5 sierpnia 2015

Dwa lata w blogosferze

Hej kochani!
Od dość dawna próbowałam znaleźć swoje miejsce w sieci, takie, które pokocham. Najpierw pisałam opowiadania, byłam adminką na fanpage, później założyłam własną stronę na fb z opowiadaniami. Lecz to nie do końca dawało mi szczęście. Później odkryłam, strony gdzie, można mieć własne blogi. Założyłam takiego. Moja pierwsza strona była na bloog.pl o kotach. Szybko przestałam tam pisać. Następnie szukałam, w internecie innych serwisów gdzie, można prowadzić bloga. Trafiłam na blogspot.com i tam prowadziłam kilka blogów, lecz i one nie osiągały sukcesów. Postanowiłam założyć nowe konto i nowego bloga. I tak oto od 5 sierpnia 2013 roku mam własną stronę, która dzisiaj obchodzi swoje 2 urodziny!

                                                          "Człowiek sukcesu to ktoś,
                                                           kto potrafi zbudować solidne
                                                           fundamenty z cegieł, którymi
                                                           inni w niego rzucają."

Tak oto dzisiaj mój blog obchodzi swoje drugie urodziny. Dziękuję wszystkim bardzo za te wszystkie komentarze, obserwacje i wyświetlenia. Bez Was nie byłoby tego bloga.
Podsumowanie dwóch lat
Pierwszy rok był dla bloga rokiem rozwijania się. Wtedy uczyłam się pisać posty, przerabiać zdjęcia. Posty były dodawane rzadko, gdyż ten rok był rokiem, w którym miałam egzamin gimnazjalny. Posty zaczęłam dodawać regularnie dopiero przed wakacjami. I tak prowadziłam bloga do listopada 2014 roku. W listopadzie nie wiem co mi "strzeliło" do głowy, ale usunęłam wszystkie posty i wtedy miałam jednomiesięczną przerwę od blogowania. Wróciłam do tego w grudniu. Przez pierwszy rok zdjęcia były robione zwykłym cyfrowym aparatem. Dopiero w następnym roku dostałam od rodziców w prezencie lustrzankę. Z tego prezentu byłam mega zadowolona. Do tej pory nie ogarnęłam jeszcze wszystkich funkcji i czasami sięgam do instrukcji. Drugi rok był dla bloga owocny również ze względu na to, że dwie firmy (dresslink i soufeel) zaproponowali mi współpracę.

                                                    Statystyki
                                              ilość komentarzy- 1523
                                                          wyświetlenia- 17 548
                                                          obserwatorzy- 327

W ramach podziękowań przygotowałam dla was mały konkurs.
                                                          Nagrody
1msc- nagroda rzeczowa- niespodzianka (blog wybrany przeze mnie)
2msc- polecenie wygranego bloga u mnie w następnej notce (blog losowy)
3msc- polecenie wygranego bloga u mnie w następnej notce (blog losowy)

                                                           Zasady
1.Być publicznym obserwatorem mojego bloga.
2.Polubić fanpage.
3.Napisać w komentarzu "biorę udział" i podać e-mail oraz adres bloga.
4.Wstawić na swojego bloga banner i go podlinkować.

Konkurs trwa do 13 sierpnia.
Jeszcze raz wszystkim bardzo dziękuję! Zachęcam do brania udziału w konkursie.
Chcesz być na bieżąco, polub!

38 komentarzy:

  1. Życzę ci dużych sukcesów w blogowaniu! :)

    Zapraszam na Wschód słońca:
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/08/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat blogowi nataa-natkaa !! Niech żyyyje nam ! Gratuluję dwu letniej wytrwałości w blogowaniu !
    Miłej reszty wakacji ! Biorę udział w konkursie !
    Obserwuję jako : Taka ja
    Lubię FP jako : Joasia Węgrzyn !
    Biorę udział - http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i rzecz jasna jeszcze adres e- mail : asia.wegrzyn@op.pl ;))

      Usuń
  3. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu i tyluu obserwatorów i wyświetleń.
    Biorę udział w konkursie.
    Obserwuję jako Zazu Street
    Mój adres email : zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A no i zapomniałam podać do zgłoszenia adresu bloga : zazustreet.blogspot.com
    Bez tego by się obyło ale oj tam xd
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Również chciałabym wytrwać tyle na blogu : )

    Zapraszam serdecznie do siebie! : )
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze więcej sukcesów na blogu życzę :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog!
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga! :*

    Zapraszam do siebie http://spiralaxoxo.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post ! Gratulacje !!
    Powodzenia w dalszym blogowaniu.
    Obserwuje jako: aleksandra kruk
    Lubię fanpage: Ola Kruk
    Biorę udział - http://feelingsofhumanity.blogspot.com/
    Email: aleksandrakruk10@gmail.com
    Baner dodany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wytrwałości i sukcesów, a przede wszystkim dużo radości z blogowania :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zyczę sukcesów w blogowaniu! I powodzenia wszystkim uczestnikom konkursu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo gratuluję dwóch lat w blogosferze. Dużo udało ci się przez ten czas osiągnąć :D Życzę dalszych sukcesów ;)
    Pozdrawiam!
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prowadzę bloga dopiero od roku i wiem jaki to wysiłek a więc gratuluje wytrwałości :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje właściwości ja swoje dwa lata będę mieć 2 września :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. no to gratki! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję 2 lat w blogosferze Reniu ! Obyś miała jeszcze lepsze wyniki, więcej prawdziwych czytelników no i abyś odnalazła w tym wszystkim pasje ! :) Piękne zdjęcia !
    Pozdrawiam :)
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje takich statystyk! Oraz 2 lat w blogosferze ♥ Trzymam za Ciebie kciuki aby było jeszcze lepiej!:) No i świetny konkurs:) Śliczne zdjęcia :*
    http://zyciedlapasji.blogspot.com będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad ♥ Zapraszam na nowy post!:)



    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu! ;)
    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję! i życzę Ci jeszcze więcej lat tutaj :)
    też miałam kiedyś fanpage'a na facebook'u i nawet nie wiem, jak trafiłam potem na Bloggera, haha :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog + obserwuję i zapraszam olaabo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuje i liczę na to, że Tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiem jak ważny dla nas jest blog. Zakładając swojego nigdy nie myślałam, że stanie się on moją prawdziwą pasją. Gratuluję drugich urodzinek i mam nadzieję, że za parę lat będę mogła pogratulować Ci jeszcze więcej lat w tej wspaniałej naszej blogowej rodzince ;p

    Zapraszam do mnie. Piszę o książkach, filmach muzyce no i o mnie oczywiście ;)
    viss-vitalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga :) Super zdjęcia i stylizacja :)

    http://amanna-crua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i wytrwałości :)

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję takich sukcesów i życzę wielu kolejnych! :) Bardzo ładne zdjęcia.
    Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom konkursu.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje tych dwóch lat :)

    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. to świetnie, że tak długo blogujesz! powodzenia w dalszym blogowaniu. :)
    mogłabyś poklikać w linki? byłabym bardzo wdzięczna.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/2015/08/1-back-to-school-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥