20 października 2015

Instagramowy mix zdjęć

Hej kochani!
Już dawno nie było u mnie takiego postu, więc pora, aby się pojawił na blogu. Dzisiaj sobie do Was trochę pogadam, aby nie było nudno dodaje mix zdjęć z mojego instagrama.
Już za nami półtora miesiąca nauki. Oceny u mnie jak na razie są dobre, ale jak wiadomo, mogłyby być lepsze. W czasie tygodnia mam mało czasu a nauki jest sporo, do tego w każdy piątek mam praktyki. Jak na razie posty na blogu będą pojawiać się raz w tygodniu i to wypada piątek albo sobota. Jak uda mi się lepiej zorganizować to będą częściej jak na razie musicie się zadowolić taką ilością jaką, jest. Zauważyłam również, że przez brak czasu posty są prawie identyczne: porady, wywiad i przepis, i tak w kółko. No może przepisów tak dużo nie ma, ale i tak będę musiała to zmienić, aby było różnorodnie.



Tegoroczna jesień mnie nie zaskoczyła. W niektórych miastach padał już śnieg, ale moje to ominęło. Z jednej strony to się cieszę, bo nie chciałabym już za oknem ujrzeć śniegu. Podczas jesieni uwielbiam to, że wracając, ze szkoły można podziwiać kolorowe liście, wieczorami można, spędzić miło czas przy herbatce a o poranku można śmigać w ciepłych kapciach. Choć jesień ma swoje wady m.in to, że często jest pochmurno i włosy są osłabione.



Wszystkie zdjęcia pochodzą z mojego instagrama. W jednym poście pisałam, że uwielbiam tą aplikację. Jeśli podoba Wam się mój instagram, możecie mnie obserwować reniaa_98

Chcesz być na bieżąco, polub!

16 komentarzy:

  1. Śliczny piesio ♥
    Ooo tymbark! Tak dano go nie piłam, bo kojarzy mi się tak jakoś z latem ;D
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, trochę już powiało świętami jak zobaczyłam to z bombką. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No post taki .. zwykły :D Pogadane, napisane, nie jest źle, ale lepiej być mogło ;> Wolę jak post wnosi więcej do mojego życia niż to, co działo się u zupełnie obcej mi osoby. No ale cóż, twój blog :D
    Ładne zdjęcia ;>
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny mix! W wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny mix! :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/burgundy-color-beige.html

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjątka :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam instagrama ♥ A zdjęcia naprawdę ładne :)

    Obserwuję

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie chcę jeszcze śniegu, wrażenia jakie zrobiła na mnie jesień są dla mnie wystarczające. :D
    Fajne fotki.:)

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny mix zdjęci <33
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! Muszę Cię zaobserwować na ig :)

    Zapraszam
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny mix :)

    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam instagrama! ;)
    U mnie padał śnieg już i było przepięknie:)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥