Saturday, August 22, 2015

Poranna wakacyjna rutyna

Hej kochani!
Tak samo, jak na zagranicznym YouTube to też na polskim można znaleźć dużo filmów o porannej wakacyjnej rutynie. A że ja nie posiadam kanału ani nie nagrywam, dlatego postanowiłam Wam to wszystko opisać. Już kiedyś pisałam post o tej tematyce i wyszedł, on strasznie dlatego go usunęłam. Więc bez przedłużania zapraszam.
Nie jestem, śpiochem dlatego nie śpię do południa ani nie jestem rannym ptaszkiem, dlatego podczas
wakacji najczęściej wstaję między 9-10 godziną. Pierwszą rzeczą, jaką robię, po obudzeniu się to sprawdzam telefon, chyba że jest, rozładowany co się często zdarza, gdyż zamiast iść spać, to ja po nocach siedzę, na telefonie co sprawia, że przez noc pada. Jak jest, rozładowany to podłączam i później z powrotem wracam do łóżka.
      
Kiedy już wstanę, z łóżka jest taka poranna toaleta. Wtedy myję twarz, włosy. W tym czasie także robię makijaż. Są dni, w których w ogóle się nie maluje, ale pewniej czuje się, gdy jednak mam coś na twarzy.
     
Po załatwieniu spraw związanych z toaletą idę na śniadanie. Nie będę udawać, że moje śniadania są zdrowe, bo to guzik prawda. Jem bardzo niezdrowo, czasami się zdarza, że u mnie na śniadanie są lody. Tak, wiem złe nawyki, ale w końcu są wakacje :D       
    
Gdy skończę, jeść śniadanie co czasami zajmuje bardzo długo, ponieważ przy tym oglądam, też         telewizje to idę się ubrać. W czasie poszukiwań ubrań biorę to, co wpadnie w rękę. Czasami mam       problemy, aby dobrać t-shirt do spodenek.      
Na końcu wykonuje domowe obowiązki, typu sprzątam, wynoszę śmieci. Następnie mam czas dla siebie. To właśnie wtedy siadam do laptopa, sprawdzam wszystkie strony społecznościowe, ale także piszę post lub robię zdjęcia.
Tak wygląda mój typowy wakacyjny poranek. W komentarzach piszcie czy wasza rutyna jest             podobna, czy może inna.
Klikniesz? Klik Klik
                                                                                                                          
Chcesz być na bieżąco, polub!

64 comments:

  1. Moja rutyna jest bardzo podoba tylko ja zawsze od razu jak się budzę idę na śniadanie, a później robię poranną toaletę. Nie wiem dlaczego tak, już się tak przyzwyczaiłam :D Fajnie, że zrobiłaś tego typu post bardzo lubię oglądać filmiki na youtube tego typu, na blogu też mi się spodobało :)

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. super to wszystko przedstawiłaś! widać, że musiało to pochłonąć sporo czasu :)
    -> kliknij i wygraj kombinezon lub okulary ♡

    ReplyDelete
  3. Ja jak już się obudzę to później przez pół dnia w łóżku leżę :D
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  4. moja rutyna jest identyczna heh :P
    http://andzelika-rosenberger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Fajnie ze opisalas jak wygladaly Twoje wakacje :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetny post!
    Jeszcze nigdy nie widziałam takiego postu :)


    NOWY POST! Kliknij tutaj
    JAK ZACZĄĆ WSPÓŁPRACĘ? Kliknij tutaj

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajny kompromis dla osób, które chcą pokazać co robią rano, a nie mają kanału!
    Bardzo oryginalne!
    Na zdjęciu widzę żel do mycia twarzy z Clean&Clear, jak się sprawdza? Zastanawiam się nad jego zakupem:)

    Obserwuję :) http://black-rose-poland.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak dla mnie jest świetny. Używam go co 2-3 dni jako maseczkę. Po zmyciu czuć, że cera jest oczyszczona, także polecam! :)

      Delete
  8. Mam podobną wakacyjną rutynę:)

    Pozdrawiamy cieplutko:)
    Nowy post na TWINS LIFE- klik

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajny post ! ;) Ja mam podobnie ;) Tylko ja jeszcze dodam że patrzę na telefon czy ktoś nie napisał ;D

    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  10. Super post.. :) Bardzo lubię takie posty !

    ReplyDelete
  11. U mnie poranek wygląda podobnie, tylko ja wstaję o 6 i zamiast oglądać telewizję po śniadaniu to szykuję się na trening. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Jest bardzo podobna, jedynie wstaje wcześniej i się nie maluje. :)
    MMogłabym prosić o poklikanie? Odwdziecze się gdy będzie taka potrzeba :) frydrychmartyna.blogspot.com/2015/08/wishlist-of-dresslinkcom.html?m=1

    ReplyDelete
  13. ja to wstaje po 10-11, ale dnia i tak nie marnuję :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. super post ;)
    eunikovakinga.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetny post :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja o Dziesiątej kłada się spać więc jestem nocym człowiekiem ;) http://themessofbookie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Fajny post, u mnie wygląda to podobnie ;)
    xoxo // mój blog

    ReplyDelete
  18. Fajny wpis, jak ja dawno nie jadłam lodów na śniadanie :D Muszę jutro sobie zrobić :)) Poklikane, mogę liczyć na rewanż? :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    ReplyDelete
  19. Super post, u mnie jest tak samo tylko pobudka czasami 11-12 :)
    szaraaarzeczywistosc.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Fajny pomysł na posta :)

    Zapraszam na mojego bloga http://ssanderka.blogspot.com/ :) :)

    ReplyDelete
  21. Ja zawsze wstaję o 12 ;) Naprawdę świetny pomysł na post :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    ReplyDelete
  22. super post! :)
    oczywiście poklikane :)
    obserwuję i pozdrawiam! :)
    natalkajankosia.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Muszę koniecznie zjeść jakieś lody! ;d
    http://typical-writers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. bardzo fajny pomysł aby to rozpisać ;)
    u mnie wygląda poranek podobnie, chodź co do obowiązków to rzadko zrobie to co powinnam :)

    ReplyDelete
  25. Ja jestem bardziej rozleniwiona. Niby wstaje o 7 ale od razu idę oglądać telewizje (biorę laptop), wtedy tańczę, sprawdzam fb, aska, bloga itp. (czasem też coś gotuje). Potem przed 14 biorę się za prace domowe. Później gdy rodzice przychodzą z pracy aktywność mojego dnia się polepsza, uprawiam sporty, bawię się z psem, zajmuje się ogrodem itd.

    adresjestdlaciot.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. O ostatnio na blogu też napisałam taki post ^^
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Świetny post! Też miałam pisać właśnie tego typu posta ale nie znalazłam na to czasu (i chęci) więc pewnie pojawi się we wrześniu. Moja wakacyjna poranna rutyna jest całkiem podobna tyle że w wakacje nie ubieram się w jakieś wyszukane stylizację tylko łapię pierwsze lepsze ciuchy i czasami nawet w ogóle do siebie nie pasują :D Post całkiem niezły. Pozdrawiam, http://momosblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Dziękuję Ci za miły komentarz pod ostatnim postem na moim Blogu! To na prawde motywuję mnie do dalszego pisania na Blogu! Byłabym baaardzo wdzięczna gdybyś zaobserwowała mój Blog jesli Ci się spodobał! Dla Ciebie zajmie to chwilkę ale dla mnie to znak do dalszej pracy ! Dziękuję Ci jeszcze raz! ♥
    lovelysoophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ja też nie jestem śpiochem jednakże jeśli chodzi o wstawanie we wakacje to wstaje ok godz 8 :)
    Fajnie, że jesz lody na wakacje, masz racje - jeszcze są wakacje więc trzeba to wykorzystać :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Moja poranna rutyna jest bardzo podobna do Twojej :)
    Świetne zdjęcia i super post,co prawda fajnie się takie rutyny ogląda w postaci filmu,ale opisowo wyszło Ci bardzo ciekawie :)
    MÓJ BLOG <3

    ReplyDelete
  31. Świetny temat posta! Udowadniasz, że to nie tylko temat na filmik, ale także na notke :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Moja rutyna jest bardzo podobna :)
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. U mnie jest bardzo podobnie :3 Ale wakacje są do leniuchowania, dlatego chyba nikt nie będzie miał nam za złe takie rozleniwienie co nie ? :P

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  34. Wstaję nieco wcześniej i jem trochę zdrowiej [choć zdarzały nam się z koleżankami lody o 7 rano... tylko że wtedy na ogół dopiero szłyśmy spać ;)], ale poza tym - klasyk. :)
    Pozdrawiam, http://pallmathesecond.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Poklikałam :) Poklikałabyś w moim ostatnim poście w ubranka? Byłabym bardzo wdzięczna, bardzo zależy mi na tej współpracy ;)

    ReplyDelete
  36. rutyna jest podobna ale wstaję o różnych godzinach, staram się żeby była to godzina 9 :D

    zapraszam do siebie
    http://xsweetlikecinnamonx.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. ale masz ciekawego bloga i jak tu łaaadnie!! ;P
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    ReplyDelete
  38. Mam bardzo podobną rutynę, nawet chyba taka samą. Bardzo fajnie piszesz bloga :)!
    Zaobserwowałam Cię, liczę na rewanż, wpadnij do mnie :) http://ronsx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Bardzo fajny pomysł na post. Też kiedyś nie nad takim zastanawiałam i teraz wiem większą pewność, że mogę go zrobić.
    zapraszam:http://hellomyflower.blogspot.com/2015/06/springsummer-ootd.html
    Będę bardzo wdzięczna za wszystkie obserwacje i komentarze.

    ReplyDelete
  40. Moja rutyna wygląda podobnie :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  41. Szczerze powiedziawszy nie spotkałam się jeszcze z takim postem :) Ja po obudzeniu się sięgam zawsze po telefon żeby sprawdzić która godzina :) Pozdrawiam :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    ReplyDelete
  42. Zazdroszczę takich leniwych, wakacyjnych poranków :)

    ReplyDelete
  43. mam praktycznie tak samo, a część postu pod tytułem "śniadanie" jest genialna xd
    też jem niezdrowo i guzik prawda, że zacznę jeść zdrowo po wakacjach :D
    pozdrawiam :*
    http://palaania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Zdjęcia są cudowne. :) Świetny post i blog! ♥ Zostaję na dłużej.

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
    Mój blog - (klik) ♥

    ReplyDelete
  45. U mnie poranna rutyna wygląda prawie tak samo :D ładne zdjęcia **
    yukinephoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Ja NIESTETY jestem śpiochem i potrafię spać do 14:00, czego bardzo żałuję, ale budzik/nikt nie potrafi mnie wcześniej obudzić :D
    Świetna rutyna, obserwuję :*
    Martha Blog

    ReplyDelete
  47. Fajny lifestylowy post :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    ReplyDelete
  48. Oj taka rutyna nie jest zła. Ale śniadania faktycznie... :P

    http://bsylwia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Pomysłowy pościk ^^
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Bardzo fajny pomysł na post ;)
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK :)

    ReplyDelete
  51. Świetny post, jeszcze nie widziałam aby ktoś tu robił takie posty :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Ciekawy post. :) Mój poranek zupełnie inny. xD
    Pozdrawiam. ♥

    ironimi.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. blog bardzo przypadł mi do gustu chociaz jestem tu chyba pierwszy raz. swietne wpisy i zdjęcia. wyglad bloga rowniez przepiekny. oczywiscie obserwuję i pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Ja wolę poranną rutynie w formie filmiku. Może byś takie coś zrobiła dla nas? :D

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  55. Ja również mam bardzo podobnie :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥