2 października 2015

Wzór dla dziewczyn, czyli wywiad z Kailą

Hej kochani!
W dzisiejszym poście zobaczycie wywiad ze wspaniałą osobą, jaką jest Karolina. Kaila jest jedną z moich ulubionych blogerek. Uwielbiam czytać wpisy, które dodaje i przy tym daje mi niesamowitego kopa, aby się nie poddawać. Co również można zobaczyć po odpowiedziach, których mi udzieliła. Bloga prowadzi bardzo dokładnie, wszystkie posty są dopracowane na ostatni guzik. Pisząc, pokazuje cząstkę siebie, ale także pomaga rówieśnikom.


1. Kiedy założyłaś bloga i jak do tego doszło?
Blog istnieje od 2012 roku, początkowo pamiętnik, forma pokazania zdjęć, które uwielbiam robić, z czasem przerodziła się w coś "poważniejszego", mianowicie możliwość pomagania innym i wyrażania swoich opinii poprzeplatanych zdjęciami.

2. O czym najchętniej piszesz na blogu?
Najchętniej piszę posty "przemyśleniowe", w których dzielę się moimi przemyśleniami, staram się nakreślić dany temat z każdej strony, pomagając tym czytelnikom w wyrobieniu własnej opinii na różne tematy.

3. O czym był Twój pierwszy post i kiedy go dodałaś?
Październik 2012, niezbyt udana próba podjęcia tematu indywidualności.
4. Czy Twoi znajomi od samego początku wiedzieli, że masz bloga czy było to najpierw tajemnicą?
Na samym początku nie pokazywałam go nikomu, bo bałam się, jak zareagują. Po pewnym czasie dowiedzieli się znajomi, rodzice, na koniec udostępniłam go na facebooku i w sumie od tego się wszystko zaczęło.

5. Twoim pseudonimem jest Kaila. Czy posługujesz się nim prywatnie, czy tylko w internecie?
"Kaila" jest już do mnie przypisane bardziej niż imię. Często, odruchowo się nim nawet przedstawiam.
6. Razem ze szczurkiem jesteście przyjaciółmi. Jak się poznałyście?
Wszystko zaczęło się od rozmowy na facebooku... A w sumie to od tego, że polubiła mi jakąś odpowiedź na asku, po czym do niej napisałam, później pisałyśmy coraz częściej, po niecałych trzech miesiącach udało nam się pierwszy raz spotkać i jakoś się to potoczyło.

7. Kiedy było Wasze pierwsze spotkanie i czyj to był pomysł, aby się spotkać?
1 czerwca 2014, sporo znajomych jechało w tym czasie do Warszawy, więc spotkałyśmy się na dość neutralnym gruncie. Pomysł wyszedł spontanicznie, natrafiła się po prostu idealna okazja, więc z niej skorzystałyśmy.

8. Co sądzisz o szukaniu internetowej przyjaciółki poprzez napisanie to na grupach?
Poznanie kogoś przypadkiem i zaprzyjaźnienie się jest świetną sprawą, ale pisanie "szukam przyjaciółki" trąci desperacją... Nie krytykuję, aczkolwiek uważam, że i bez tego każdy, kto chce, znalazłby bliską sobie osobę.
9. Czy pisanie to Twoja pasja, czy może sposób na popularność?
Nigdy nie traktowałam tego jako sposobu na popularność, zaczynałam dość dawno temu, gdy blogowanie dopiero raczkowało, stało się to moją pasją, której poświęcam niemal cały mój czas, nie tylko wolny.

10. Kto jest Twoim fotografem? Czy ta osoba dostosowuje się do Ciebie, czy ty do niej?
Nie jest to jedna osoba, zdjęcia robią mi zwykle przyjaciele, najwięcej z udostępnianych na blogu Adam oraz Patryk (Foto 69- Patryk Stachowiak). Wiele zdjęć zrobiłam sama przy użyciu statywu.

11. Ile czasu zajmuje Ci napisanie postu?
Nie potrafię się skupić na jednej rzeczy, ale zależnie od tematu, który podejmuję może to być godzina, albo nawet cały dzień.
12. Co sądzisz o zakładaniu bloga tylko dla zysków?
Zyski powinny być jedynie miłym dodatkiem. Niestety często od razu widać, które blogi zakładane są tylko dla korzyści własnych. Post w kilku linijkach, kilka zdjęć, reklam i komentarze dodawane na innych blogach "super post, zapraszam do mnie! + klikajcie w reklamy". No comment...

13. Jakie jest Twoje zdanie na temat podszywania się pod popularną blogerkę?
Zwykle wynika to z zazdrości lub braku poczucia własnej wartości, zaniżonej samooceny. Dziewczynom, którym zakłada się, fałszywe konta powinno to schlebiać, w końcu ktoś uważa je za tak idealne, że zamiast pokazać niedowartościowaną siebie, pokazują kogoś, kim chciałyby być.

14. Jakie są Twoje plany na przyszłość związane z blogiem?
Póki co nie mogę zdradzić więcej niż, że zamierzam pisać jeszcze bardzo długo. Nie wiem, jak potoczy się moje życie, ale zrobię wszystko by rozwijać się w blogowaniu i rozszerzyć go do innych działań.
15. Mając, dłuższy staż blogowy zdarzyło Ci się wywyższać, czy traktujesz wszystkie blogerki na równo?
Każdy kiedyś zaczynał, ja sama nie uważam się za lepszą od pozostałych. Wiem jak jest ciężko i bardzo doceniam to, że blogerki nie poddają się i dążą do postawionych sobie celów. Trzymam kciuki!

16. Czy zaczynając "zabawę" z blogiem warto szybko się poddawać?
W niczym nie warto się poddawać, tak jak mówiłam przed chwilą, niepoddanie się to już największy sukces.

17. Na koniec, jakiej rady udzieliłabyś początkowej blogerce?
Po raz trzeci (bo to bardzo istotne): nie poddawaj się! Każdy ma gorsze dni, czasem lepiej odstawić bloga na pewien czas niż pisać bezsensowne posty, z których nie jesteście zadowolone. Wyrażajcie siebie na 100 %, nie porównujcie się do innych. Wyznaczajcie sobie cele i starajcie się zrobić wszystko, by je osiągnąć. Powodzenia :)
Podobał się Wam wywiad? Dziękuję Karolinie za poświęcony dla mnie czas.
Chcesz być na bieżąco, polub!

17 komentarzy:

  1. Wydaję się być świetną dziewczyną, jest taka piękna :) I te jej długie włosy ♥
    Już zaglądam na jej bloga :)
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami zaglądam na bloga Kaili :)
    Bardzo fajny wywiad, czekam na więcej !
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy wywiad, myślę że bardzo motywuje, szczególnie odpowiedź na ostatnie pytanie. Zdecydowanie nie można się poddawać mimo że jest to czasem dość trudne. :)

    scarlett-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię Kailę :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ją ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna dziewczyna, dobrze gada :D
    Najważniejsze to się nie poddawać ^^
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. WoW! Dziewczyna ma przepiękne włosy. czas odwiedzić jej bloga, a wcześniej o nim nie słyszałam.
    Pozdrawiam.

    http://roksana-kedzierska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wywiad, chętnie zajrzę na jej bloga:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza dziewczyna!
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny wywiad! Czasem zaglądam na jej bloga! :)

    Pozdrowionka ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Kaili posty sa zawsze mega dopracowane :3 madra dziewczyna ogolnie!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię jej bloga :)

    barry-lives.blogspot.com

    obserwuję ! - liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle szukałam jej bloga.Kojarzyłam ją, ale nie znałam i zawsze chciałam pooglądać jej bloga.Więc dziękuję Ci, haha :*
    Mogłabyś poklikać u mnie? <3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje się być bardzo pozytywną osóbką :) Na 100% wpadnę do niej na bloga, a co do wywiadu z inną blogerką to bardzo świetny pomysł! :) Pozdrawiam :) http://lovfashionplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥