Saturday, September 26, 2015

Piękne i zdrowe włosy od dziś!

Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z postem takim bardziej "na czasie" a mianowicie o zdrowych włosach. Widziałam dużo postów na grupach i sama niestety przechodzę ten etap, czyli wypadanie włosów. W tym okresie włosy są, osłabione co powoduje, że o dwa razy więcej ich tracimy. Jak wiadomo w ciągu dnia z głowy może nam spaść do 100 włosów. Jeśli ta liczba została, przekroczona to musimy zacząć działać. Ale nie oszukujmy się, kto o zdrowych zmysłach będzie, liczyć ile wypadło mu włosów.
Poniżej przedstawiam Wam kilka sposobów na zdrowe włosy.


1.Nieprawidłowe uczesanie włosów
Prostym błędem, który popełniamy, praktycznie codziennie jest to złe uczesanie włosów. Wiadomo, że przy koku czy kucyku włosy są mocniej spięte i stają się słabsze. Dlatego w okresie jesiennym powinnyśmy ich mocno nie związywać tylko ułożyć je luźno. Tutaj też ogromną rolę pełni gumka. Aktualnie teraz można kupić specjalne gumki i są one świetne. Nie tylko idealnie się nimi związuje włosy, ale też nie ściskają ich.
2.Nieodpowiednio dobrana dieta
Dieta ma bardzo duży wpływ na kondycję naszych włosów. Brak witamin czy minerałów może spowodować nadmierne wypadanie włosów. Dlatego słodycze warto zastąpić owocami i na pewno nasze włosy będą lśnić.
3.Zła pielęgniacja
Oczywiście pielęgnacja ma tu duży wpływ, bo być może to właśnie przez nią nasze włosy są osłabione. Pamiętajmy, aby włosy myć szamponami lekkimi, najlepiej takimi przezroczystymi, które nie posiadają niepotrzebnych składników i włosy są lżejsze. Ale oprócz szamponów są też odżywki. Być może to właśnie przez nią. Upewnij się, czy twoja odżywka jest prawidłowa to twoich włosów. Ale, ale co z tego, jeżeli szampon i odżywka będą doskonałe skoro włosy może osłabić ciepło, które wytwarzają lokówka, suszarka itp. Dlatego warto takie sprzęty odstawić na bok i stosować naturalne sposoby.
4.To na pewno pora roku!
Jak już wspomniałam wcześniej podczas okresu jesiennego, a także wiosennego nasze włosy są, osłabione co powoduje nadmierne wypadanie ich. W tym okresie należy zwrócić uwagę na dietę, a także dbać o ich pielęgnację.

5.Za dużo farby
Osłabić włosy może również farba. Dziewczyny, które malują, włosy muszą bardziej je pielęgnować, gdyż farby posiadają składniki, które z czasem je osłabiają. Farba może spowodować wypadanie, łamanie, a także przesuszenie włosów. Dlatego najlepszym sposobem jest zrezygnować z farbowania.
6.Może anemia?
Przyczyną wypadania włosów jest anemia, spowodowana niedoborem żelaza. Aby ją wyeliminować należy zrobić badania krwi. Dlatego nie olewajmy naszego zdrowia, bo później to może nie tylko odbić się na naszych włosach, ale także na samopoczuciu.

7.Wyluzuj, zero stresu!
Jeśli na następny dzień masz zaplanowanych 5 kartkówek i 1 sprawdzian a ty jeszcze nie odrobiłaś lekcji, a tu zbliża się godzina 22 to się nie dziw. Jednym powodem jest stres i przemęczenie. W dzisiejszych czasach dużej części młodzieży towarzyszy stres. Te dwa czynniki bardzo osłabiają, nasz organizm co odbija się na naszych włosach. Dlatego należy wyluzować, zorganizować sobie tak czas, aby się wyrobić ze wszystkim i się nie stresować.

Mam nadzieję, że ten wpis jest pomocny. Bardziej dokładniej o włosach napiszę w osobnym poście.
Chcesz być na bieżąco, polub!

25 comments:

  1. Mi bardzo wypadają włosy jednak od jakiegoś czasu korzystam z olejku arganowego i to trochę pomogło :)
    Cenne uwagi !
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Moje włosy są b. mocne, więc ten post nie jest mi aż tak potrzebny ;) Uwielbiam tt i invisi buoubble! (czy jak to się pisze hahahh)
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Tangle teezera i tych gumeczek używam od paru miesięcy i widzę poprawę, polecam :)
    efffie.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo cenne rady :-)
    Zapraszam do siebie :-) też jest trochę o pielęgnacji włosów ;-)
    Obserwuje :-)
    http://k24-7.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Dzięki za ten super post, na pewno skorzystam z tych rad :)

    ReplyDelete
  6. Fryzjerka mówiła mi też,że na zmianę pory roku - tak jak psu sierść- nam wypadają włosy. Odpowiednia pielęgnacja to podstawa,i nawet farbowane włosy czy niszczone ciepłem mogą być piękniejsze niż nie farbowane,nieprostowane itp. ;) Super post
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bardzo dobre rady ! <3 Ja właśnie często związuje włosy i to też powoduje częstym wypadaniem włosów ,ale przez dobrą dietę którą stosuję jest dobrze :)

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Bardzo ciekawy post :). Staram się dbać o włosy, chodź czasem poddaje się koloryzacji, aby pogłębić kolor. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Moje włosy od pewnego czasu wypadają garściami :(( Dziękuję Cię za ten post :))
    Zapraszam Cię też do mnie!http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  10. Świetny post i śliczne zdjęcia!:)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ja jem ostatnio wlasnie bardzo duzo owocow :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Tangle teezer jest super, odkąd zaczęłam jej używać moje włosy są gładsze i praktycznie nie wypadają! :) super notka :)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bardzo dobre rady! :) Moje włosy raczej nie mają tendencji do nadmiernego wypadania, chociaż muszę co jakiś czas podcinać końcówki, gdyż prostuję włosy i przez to się niszczą.
    Martha Blog

    ReplyDelete
  14. Naprawdę dałaś mi dużo do myślenia. Ostatnio zauważyłam, że wypada mi dużo włosow, a ja zbytnio nie pielęgnuję ich niczym więcej niż szampon, bo po prostu nie mam na to czasu lub jestem za leniwa. Nie jem rownież warzyw lub owoców zbyt często, więc nie dziwię się w sumie, że mi tak włosy wypadają. Mało tego, rownież je farbuję ._. Oj będę chyba łysa niedługo. Ha :D

    www.scarlett-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Fajne rady! Postaram się je wykorzystać :D
    Zapraszam do mnie ;)
    http://luxjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Również używam tanger tezzer, jestem z niego bardzo zadowolona ! :)

    ReplyDelete
  17. Świetny post :D
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam
    http://diamentowa1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. świetny post. Musze kupić sobie ta szczotkę jest genialna
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Moje włosy niestety są już bardzo poniszczone, ponieważ prawie codziennie stosuje prostownicę. Zaczęłam używać takiego bardzo fajnego szamponu z odżywką 2v1 i odżywki przeciwko wypadaniu i łamaniu się włosów i jest świetna!:) Włosy wracają do życia :D
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI (kliik)♥ Zapraszam do obserwacji ♥!

    ReplyDelete
  20. Moje włosy z natury są cienkie i łamliwe, dodatkowo strasznie się puszą i falują lub kręcą, więc (niestety) prostownica idzie w ruch. Jednak zawsze po wakacjach robię sobie 'mini' kurację włosową, więc nie ma tragedii na głowie ^^ Wiesz może gdzie mogę kupić te sprężynkowate gumki ?
    ZAPRASZAM TEŻ DO MNIE :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja swoje kupiłam w salonie fryzjerskim i sklepie fryzjerskim, więc na pewno tam je dostaniesz :)

      Delete
  21. przydatny post :D ja staram sie luźno związywać włosy albo w ogole tego nie robić :)
    http://luuvmy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Wiele zmieniłam w pielęgnacji moich włosów. Duży udział miało wykluczenie szamponów, które mają w składzie SLS, zdrowa skóra głowy, to zdrowe włosy. Do tego prostowanie tylko okazyjnie, luźny warkoczyk na noc i mycie co trzy dni :)

    Wszystko metodą prób i błędów, ale można w szybkim czasie poprawić stan swoich włosów.
    Dobrze, że ludzie o tym piszą! :) Zapraszam Cię również do konkursu Wibo na blogu, może przypadnie Ci do gustu :)

    ReplyDelete
  23. Bardzo przydatny post! Musze pamiętać o luźnym zawiązywaniu moich włosów, dzięki :) Ale jesienią lubie je miec właśnie związane żeby się nie elektryzowały przez kurtkę lub sweter ;)
    MÓJ BLOG_KLIKNIJ :)

    ReplyDelete
  24. Ostatnio zakupiłam sobie Tangle Teezer i zauważyłam że o wiele mniej włosów zostaje na szczotce ! :)
    Myślę że lepiej kupić właśnie lepszą i porządną niż mamy je sobie wyrywać ! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥