzieć :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  15. Również nie wygladam na tyle lat co mam :)
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki w najnowszym poście? liveteen17.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Z muzyką mam dokładnie tak samo - słucham wszystkiego :)

    ReplyDelete
  17. też tak mam z paznokciami oraz muzyką :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjęcia :)
    soelliee.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ja również chciałabym umieć język angielski perfekcyjnie, swojego głosu też nie lubię i kilka innych faktów również się zgadza haha :D
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  20. jakie łądne jasne zdjęcia!
    ja jestem pasjonatką podróży i kocham zwierzęta ^^
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja również chciałabym umieć angielski perfekcyjnie, mam nadzieję, że kiedyś się to stanie! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Super pomysł na post i piękny design! <3
    Rzeczywiście, wyglądasz na parę lat módszą,ale moim zdaniem to atut - w przyszłości nadal będziesz tak wyglądać :)

    Co do faktu o mnie - codziennie jem na śniadanie płatki z mlekiem... Naprawdę, naprawdę, codziennie, każdego dnia :)

    Piękne zdjęcia,myślę, że będę co jakiś czas wpadać, przyjemnie się czyta i patrzy :)

    Pozdrawiam - Wiktoria

    reallylovediy.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Matkooo, ja też zawsze ruszam nogą, mój przyjaciel śmieje się, że jestem nadpobudliwa :))
    ninazsensem

    ReplyDelete
  24. Świetne zdjęcia :)

    atkasblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Bardzo ładne zdjęcia i ciekawe odpowiedzi :). Też chcę umieć perfekcyjnie język angielski, a hiszpańskiego chciałabym się nauczyć :D. Pozdrawiam!

    + Proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. ale ładne zdjęcia ^^,
    mega ciekawe fakty
    hmm jestem baaaaardzo niefotogeniczna :c
    pozdrawiam :D
    Miooodziablog-klik <3

    ReplyDelete
  27. Ja również nie wyglądam na tyle lat ile mam i też chciałabym opanować do perfekcji język angielski :)
    Bardzo ładne zdjęcia, zapraszam do mnie i do wzięcia udziału w konkursie :)
    http://blonparia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. you are in good shape! so long legs!
    nice casual outfit too.

    better than yesterday

    ReplyDelete
  29. Świetne fakty, utrzymane w humorystycznym klimacie!

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Zawsze chciałam nauczyć się perfekcyjnie hiszpańskiego
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Świetne zdjęcia!
    http://naynay-lian.blogspot.com/
    zapraszam! skomentujesz albo zaobserwujesz? :)

    ReplyDelete
  32. Wspaniale wyglądasz! :*
    Kliknij TU
    , TUTAJ albo TU, oraz zapraszam na mojego bloga:
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. bardzo fajny post !

    zapraszam do mnie flawlessbananaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Super zdjęcia!
    byuni-corn.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. świetny masz kolor włosów, fajny look :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  36. Ja też w przyszłości chciałabym pojechać do Hiszpanii :)
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  37. Też nie wyglądam na swój wiek :) Moim zdaniem Twoją świetną cechą są piękne nogi, powinnaś je dopisać obok włosów :)
    http://mood-book.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Też zawsze jak siedzę, to odruchowo ruszam nogami :) Automatycznie, nawet o tym nie myślę, dopiero po chwili zauważam. Z godziną urodzenia miałam tak samo, ale w końcu dałam za wygraną i nie pamiętam
    Uwaga na przyszłość, zwracaj uwagę na przecinki ;)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    ReplyDelete
  39. Moja koleżanka jest piorunująco podobna do ciebie! Masz piękne włosy!

    http://oliwia-estera-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Kurcze, ciekawe bo mam to samo jeśli chodzi o godzinę moich narodzin, pytałam się rodziców kilka razy, jakiś czas temu i dużo wcześniej - pamiętałam jeden dzień może, a później juz zapomniałam :D Faktem o mnie może być to, że jestem leniem, jednak gdy siedzę cały dzień nic nie robiąc, mam wyrzuty sumienia i chcę robić coś produktywnego :)

    ReplyDelete
  41. Ciekawe fakty i super post ;)
    Zapraszam do mnie: http://donotsleepvisit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Uwielbiam takie posty, zawsze można dowiedzieć się czegoś interesującego o drugiej osobie!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  43. Śliczne zdjęcia. Super outfit. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Z faktów wynika że mamy wiele wspólnego :*
    Obserwujemy? Jeśli tak zacznij i napisz u mnie :*
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC?
    Zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania :*
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Super blog. Przydatny post. Mozna się końcu czegoś fajnego o tobie dowiedzieć :)
    Obserwuję i liczę na rewanż ze strony komentarza.

    Zapraszam na mój blog KLIK

    ReplyDelete
  45. Ja również chciałabym odwiedzić Anglię :)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Ja też lubię i chcę znać hiszpański - to magiczny i jakże piękny język :)
    Też zawsze jako dziecko udawałam, że śpiewam na scenie albo tańczę zawodowo :D
    Ciekawe fakty
    Pozdrawiam i zapraszam do nas:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Bardzo ładny blog !
    Obserwacja ? Jeżeli się zgodzisz napisz u mnie ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Świetny post :) też jestem uzależniona od tel :D chyba każda osoba jest ;D
    śliczne zdjęcia ! *.*
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. nie można ograniczać się do jednego gatunku muzycznego! :)

    ReplyDelete
  50. Rzeczywiście- wyglądasz młodziej niż 16. Ja też dawniej byłam blondynką a teraz mam prawie najciemniejsze włosy w klasie ;)

    Nowy Post!- Klik!

    ReplyDelete
  51. też ciągle pytam o godzinę urodzenia :D Ja marzenie z Anglią spełniłam <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Ja również chciałabym umieć język angielski perfekcyjnie :)

    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥