Wednesday, November 04, 2015

Jak powstają moje posty

Hej kochani!
Dzisiaj opowiem Wam wszystko co dzieje się za kulisami. Czyli jak powstają moje posty. Każdy pisze post zupełnie inaczej i jest to kwestia indywidualna.

Pomysł

Z pomysłami jest różnie. Są dni kiedy mam ich mnóstwo, a są takie dni, w których cierpię na ich brak. Jednakże jak wpadnie mi do głowy jakiś pomysł zapisuję go! W innym wypadku zapomniałabym o nim. Najczęściej zapisuje w telefonie jednak później wszystko dotyczącego bloga zbieram do swojego zeszytu. Nie przeglądam stronek z inspiracjami, bo takie coś na mnie nie działa i bez względu na to czy będę je przeglądać czy nie to pomysł się znajdzie albo i nie. Od dawna posiadam zeszyt blogowy i tam wszystko zapisuję od pomysłów, przez statystyki do terminów postów. Według mnie fajna sprawa i łatwo wszystko można zorganizować.




Zdjęcia

Na zdjęcia wychodzę w weekendy, ponieważ w tygodniu nie mam czasu. Miejsca na zdjęcia wymyślam spontanicznie. Najczęściej w czasie ubierania albo malowania się. Gdy już zrobię zdjęcia przerabiam je w photoscape. Staram się robić kilka ujęć, aby później wybrać to najlepsze. Przerabiając zdjęcie rozjaśniam je, pogłębiam i wyostrzam.


Pisanie

Pisząc post czasami zdarza się, że słucham muzyki i to dzięki niej udaje mi się cokolwiek napisać, a czasami pisząc muszę mieć ciszę, bo w innym wypadku nic nie napiszę. Posty staram się pisać w weekendy i czasami zajmuje to cały dzień albo i dwa. Przyjęła się u mnie taka zasada, że posty dodaję na drugi dzień po napisaniu. Jeśli post napiszę dzisiaj to dopiero jutro go opublikuje.

Chcesz być na bieżąco, polub!

32 comments:

  1. Bardzo pomysłowy post. Ja przeważnie swoje tworze w środku nocy, bo wtedy mam największą wenę. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetny pomysł na post! Ja zawsze wszelkie pomysły na posty zapisuję w kopiach roboczych blogera i publikuję od razu po napisaniu posta :)
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajny pomysł na opisanie wszystkiego od tej drugiej strony medalu ;) Ciągle próbuję skusić się na założenie tego "blogowego zeszytu", ale wiem, że źle u mnie z systematycznością..
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  4. świetna organizacja :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wszystko masz tak świetnie zorganizowane! Ja niestety nie mam czasu na organizacje :D Po prostu, gdy narodzi się pomysł na post, wtedy wszystko dopracowuje :)
    Chciałabyś wziąć udział na moim blogu? Odpowiedz u mnie :)
    Martha Blog

    ReplyDelete
  6. kazdy musi znalezc swoj styl pisania postow :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. pomocny post dla początkujących jak ja :)
    zapraszam http://paulonkal-paulonkal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Fajnie, że masz tak wszystko rozplanowane :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    Sprawdź też KONKURS u mnie!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    ReplyDelete
  9. bardzo fajny post, pomysłowy, i przede wszystkim pomocny. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ja powinnam zacząć zapisywać swoje pomysły na posty w zeszycie :D


    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. fajny post ! zapraszam do siebie- podlewsky.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. te pomysły na posty to super sprawa :D

    z przyjemnością zostaję na dłużej ;*

    ReplyDelete
  13. Mi zawsze pomysły do głowy "wpadają", gdy idę spać:)
    (KLIK)

    ReplyDelete
  14. U mnie każdy post powstaje inaczej, chociaż zdjęcia zazwyczaj przerabiam tak samo. Również używam PhotoScape. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Również mam swój blogowy zeszyt i przerabiam zdjęcia w photoscape! piątka, haha!
    http://nixstaystrong.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ja tak samo posiadam zeszyst specjalnie na zapisywanie pomyslow na notki, i posadam jeszcze zeszyt na zapisywanie pomyslow n asesje :) hehe.

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  17. Ja też praktycznie zawsze słucham muzyki podczas pisania :)

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja też używam photoscape, jest niezastąpiony :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. zdjecia robisz na manualu czy na automacie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Różnie, zależy od fotografowanego obiektu. Ale najczęściej na automacie.

      Delete
  20. pomysłowy post ;)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Świetny post kochana!
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci się nasz blog spodoba-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy)
    Mogłabyś poklikać u nas w linki?
    Ponieważ staramy się o pierwszą współpracę,a ty możesz nam pomóc :)
    fashion--twins.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Fajnie jest mieć taki zeszyt :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. moje pomysly na notki wpadaja baaardzo spontanicznie, i tak jak Ty na mnie inspiracje jakies np obrazkowe nie dzialaja/K

    ReplyDelete
  24. Zeszyt blogowy naprawdę bardzo pomaga :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    ReplyDelete
  25. Swietny post. Sama chcialam cos takiego stworzyc, lecz w moim przypadku bylby to totalny szok dla czytelnika :D

    ReplyDelete
  26. podziwiam za organizację ja wszystko na wariata robię :) http://evelciovelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Ja właśnie jestem w poszukiwaniu weny.. motywacji czy jak to nazwać :D

    MÓJ BLOG:)

    ReplyDelete
  28. Mam taki sam spodub pisania postów zapisuję bo pużniej zapominam hehe

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥