29 października 2015

Remember to be happy!

Hej kochani!

"Szczęście nie jest czymś
co można odłożyć na przyszłość,
lecz jest czymś co musisz
stworzyć już teraz."

Szczęście, czym tak naprawdę jest? Co oznacza? W jaki sposób ono się pojawia.
Dla każdego z nas co innego oznacza. Dla jednych szczęście oznacza wór pieniędzy, super samochód i willa z basenem, a dla innych szczęście to zdrowie, przyjaźń, miłość. Sami tworzymy znaczenie tego słowa. Dla mnie szczęściem jest posiadanie rodziny, przyjaciół, możliwość chodzenia do szkoły.
Czasami mamy gorsze dni, kiedy wszystko nas wkurza mamy ochotę schować się w domu i nigdzie nie wychodzić. Ale w tym całym beznadziejnym dniu powinniśmy pomyśleć o uśmiechu, bo dzięki takiemu małemu gestowi nasz dzień może stać się lepszy a przy okazji możemy poprawić dzień komuś innemu. A szczęście zaczyna się od uśmiechu.


W tej chwili jestem szczęśliwa, mam wspaniałą rodzinę, znajomych, przyjaciół, mam pasję, zaszłam już daleko i się nie zatrzymuję podążam jeszcze dalej.
Mimo tego, że na drodze spotkałam już wiele fałszywych, dwulicowych ludzi to i tak się nie poddaję. Mam gdzieś ludzi zazdrosnych, którzy na każdym kroku obgadują. Nie zwracam na nich uwagi i jestem szczęśliwa.

A co sprawia, że ja jestem szczęśliwa?
rodzina 💕 przyjaciele 💕 znajomi 💕 pasje 💕 spacery z bliskimi 💕 każdy nowy obserwator 💕 kolorowe liście jesienią  💕 w zimne wieczory ciepły kocyk i herbatka 💕 życzenia urodzinowe 💕 czekolada i wszystko co jest czekoladowe 💕 dobry film 💕 wspomnienia 💕 chwile spędzone z bliskimi 💕 dobre oceny 💕 robienie zdjęć 💕 gotowanie 💕 zwierzęta 💕 słońce 💕 lody 💕 wakacje 💕 snapchat i instagram 💕 dobre jedzenie 💕 muzyka 💕 uśmiech 💕 poranki w łóżku 💕 prezenty 💕 dostawanie listów 💕 święta 💕 spotkania z rodziną 💕 perfumy o ładnym zapachu 💕 seriale 💕
Remember to be happy!- Pamiętaj aby być szczęśliwym!













Chcesz być na bieżąco, polub!

10 komentarzy:

  1. Dla mnie szczęście to ludzie, którzy nas otaczają no i oczywiście takie drobnostki, których niestety dużo osób nie zauważa ;c Świetnie to napisałaś i dużo twoich przykładów mnie również uszczęśliwia :)
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też kiedyś robiłam takiego posta u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie szczęściem jest każda nowa książka i możliwość totalnego skupienia się nad nią. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post !
    Masz rację, szczęście to nie tylko pieniądze :)
    Super zdjęcia ! Ciekawy post:)

    ZAPRASZAM WSZYSTKICH OBECNYCH TUTAJ NA MOJEGO BLOGA KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się tytuł REMEMBER TO BE HAPPY, mógłby z pewnością być moim życiowym mottem ;]
    Podobne rzeczy sprawiają u mnie szczęście.
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne zdjęcia! Ostatnie najlepsze :) Ogólnie Twój ubiór ładnie się kontrastuje i przyciąga uwagę :)
    Co do tematu posta, zgadzam się z Tobą w stu procentach :) Ponadto uważam, że prawdziwe szczęście kryje się w drobnostkach i sztuką jest je zauważyć :) U mnie na blogu post o podobnej tematyce, jak chcesz to zaglądnij: http://zakochanaa-w-zyciu.blogspot.com
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  7. wazne by miec takie rzeczy ktore nas uszczesliwiaja!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na posta, a zdjęcia są super ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie wpadły mi do gustu te legginsy, no ale każdy ma inny styl. Ogólnie zdjęcia są bardzo promieniste. Śliczna jesteś! :)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Również chcę założyć taki zeszyt blogowy :)) Tak jak mówisz fajna sprawa.

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥