15 lipca 2015

Wywiad z Kiką

Hej kochani!
Już od dłuższego czasu planuję wprowadzić do bloga nową serię, ale zawsze nie było kiedy, albo miałam jakieś inne plany. W końcu się udało i dzisiaj przedstawię Wam wywiad, który przeprowadziłam z Kingą z bloga mypastel-garden.pl. Jest to mój pierwszy wywiad dlatego chciałam, aby był z wyjątkową osobą. A taką osobą jest Kika, nie tylko stara się wszystkim pomóc, ale także na blogu przekazuje dużą dawkę pozytywnej energii.
1.Co cię zainspirowało do założenia bloga?
Do założenia bloga zainspirowały mnie przede wszystkim inne blogerki i youtuberki. Kiedyś,
oglądając, różne filmiki natrafiłam, na kanał pewnej dziewczyny, która prowadziła również bloga. Bardzo mi się to spodobało, dlatego postanowiłam spróbować swoich sił w prowadzeniu własnej strony. 

2.Jakiej jest tematyki?
Mój blog jest o tematyce głównie lifestylowej. Znajdują się tam przede wszystkim stylizacje, przemyślenia, DIY, CIY, porady... Zawsze dla każdego coś się znajdzie! 

3.Jak długo go prowadzisz?
Bloga prowadzę od 2 lutego 2014 roku, czyli dokładnie rok i 5 miesięcy.
4.O czym był Twój pierwszy post i kiedy go dodałaś?
W moim pierwszym poście krótko się przedstawiłam i dołączyłam zdjęcie- niezbyt ambitnie haha :D Dodałam go 2 lutego 2014r. 

5.Czy ktoś pomagał Ci w wyglądzie bloga? Jeśli nie, opowiedz o tym, w jaki sposób go tworzyłaś?
Na początku pomagało mi kilka osób, ale później stopniowo nauczyłam się sama wykonywać designy. Najpierw nauczyłam się robić nagłówki, poznawałam kody css, czytałam wiele instrukcji i poradników ;) 

6.Czy ktoś pomaga Ci w pisaniu, kto cię inspiruje?
Posty zawsze piszę samodzielnie. Inspiruje mnie kilka blogerek, lecz głównie staram się pisać o tym, co ja właśnie lubię. 
7.Opowiedz, jak kształtował się Twój styl pisania?
Tutaj mogłabym opowiadać bardzo długo :D Na początku, wiadomo, moje teksty nie były dopracowane, później stopniowo poprawiał się mój styl pisania. Przez pewien okres czasu uznawałam zasadę, żeby dodawać mało tekstu, a więcej zdjęć, jednak (na szczęście) z tego zrezygnowałam i obecnie uwielbiam się rozpisywać. 

8.Czy pisanie to Twoja pasja, czy może sposób na popularność?
Oczywiście, że pisanie bloga to moja pasja. Na początku nie wiedziałam, że aż tak bardzo mnie to wciągnie. Blogowanie daje mi wiele możliwości do rozwijania się i samorealizacji. Jeśli chodzi o popularność... to nie powiem, że nie- fajnie jest być rozpoznawalnym. Ale w blogowaniu nie chodzi tylko o to. 


9.Jaki masz stosunek do blogowej popularności?
Tak jak już pisałam wyżej, taka popularność jest fajną rzeczą, jednak trzeba znać umiar. To, że ktoś ma więcej obserwatorów i wyświetleń nie znaczy, że jest lepszy. Taka osoba nie powinna się przede wszystkim wywyższać, bo każdy bloger i blogerka jest równy ;)
10.W jaki sposób zaczęłaś się reklamować? Jakie to miało początkowo skutki, a jakie ma teraz?
Od zawsze komentowałam blogi innych osób i reklamowałam się na facebookowych grupach. Myślę, że dzięku temu zyskałam sporo czytelników, bo na pewno więcej osób dowiedziało się o istnieniu mojej strony. Teraz gdy publikuję informacje o poście na Facebooku, moi czytelnicy mogą szybciej dowiedzieć się o nowym wpisie. 

11.Czy w Twoim blogu przeważają zdjęcia, czy może tekst?
Mogę powiedzieć, że jest pół na pół. Tekstu wcale nie jest mało, bo staram się zawsze pisać dość rozbudowane posty, ale zdjęć też nie brakuje. Czasem jest ich więcej, czasem mniej :)
12.Ile czasu średnio zajmuje Ci napisanie posta?
Szczerze mówiąc, to nie liczę, bo posta piszę zawsze dwa lub nawet więcej dni naprzód, później jeszcze kilka razy go czytam, sprawdzam i zmieniam.


13.Czy zwracasz uwagę na komentarze i/lub odpowiadasz na nie?
Oczywiście, że zwracam uwagę na komentarze (wszystkie oprócz spamu), bo opinia moich czytelników jest dla mnie bardzo ważna. Często na nie odpowiadam, ponieważ lubię mieć stały kontakt z osobami komentującymi moje posty.
14.Jaki najmilszy komentarz dostałaś?
Nie wiem, jaki komentarz mogę uznać za ten 'najmilszy', ponieważ pod każdym wpisem znajdzie się jakaś opinia, która mnie motywuje i dzięki której od razu mam banana na twarzy haha. Najbardziej cieszę się, gdy ktoś napisze mi, że mój blog, czy moja osoba go inspiruje. Wtedy naprawdę jest mi bardzo miło.

15.Czy spotkałaś się z krytyką? Jak ją przyjęłaś?
Tak, czasem spotykam się z krytyką (z hejtami również) i zawsze przyjmuję ją jako normalną opinię drugiej osoby. Tyle ile jest ludzi, tyle może być poglądów, także zawsze akceptuje komentarze zawierające krytykę i staram się je rozważać. 
16.W jaki sposób czytelnicy motywują cię do pisania i czy jest Ci to potrzebne?
Motywacja moich czytelników jest mi bardzo potrzebna, bo to właśnie dzięki nim mam wielkie chęci do pisania nowych postów, robienia zdjęć i prowadzenia dalej mojego bloga! Motywują mnie oni przede wszystkim miłymi i wspierającymi komentarzami, wiadomościami na Facebook'u, mailu, czy asku i po prostu tym, że są i że ich liczba ciągle rośnie. 

17.Gdzie szukasz pomysłów na nowe posty?
Pomysły zazwyczaj pojawiają się w mojej głównie dość niespodziewanie haha. Praktycznie zawsze wymyślam sama, co chcę pokazać na swoim blogu, ale czasem przeglądam strony takie jak Pinterest, czy Weheartit, w celu zaczerpnięcia inspiracji. 

18.O czym był Twój (Twoim zdaniem) najbardziej udany post?
Szczerze? To nie mam pojęcia. Zawsze dodając posty, staram się, aby były one dopracowane i jak najbardziej udane. Dlatego nie umiem wśród ich wszystkich wyróżnić jednego, najlepszego wpisu ;) 
19.Jakie masz plany na przyszłość związanie z blogowaniem?
Na pewno chcę prowadzić bloga jak najdłużej, ciągle rozwijać się i pomagać innym blogerom. Nie wiem, co czas przyniesie, ale z pewnością nie chcę rezygnować z pisania postów, ponieważ sprawia mi to wielką radość.

20.Co byś zrobiła, gdyby takie blogerki, jak np. Macademian Girl, czy Maffashion zaproponowały współpracę w blogowaniu, czy chociaż zauważyły go?
Skakałabym z radości haha :D Byłoby to dla mnie wielkie wyróżnienie i z pewnością zgodziłabym się na współpracę z nimi (jakżeby inaczej). Oprócz tego zyskałabym wielką motywację do dalszego pisania, bo być zauważonym przez takie blogerki, to naprawdę zaszczyt. 
Pytania do wywiadu zaczerpnięte z bloga http://www.miskagrabowska.pl/

Chcesz być na bieżąco, polub!                                                                                                                  

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam bloga Kiki! Należy do moich ulubionych! Fajnie, że zrobilaś wywiad akurat z nią!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pytania!
    Uwielbiam bloga Kingi, jest cudowny! :)

    Zapraszam na bloga: ♥KLIK♥
    Grupa na fb: ♥Dołącz do dreamers KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście uwielbiam czytać bloga KIKI ♥ Twój oczywiście też, haha :)
    Jest dla mnie inspiracją i komentuje chyba każdy jej post ^^
    Pomysł na serię jest świetny, czekam na kolejne posty *-*

    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Kika jest taka kochana i miła! :)


    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię jej bloga. Wydaje się bardzo miłą i ciepłą osobą :) dobry pomysł na nowa serię z wywiadami. Czekam na kolejny :)

    Polne-Maki zapraszają! :) klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny post oraz wspaniałe odpowiedzi ♥. Kika jest naprawdę przesympatyczną oraz bardzo kochaną osóbką :). Uwielbiam czytać zarówno jej, jak i Twojego bloga. Wywiad jest rewelacyjny i naprawdę miło się go czytało. Pomysł na taką serię na Twojej stronie jest genialny i na pewno z przyjemnością przeczytam więcej takich wpisów ^^. Pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bloga Kiki znam dosyć dobrze chociaż teraz rzadziej go odwiedzam
    Pozdrawiam,madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż miło się czytało, bo pytania ciekawe zadałaś :)

    Minimalistyczny- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚWIETNY WYWIAD!
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytam bloga Kiki! Świetny jest ;)
    Bardzo ciekawy jest ten wywiad! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na serię. Pytania i odpowiedzi są super :)
    Pozdrawiam :*
    unearthlyangel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham Kingę!
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię Kikę! :) zawsze ciekawie pisze, dodaje ładne zdjęcia i zaraża swoją pozytywną energią :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. :) Lubię zaglądać na jej bloga jest taki świeży, przejrzysty, a notki ciekawe.

    zapraszam do mnie http://wkociejkrainie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię Kikę ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super blog i fajna seria pytań.
    widać, że jesteś sympatyczną osobą, dlatego zaczynam Cię obserwować! :)

    Pozdrawiam!
    Zapraszam do siebie, może Ci się spodoba i zaobserwujesz?
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne! coś czuję, że ta seria będzie bardzo ciekawa!
    a co do Kingi, to bardzo ja lubię. czytałam jej poradniki, zanim założyłam bloga. bardzo mi pomogła, to bardzo kochana osóbka!
    ps. zaobserwowałam Cie, wpadniesz do mnie? zapraszam luczijka.blogspot.com

    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy wywiad.
    Strasznie podoba mi się blog Kingi :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy wywiad, lubię Kingę i już nie raz skorzystałam z porad znajdujących się na jej blogu :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł z taką serią wywiadów. Kikę bardzo lubię, i często odwiedzam jej bloga, więc tym bardziej przyjemnie mi się czytało. Czekam na kolejne wywiady. Z chęcią poznam też nowe blogi przez takie wywiady :)

    www.hayjulka.blogspot.com (zapraszam do obserwacji <3)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeważnie nie czytam takich wywiadów i wgl, jednak ten bardzo mnie wciągnął, oby tak dalej ;)
    Zapraszam do mnie maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥