10 lipca 2015

Renia w kuchni #3 smoothie z kiwi

Hej kochani!
Jak wiecie jedno z moich zainteresowań jest gotowanie dlatego dzisiaj chciałam pokazać Wam przepis na smoothie z kiwi. Nie zdziwcie się, gdy podczas wakacji takich postów będzie mnóstwo (haha :D) Ten przepis jest bardzo łatwy, więc każdy nawet ci, którzy w kuchni mają, dwie lewe ręce, to sobie poradzą. Taki napój jest idealny na lato jako orzeźwienie (choć dzisiejsza pogoda na to nie wskazuje).

Składniki (na 2 porcje):
* 3 dojrzałe kiwi
* 1 banan
* 0,5- 0,7 szklanki zimnego mleka/ śmietany
* 1 łyżeczkę miodu (dodatkowo)
* kilka kostek lodu (podczas lata)

Sposób przygotowania:
1. Obieramy ze skórki owoce i kroimy w kostkę.
2. Pokrojone owoce wrzucamy do pojemnika, dodajemy resztę składników i blendujemy.
3. Blendujemy aż do uzyskania gładkiej konsystencji. Następnie przelewamy do szklanek. Dodatkowo można udekorować owocami. Smacznego!


Chcesz być na bieżąco, polub!                                                                                                                  

57 komentarzy:

  1. Moje ulubione owoce w jednym smoothie! ♥
    Na 100% skorzystam ^^
    Świetny post i zdjęcia :)

    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz zapisuję sobie przepis i idę robić ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/2015/07/wishlist-from-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam! muszę wypróbować,wygląda bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie jest pyszny !

    ____________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wygląda, lecz niestety,ja nie jem owoców :) XD

    Zapraszam na bloga: KLIK
    Grupa na fb: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za kiwi,ale ten przepis na pewno wykorzystam!
    Zapraszam do mnie :3 klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Być może kiedyś spróbuje, ale na razie mam inne plany co do kiwi :)
    Zapraszam cię do mnie pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się pyszne ;) Muszę wypróbować twój przepis! ;)
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda pysznie, na pewno skorzystam :)

    talaiwiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam smoothie i koktajle zwłaszcza tą porą roku :)
    karik-karik.blogspot.com
    zapraszam na konkurs w najnowszym poście!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny przepis choć ja zmieniłabym kiwi na truskawki <3 ;P ale to już każdy według swojego uznania i tego czym aktualnie dysponuje ;)
    Zapraszam na mojego bloga --> Klik <--

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę spróbować, lubię to połączenie :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda smacznie muszę kupić jeszcze kiwi i będę robić :))
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham smoothie. Chętnie wypróbuję to połączenie. :)
    (dziękuję za komentarz♥)
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kiwi :3 Będę musiała wypróbować Twoj przepis :)
    Pozdrawiam! :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam smoothie <3

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmm, pycha <3

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze mówiąc nie piłam nigdy Smoothie, ale słyszałam że to pyszne, więc musze spróbowac! :)

    Jesli możesz poklikaj w linki w tym poście! :) ----->KLIK!
    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS! :) ----->KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  20. Narobiłaś mi smaka! Cóż tu więcej komentować... chcę smoothie :D

    Pozdrawiam serdecznie!!!
    Pod Marzeniami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam pić takie smoothie. ♥

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie smoothie!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  23. czekam tylko aż, rodzice w końcu kupią mi ten blender i wykorzystam na pewno twój przepis ;)
    Wygląda pysznie!
    pozdrawiam :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Musi być pyszny! Już wiem co będę miała jutro na śniadanie...

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam smoothie z kiwi, robiłam je już kilka razy i bardzo mi smakowało ;3

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  26. Narobilas mi na taki smoothie checi :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam tego typu smoothies! Na pewno wykorzystam kiedyś ten przepis :D

    Polne-Maki zapraszają! :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam smoothie i często je robię. Wersji z kiwi jeszcze nie próbowałam, zazwyczaj zamiast kiwi stosuję truskawki, maliny lub jagody, dodaję także sok z pomarańczy.
    testomaniatestowanieproduktow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mniam, ja ostatnio robiłam z truskawek i wyszedł przepyszny :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety nie lubię kiwi, ale mimo to wygląda smakowicie! :D
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham smoothie ! To taki smak wakacji :)
    Pozdrawiam :*
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojj chyba muszę koniecznie zrobić i spróbować :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale pychotka ;-) http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam owocowe szejki ^^
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam smothie, ale jeszcze nigdy nie robiłam z kiwi! Na pewno wypróbuję przepis, bo wygląda pysznie! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post i zdjęcia. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale pychaa! Narobiłaś mi smaku :D <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny przepis na smoothie :)
    Poleciłam Cie na moim blogu -> nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne! Uwielbiam takie rzeczy :* Muszę się wybrać do sklepu po składniki :D
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Wygląda przepysznie, sama muszę to kiedyś zrobić :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/the-cancer-challange-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  42. pycha, az sama sobie moze jutro zrobie :3

    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. teraz w blogosferze jedyne CIY to są koktajle, haha :) ale są najlepsze na letnie dni!
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  44. smacznie ;3
    moze wspolna obs ? zacznij i daj znac czy mogalbys poklikac ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie sądziłam, że jest tak łatwy w przygotowaniu i pyszny w dodatki lekko schłodzony. Dziękuję za przepis :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://pokrzywaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam kiwi, kocham też połączenie kiwi, banan, szpinak i pol pomaranczy :)

    http://charlotteea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam kiwi <33 świetny smoothie na pewno go sobie zrobię!

    Zapraszam do mnie :) dopiero zaczynam http://behappyandbeactive.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  48. na pewno pyszne, ja łącze kiwi z zieloną herbatą, miodem i cytryną :) też polecam
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo chętnie spróbowałabym takiego smoothie ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. muszę spróbować ! *.*
    zapraszam do siebie : http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥