Sunday, August 02, 2015

DIY- drzewko na kolczyki

Hej kochani!
Przepraszam za małe opóźnienia postu, ale ostatnio koszmarnie się czułam. Dlatego nie polecam chorować podczas wakacji!
Dzisiaj chciałam wam pokazać drzewko na kolczyki. Ja osobiście preferuje kuferki albo pudełeczka. Lecz komuś może się przydać.
Co będzie nam potrzebne:
* pudełko po butach albo karton
* farby
* ołówek (lub pisaki), nożyczki, 
* dziurkach
* szablon drzewka
Jako pierwsze musimy pobrać szablon z internetu albo samemu narysować. Ja wybrałam pierwszą opcję, gdyż moje talenty plastyczne nie są zbyt dobre. Następnie wycinamy i przenosimy szablon na karton (w moim przypadku było to pudełko po butach).
Potem wycinamy i dziurkaczem robimy dziurki na brzegach drzewka. Na koniec malujemy farbami, składamy i gotowe!
Podoba Wam się pomysł?

Chcesz być na bieżąco, polub!

13 comments:

  1. Masz śliczny nagłówek! Ja też kiedyś w taki sposób zorganizowałam swoje kolczyki :)
    Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w linki: http://filizanka-herbaty.blogspot.com/2015/07/wishlista-dresslink.html

    ReplyDelete
  2. Świetny pomysł! :D Oryginalnie hahha ♥
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  3. bardzo fajny i prosty pomysł :)

    kicuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super pomysł na wykorzystanie starego pudełka po butach :D Chyba muszę wypróbować ;)
    Mój blog- Klik!

    ReplyDelete
  5. Świetny patent! Moje kolczyki zawsze się plątały lub gubiły, a teraz wszystko będzie na swoim miejscu :)
    Bardzo fajne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  6. Ciekawy pomysł :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Super pomysł, naprawdę ciekawie to wygląda!! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    ReplyDelete
  8. Świetny pomysł to drzewko, mi tez się przyda. Mam ich trochę :P

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥