11 sierpnia 2015

Spędzając aktywnie wakacje + mrożona kawa

Hej kochani!
Przepraszam, że post się opóźnił, ale fakt, iż zepsuł mi się laptop i musiałam, oddać go do serwisu nie, pozwolił mi na napisanie notki.

Minął już ponad miesiąc wakacji i zostało, tylko kilka tygodni dlatego te tygodnie trzeba wykorzystać najlepiej jak się, da. Korzystając z tego, że podczas weekendu pojechałam, odwiedzić babcie, postanowiłam spotkać się z koleżanką z gimnazjum, której dość dawno nie widziałam. Spędziliśmy miło czas, poszliśmy nad wodę a jak wróciłyśmy to urządziliśmy taki mini "piknik". Oczywiście, gdy jadę, gdzieś daleko, to biorę aparat, dlatego tym razem także nie obyło się bez zdjęć.
Aktualnie panuje cudowna pogoda, idealna, aby skorzystać z okazji i się opalić. Trzeba uważać, aby za długo nie leżeć plackiem na słońcu, bo możemy się spalić. Wczoraj pierwszy raz spróbowałam zrobić mrożoną kawę. I wyszła chyba przepysznie, bo znajomi pili i tylko zachwycali. Dlatego takie napoje polecam w czasie upałów. Poniżej przedstawiam Wam sposób na mrożoną kawę wykonaną moim sposobem.

Mrożona kawa

Składniki (na 1 porcję):
* 1-2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
* 100 ml zimnego mleka
* 100 ml zimnej wody
* łyżeczka cukru
* kostki lodu
* gałka lodów
* wysoka szklanka

Wykonanie:
Wszystkie składniki wrzucamy do naczynia i blendujemy aż do wytworzenia się pianki. Przelewamy do szklanki i wrzucamy kostki lodu. Na wierzch kładziemy gałkę lodów. Gotowe!
Chcesz być na bieżąco, polub!

15 komentarzy:

  1. piknik dawno nie robiłam hhehe dzięki :)
    http://andzelika-rosenberger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dzis robilam mrozona kawe :3 pycha!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mrożona kawa jest genialna, a zwłaszcza z lodami :)
    mogłabym liczyć na wejście w banner cndirect/dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mrożona idealna na teraźniejsza pogodę

    __________________
    Fashion-blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mrożona kawa zdecydowanie najlepsza na te upały :)

    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, piękne zdjęcia :* kocham mrożoną kawę :)
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham mrożoną kawę i zawsze ją robię w taki sposób jak ty:)

    Pozdrawiam!
    tyneczkapisze.blogspot.com- (kliik)♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny przepis - na 100% skorzystam :3
    Bardzo fajny post i zdjęcia :)
    Obserwuję i pozdrawiam
    ----
    Zapraszam na odnowionego bloga!
    Kiedyś → www.julia-and-lifestyle.blogspot.com
    Teraz → www.julkagolab.blogspot.com
    Nowy wygląd bloga, nowy adres i nowe pomysły! Zapraszam :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. tez robię mrożoną kawe, ale całkiem inaczej:) Pomogłabyś mi? Jeśli tylko masz czas i ochotę, poklikaj w poscie w linki : http://twoimioczami.blogspot.com/2015/08/pierwsza-wspolpraca-my-wishlist-with.html Z góry dziękuje:) a jeśli uważasz za spam - okej! Mimo wszystko zostawiam komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia:) Ja nie cierpię kawy, ale spróbuje zrobić dla mamy:) Czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? Byłybyśmy bardzo wdzięczne, pisz u nas a odwdzięczymy się czym chcesz:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzadko piję kawę, ale Twoja wygląa pysznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥