26 listopada 2015

Haul zakupowy czyli -49% w rossmanie

Hej kochani!
Od początku listopada można było korzystać z promocji w Rossmanie. I o ile w tamtym roku przegapiłam, promocje to o tyle w tym roku dowiedziałam się o nich wcześniej i mogłam śledzić, kiedy dana rzecz obejmuje promocja. W dzisiejszym poście chciałabym, Wam pokazać co udało mi się zdobyć na tych promocjach!

Pomadka Baby Lips Dr Rescue- Pierwszą rzeczą, jaką kupiłam była ta pomadka. W czasie jesieni i zimy wysychają mi usta, dlatego musiałam się wyposażyć w pomadkę. Padło na tą. Jestem z niej zadowolona, dobrze nawilża usta, a przy okazji ślicznie pachnie.




Lakier do paznokci miss sporty- Drugą rzeczą, jaką kupiłam na tej promocji były dwa lakiery. Idąc do Rossmana nie miałam w planach kupowania lakierów. Ale gdy zobaczyłam, takie ładne kolorki nie mogłam odmówić. Z tych lakierów również jestem zadowolona! Najważniejszą ich zaletą jest to, że szybko schną.



Tusz do rzęs Lash Sensa tional Maybelline- Kolejną rzeczą jest tusz do rzęs. Jest chyba najlepszym tuszem, jaki do tej pory miałam. Gdy pierwszy raz użyłam jego, byłam zaskoczona. Wydłuża rzęsy, co powoduje, że stają się o wiele ładniejsze.



Podkład Stay Matte Rimmel- Mój obecny podkład, którego używam, już powoli się kończy, dlatego musiałam kupić drugi. Tym razem kupiłam inny niż poprzedni. I okazało się, że był to dobry wybór. Idealnie matuje, zakrywa niedoskonałości a przy tym cera się nie świeci.



Maseczka glinkowa i maseczka oczyszczająca under twenty- Ostatnią rzeczą, jaką kupiłam, jest to maseczka glinkowa i maseczka oczyszczająca z under twenty. Ten produkt nie był na promocji. Ale skoro pokazuję wszystko, co kupiłam w Rossmanie, to postanowiłam, że to też pokażę. Od dawna szukałam tej maseczki. W moim mieście nie mogłam jej dostać. Tak się złożyło, że w jeden weekend pojechaliśmy z rodziną do sąsiedniego miasta na zakupy i zaszliśmy tam do rossmana. W drogerii okazało się, że jest tam maseczka, którą od dawna próbuję dostać. Długo się nad nią nie zastanawiałam i ją wzięłam.



To byłoby już na tyle. Nie kupowałam dużo rzeczy. Tylko to, co było mi potrzebne. Jak widzicie, ze wszystkich rzeczy jestem zadowolona. Piszcie w komentarzach czy wy również korzystaliście z tych promocji i co kupiliście.

Chcesz być na bieżąco, polub!

17 komentarzy:

  1. Mam ten podkład i jest super, można polecić- trwały, wydajny, fajnie się rozprowadza. Ale te kolory... są naprawdę dziwne :D

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupilam sobie tylko korektor:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzechem było by nie skorzystać z tej promocji! :)
    http://kamila-mackowiak.blogspot.com/2015/11/my-everyday-makeup-routine.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam baby lips i lakiery z miss sporty ! ♥
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja wgl nie skorzystałam z promocji w Rossmanie. Na ogół kupuje kosmetyki w Douglasie albo Bootsie

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tym razem nie skorzystałam z tej promocji :D. Świetne zakupy. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam baby lips <3 I ten podkład też kiedyś miałam, chyba muszę do niego wrócić :D
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie upolowałam tyle fajnych rzeczy co ty i teraz żałuję, bo była świetna okazja :c

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  9. super nowosci! ja tez skorzystalam z promocji :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też skorzystałam z tej promocji :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. masz racje te kolory są śliczne ! a maseczki z under twenty musze wyprobować :P
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory lakierów są cuudowne.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  13. kolory lakierów fajne.maskary jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tak napisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥