25 sierpnia 2015

Wywiad z Olą

Hej kochani!
Od pierwszego wywiadu, którego udzieliła, mi Kinga minął jakiś czas, dlatego dzisiaj przyszedł czas na kolejny wywiad. Tym razem odpowiedzi udzieliła mi kolejna wspaniała osoba, czyli Ola z olusiek-blog.blogspot.com. Jest to ambitna 16-latka z Wrocławia. Interesuje się pisarstwem, modą i fotografią. Na blogu ukazuje część swojego życia. Postanowiłam, że Ola będzie następną osobą, ze względu na to, że jest ona świetną osobą, która w blogowanie wkłada całe swoje serce. Nie raz mi pomogła, dlatego mogę szczerze powiedzieć, że jest moją bardzo dobrą koleżanką.
1. Kiedy założyłaś bloga i jak do tego doszło?
Bloga założyłam niecałe dwa lata temu, a dokładnie 25 października 2013 roku. przyczyną tego kroku było nieustanne namawianie mnie do założenia bloga o mnie, a nie strony z opowiadaniami. Po jakimś czasie uznałam, że warto spróbować i jakoś ciągnie się to do teraz. Tylko, że w tym momencie blogowanie jest łączem moich pasji, a także drugim życiem.

2. O jakiej tematyce jest Twój blog i jak długo go prowadzisz?
Mój blog z początku miał być blogiem z przemyśleniami, ponieważ nie widziałam się na zdjęciach. Z czasem jakoś się złożyło, że zmieniałam się wraz z Olusiek Blog i postawiłam na lifestyle (którego wtedy się jeszcze wyrzekałam, mówiąc, że to po prostu zwykły blog, hah). Prowadzę go niecałe dwa lata, wspominałam o tym powyżej.

3. O czym był Twój pierwszy post i kiedy go dodałaś?
Jejku, to był chyba najgorszy post jaki dodałam (dodałam go wraz ze stworzeniem bloga) w swoim życiu! Ciągle wymazuję go z pamięci, ale wydaje mi się, że był on o nietolerancji z dodatkiem paru informacji o mnie.
4. Czy ktoś pomagał Ci w wyglądzie bloga? Jeśli nie, opowiedz o tym w jaki sposób go tworzyłaś?
Przy każdym designie pomagają mi utalentowane blogerki. To dzięki ich wkładzie, moim pomysłom i ich realizacji mój blog wygląda tak jak wygląda :)

5. Czy pisanie to Twoja pasja czy może sposób na popularność?
Oczywiście, że pasja! Nie rozumiem tej narastającej mody na zakładanie blogów dla "sławy", obserwacji/statystyk i zysku.

6. Jaki masz stosunek do blogowej popularności?
Zawsze mam problem z interpretacją tego pytania, hah. Dla mnie popularność blogowa jest efektem ciężkiej pracy nad swoją stroną. Jednakże trzeba znać jej granicę, umiar.
7. W jaki sposób zaczęłaś się reklamować? Jakie to miało początkowo skutki, a jakie ma teraz?
Wydaje mi się, że pierwszą taką typową reklamę swojego bloga dodałam na jakiejś grupie na Facebooku. Wtedy została ona moim największym blogowym błędem, ponieważ następnego dnia moja cała klasa dowiedziała się o blogu i nie było za ciekawie. Jednakże dała mi ona dużo. Teraz staram się "promować" swojego bloga na różnych stronach internetowych typu ddobinsta.com. I przynosi mi to wielu nowych czytelników, co mnie cieszy :)

8. Kto robi Ci zdjęcia na bloga? Czy ta osoba dostosowuje się do Ciebie czy ty do niej?
Zdjęcia na bloga robią mi różne osoby, jednakże teraz najczęściej robi mi je Alicja P. Wydaje mi się, że te osoby bardziej dostosowują się do mnie, hah.

9. Co sądzisz o modnej metodzie zdobywania fanów czyli obs za obs?
Dla mnie obs za obs jest słabym pomysłem na "sławę". Osoby uznające to albo są nieświadome tego, co robią, albo są po prostu... niemile mówiąc żałosne.
10. Ile czasu średnio zajmuje Ci napisanie posta?
Nie patrzę nigdy na godzinę kiedy piszę posta, ale zajmuje mi to kilka podejść w ciągu dwóch, trzech dni po możliwe, że 2-3 godziny. Podczas tego czasu powstaje cały post na mojego bloga.

11. Czy komentujesz blogi czytelników?
Tak, oczywiście, że komentuję. Tylko w tej chwili mam za dużo na głowie, aby spędzać dużo czasu na blogach czytelników i też innych blogerów.
12. Czy spotkałaś się z krytyką? Jak ją przyjęłaś?
Spotkałam się nie raz z krytyką mojej osoby czy bloga. Nie jestem osobą, która ma to gdzieś. Czasami takie słowa mnie ruszają, ale nigdy nie pokazuję tego po sobie.

13. Czy w czasie blogowania miałaś większy kryzys blogowy? Jak sobie z nim poradziłaś?
Miałam wiele kryzysów, ale spotkałam się z jednym takim większym, o który mnie pytasz. Poradziłam sobie z nim łatwo, ponieważ nie wytrzymałam długo bez swojego bloga.
14. W jaki sposób przychodzą Ci do głowy pomysły na nowe posty? Czy je gdzieś zapisujesz, czy wszystkie pamiętasz?
Pomysły przychodzą do mnie same. Wystarczy jakaś sytuacja i już coś z niej wyciągnę do postu. Zapisuje wtedy ten pomysł w telefonie, a potem rozplanowuję cały post.

15. Przyjaźnisz się z Kingą. Jakie to uczucie, gdy piszecie ze sobą ponad rok, a widzicie się w realu dopiero po pół roku?
Tak, przyjaźnimy się. Spotkanie się po połowie roku przyjaźni to i tak szybko, więc doceniam te trzydzieści minut, które było nam dane. Taka chwila jest nie do zapomnienia, ponieważ to co wtedy się czuje... jest nie do opisania. Przyjaźnie internetowe nie są łatwe, ale takie prawdziwe spotkania dodają skrzydeł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej!
16. Życzę, abyś jeszcze wiele razy spotkała się z Kingą. Jeśli masz problem odnośnie wyglądu, czy podczas pisania postu, to czy zawsze możesz zwrócić się o pomoc do Kingi?
Dziękuję, mam nadzieję, że uda nam się spotkać jeszcze w tym roku. Tak, Kinga wiele razy mi pomogła. Jest tak samo pomocną blogerką jak ja i uważam, że możemy na siebie liczyć.

17. Jakie masz plany na przyszłość związane z blogowaniem?
Mam pewne plany, ale, dopóki nie zacznę ich realizacji, nic nie zdradzę. Zapewniam jednak, że szybko nie zrezygnuję z bloga.
18. I tak trzymaj! Czy Twoi znajomi wiedzą, że masz bloga? Jeśli tak, jak na to zareagowali?
To, że mam bloga to nie tajemnica. Niektórzy to olewają, ale są też tacy, którzy mnie podziwiają i w pewien sposób dopingują. I to jest najcenniejsze.

19. Co byś zrobiła gdyby popularne blogerki takie jak maffashion zaproponowały Ci współpracę w blogowaniu czy chociaż zauważyły go?
Czułabym się przede wszystkim doceniona i jeszcze bardziej zmotywowana do prowadzenia bloga. Byłby to dla mnie zaszczyt współtworzyć coś z takimi blogerkami.
Dziękuję za wywiad i poświęcony dla mnie czas. Twoje odpowiedzi są bardzo ciekawe!
Dziękuję za możliwość udzielenia go. Bardzo miło mi się z Tobą korespondowało!


Podobał Wam się wywiad?
W komentarzach piszcie, z kim byście chcieli, abym przeprowadziła następny wywiad.

Chcesz być na bieżąco, polub!

48 komentarzy:

  1. dziękuję jeszcze raz za wywiad ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wywiad,piękne zdjęcia! :)
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wywiad, wydaje się byc bardzo ciekawą osobą :)
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK♥.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola jest naprawde cudowna osoba:')

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia niesamowite! Wpis naprawdę bardzo ciekawy! :)
    http://carolinekarolinakaro.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny ten twój wywiad :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wywiad :)
    http://pamellee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tą blogerkę! :) Jedna z moich ulubionych hihihi ^^
    Świetny wywiad!

    Pozdrawiam i zapraszam! :)
    dream-destinationn.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. This text is worth everyone's attention. How can I find out more?


    My weblog - Stormfall Rise Of Balur Cheats

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wywiad! :3
    Znam Olę i lubię jej bloga!


    NOWY POST! Kliknij tutaj
    JAK ZACZĄĆ WSPÓŁPRACĘ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! ;) Ciekawy wywiad.
    Dzięki za komentarz u mnie!
    To kochane i daje ogromną motywację.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny wywiad, Ola jest bardzo fają osóbką! <3
    Śliczne zdjęcia<3

    Poklikasz w linki u mnie w poście? Będę wdzięczna.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/08/koniec-latapaszczyk-od-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post, można się wiele dowiedzieć
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejku dwa pytania o mnie! ^^ Świetny wywiad, oczywiście uwielbiam bloga Oli ♥

    Pozdrawiam i zapraszam
    www.mypastel-garden.pl [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy wywiad i super odpowiedzi :D
    Zdjęcia są piękne :)
    Mój blog również z początku miał być o moich przemyśleniach.
    Pozdrawiam
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy wywiad ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł z tymi wywiadami :) Mozna sie czegos ciekawego dowiedziec o innych blogerkach :d

    http://kaleerie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wywiady! Ten był super ;) i do tego piękne zdjęcia!

    U MNIE LINKOWANIE! WYSTARCZY KLIKNĄĆ W LINKI!
    BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA! ;) ZAPRASZAM! + MAŁY KONKURS
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny wywiad, bardzo mi sie milo czytalo :) na pewno zajrze na bloga Oli!
    olabrzeska.pl klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł z tym wywiadem. Widzę, że planujesz kontynuuację serii - zaobserwuję, żeby poczytać :)

    moje blogi: >> BEAUTY BEVST << | >> stelciak <<

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł, żeby tak przeprowadzać wywiady. To taki pomysł znikąd czy raczej lubisz się poczuć taką dziennikarką?

    milkyalpaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy wywiad, lubie Oli bloga :)
    Klikniesz. Linki w w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam czytać wywiady a twoje pytania były bardzo przemyślane i super mi się to czytało ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Też bardzo lubię bloga Oli!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękna biała bluzka z kornonką :))
    bardzo fajne pytania i ciekawe odpowiedzi :D
    fajne z Was dziewczyny!
    obserwujemy?
    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wywiad jest naprawdę fajny.
    Z kim następny ? Nie mam żadnego pomysłu,ale na pewno coś wymyślisz.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Elegancki design:)
    A jeśli chodzi o post to śliczne zdjęcia, a i jeśli tyle zajmuje Ci zrobienie posta to znaczy, że bardzo przykładasz się do tego co robisz, a to bardzo dobra zaleta ! :*


    new post: Snapchat - czego jeszcze nie wiesz?

    MÓJ BLOG-CLICK

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi sie te pytania ;p
    http://patiod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy wywiad :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Całkiem ciekawy wywiad. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ekstra się czyta ten wywiad. Bardzo mądra dziewczyna, fajnie odpowiada. Bardzo fajny wygląd bloga. przejrzysty :)
    http://nowickaidczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna ta bluzeczka w kwiatki! Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny wywiad! Czekam na kolejne :)

    Zapraszam http://anszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. O mój pierwszy post? Masakra, też próbuję go wymazać ze swojej pamięci. :D
    Ciekawe pytania i odpowiedzi. Lubię czytać takie wywiady, bo mogę w ten sposób poznać więcej blogów, które być może mnie zainteresują. :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczne zdjęcia! :)

    http://bystka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawy wywiad, a Ola wydaje się bardzo miła. :) Zaraz wpadnę do niej. ;3
    Nie wiem czy być może już kiedyś przeprowadzałaś wywiad z tą blogerką, ale jeśli nie to byłabym bardzo go ciekawa. :) > http://fabrykamiety.blogspot.com/
    Pozdrawiam. ♥

    ironimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Znam bloga Oli i jest naprawdę bardzo ciekawy! :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    ☕ Czarna Kawaa

    OdpowiedzUsuń
  38. hej swietny blog zapraszam cie do wziecia udzialu w moim konkursie na najlepsza stylizacje:) do wygrania zestaw kosmetyków o wartosci ponad 100 zł:)
    link tutaj:
    https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥