Saturday, September 19, 2015

Ulubieńcy wakacji

Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do was z postem, którego już dawno nie było, a mianowicie ulubieńcy, ale nie tacy zwyczajni ulubieńcy, tylko wakacyjni. Wakacje już jakiś czas temu minęły, dlatego dzisiaj chciałam pokazać Wam rzeczy, które urzekły mnie podczas wakacji.                                              
Lody- Jakie byłyby wakacje bez lodów. No właśnie dlatego pierwsza rzecz, jaka mi się spodobała, to są lody śmietankowe. Rzadko jadłam lody śmietankowe, ale gdy skosztowałam rożka o tym smaku, to był przepyszny. Dlatego praktycznie codziennie go jadłam.


Pianka- Już widzieliście ten kosmetyk i jest on rewelacyjny. Nie tylko bardzo dobrze się go zmywa, ale także oczyszcza skórę. Jego zapach jest, boski uwielbiam zapachy arbuza.
Tusz do rzęs- W czasie wakacji skończył się mój ulubiony tusz do rzęs. Dlatego musiałam wziąć pierwszy lepszy z łazienki. Tak się stało, że trafiłam na kolejny tusz, który stał się moim faworytem. Szybko się tuszuje nim rzęsy i przy okazji nie skleja, ich co się rzadko zdarza.
                      
Kubki ze słomką- Będąc, raz na lodach zamówiłam sobie shake. Po wypiciu stwierdziłam, że dają je w świetnych kubkach. Dlatego nic dziwnego, że wzięłam je do domu :D Później piłam z nich schłodzone napoje i na naprawdę picie z nich było boskie.
Snapchat- pierwszą aplikację, którą chcę wam przedstawić jest to snapchat. Kiedyś już był on w ulubieńcach i tym razem jest kolejny raz. Według mnie jest to świetny sposób, aby przesyłać sobie informacje gdzie aktualnie się znajdujemy i co robimy.
Instagram- Kolejną aplikacją jest instagram. Posiadam go już dość długo, ale dopiero podczas wakacji zaczęłam mniej więcej dodawać zdjęcia.
                       
"The duff"- Podczas wakacji nie oglądałam zbytnio filmów, dlatego pierwszym i jedynym filmem, którego obejrzałam jest to "the duff". Nie udało mi się znaleźć z lektorem, ale mimo napisów to świetnie mi się go oglądało.

Mam nadzieję, że taki rodzaj ulubieńców przypadł Wam do gustu.
Chcesz być na bieżąco, polub!

10 comments:

  1. Może się skuszę na tę piankę :D
    Co do kubków to też je uwielbiam!
    A na ig prawie nie dodaję zdjęć, służy mi głównie do obserwowania np. ytberów :)
    +ładna doniczka :D

    http://silverpositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Po odwiedzeniu Sturbucks'a pokochałam takie kubki :D Skusiłaś mnie tą pianką :)

    ReplyDelete
  3. świetni ulubieńcy ;) też lubię pić z takich kubeczków i ostatnio oglądałam The Duff (naprawdę świetny) ♥

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ja bardzo lubię te kubki, ale za każdym razem gdy nie przyniosę do domu bracia mi je biorą

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ojj to prawda,wakacje bez lodów to nie wakacje !:)
    nataszablogg <3

    ReplyDelete
  6. Genialni ulubieńcy! Ostatnio w sklepie widziałam tą piankę i już miałam ją kupować ale niestety zabrakło mi pieniędzy. Jak będę na kolejnych zakupach to na pewno ją wezmę, jeszcze bardziej mnie zachęciłaś! :D

    Proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście, zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Kubki ze słomką sa fajne hahaha
    http://official-patty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam lody, dlatego jem je przez cały rok!
    /meainsolita.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. świetni ulubieńcy :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥