Friday, September 04, 2015

Jak wykorzystać kreatywnie pudełka po butach

Hej kochani!
Pewnie nie jedna dziewczyna ma w domu pudełka po butach. I niektóre z Was pewnie nie wiedzą co z nimi zrobić. Dlatego dzisiaj przychodzę z pomysłem na kreatywne wykorzystanie ich.
Kupując buty, nie wyrzucam pudełek, bo uważam, że zawsze mogą się do czegoś przydać. Tym razem się przydały i pokażę, jaką funkcję one pełnią u mnie.
Pierwszym pomysłem jest pudełko na listy. Prowadzę "rozmowy" na papierze, dlatego takie pudełko może być idealnym miejscem na przechowywanie listów. Dzięki czemu wszystkie listy będziemy mieli w jednym miejscu. A w późniejszych latach, gdy będziemy chcieli, poczytać to nie będziemy musieli, wszystkiego przewracać tylko szybko znajdziemy.
Drugim pomysłem jest, aby takie pudełko wykorzystać do przechowywania rzeczy, które wywołują na naszej twarzy uśmiech, czyli zwyczajnie pudełko wspomnień. Według mnie jest bardzo świetnym pomysłem. Później będzie aż miło je przeglądać.
Kolejną propozycją jest pudełko na drobiazgi. Pewnie każdy w domu ma rzeczy, które przerzuca z jednego miejsca na drugie i za nic nie może znaleźć dla nich miejsca. Więc i oto takie pudełko jest genialnym rozwiązaniem. Nie tylko wszystko będzie na swoim miejscu, ale także nic nie będzie zawalać nam niepotrzebnie miejsca.
Następną propozycją jest pudełko na szkolne przybory. Za pewnie każdy z nas ma w domu szkolne przybory typu farby, plastelina czy kredki. I zamiast trzymać je gdzieś na półce, na której może, leżeć coś innego to możemy wrzucić je do tego pudełka. Dzięki temu pomysłowi zwolnimy miejsce na półce.
Ostatnią propozycją jest pudełko na kable. Każdy posiadacz sprzętu elektrycznego wie, jakie jest to uciążliwe, gdy chcemy znaleźć odpowiedni kabel i zamiast jego z kontaktu wyciągamy coś zupełnie innego. Co powoduje, że odłączamy z zasilania sprzęt, na którym robimy coś ważnego. Aby zrobić takie pudełko, należy z jednej strony wyciąć trzy/cztery kółka. Do środka wsadzamy przedłużacz. Przez dziurki przeciągamy kabel i podłączamy do kontaktu.

A wy jak wykorzystujecie puste pudełka po butach?
Chcesz być na bieżąco, polub!

17 comments:

  1. Zawsze wykorzystuję pudełka po butach do przechowywania rzeczy, najczęściej są to jakieś stare książki, które już nie mieszczą się na półkach. To świetnie i mało kosztowne rozwiązanie! :)

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ostatni sposób najbardziej wydaję mi się przydatny, jak dla mnie. Muszę spróbować :)
    Martha Blog

    ReplyDelete
  3. Super pomysły! ♥

    http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ostatni pomysł jest naprawdę genialny ! <3 A ja sama mam pudełko, w którym mam kapselki od tymbarków no i już sporo ich się uzbierało ;D
    http://you-always-be.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetne pomysły! Ja mam w domu pełno pudełek po butach i nigdy nie wiem co z nimi zrobić :)
    Na 100 % skorzystam ^^
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  6. Bardzo ciekawy pomysł na post :) Ja w pudełku po butach mam kable hah :D
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajne pomysły! U mnie jest pełno takich nie używanych pudełek! :)



    NOWY POST! Kliknij tutaj
    BACK TO SCHOOL Kliknij tutaj

    ReplyDelete
  8. Super pomysł, bardzo kreatywnie najbardziej spodobała mi sie wersja z tymi kablami:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajne pomysły, ja w większości trzymam jakieś szpargały :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    ReplyDelete
  10. ten ostatni pomysł najlepszy! chyba zrobię :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Nie mam ich wiele, ale zazwyczaj po prostu stoją na szafie wypełnione starymi/sezonowymi butami. ;p

    ReplyDelete
  12. mega pomysłowe wykorzystanie pudełek *-* jesteś bardzo kreatywną osobą, obserwuje!
    xshandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetny pomysł, ja w pudełku po butach trzymam skarpetki :))

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    ReplyDelete
  14. Świetny post . Ja w pudełku po butach trzymam przybory szkolne.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥