Sunday, November 29, 2015

Ostatnie jesienne zdjęcia + konkurs świąteczny

Hej kochani!
Wstając dzisiaj rano zobaczyłam za oknem śnieg. Był to pierwszy śnieg w tym roku. Nie wyobrażacie sobie mojego zachwytu, gdy go ujrzałam. Ale długo się nim nie nacieszyłam, gdyż dni są jeszcze za ciepłe, aby ten śnieg się utrzymał. Mimo tego, że gdy idę do szkoły i wracam z niej to nos mi zamarza. Dzisiaj w poście możecie zobaczyć po raz ostatni jesienne zdjęcia. Za nie długo mamy już grudzień. Mimo tego, że zima zaczyna się dopiero 22 grudnia to ja mam wrażenie, że to właśnie 1 grudnia jest początkiem zimy.








Konkurs świąteczny

Razem z Darią z bloga http://justdaaria.blogspot.com/ przygotowałyśmy dla Was świąteczny konkurs. Nagrody są bardzo atrakcyjne bo rzeczowe! Dlatego warto brać udział. Aby konkurs się odbył musi się zgłosić 15 osób! Zwyciężają trzy osoby. Dwie pierwsze dostaną nagrodę rzeczową- niespodziankę. A trzecia osoba będzie miała okazję napisać post promocyjny na obu blogach.

Zasady:
1. Być publicznym obserwatorem mojego i Darii bloga.
2.Zaobserwować mojego i Darii instagrama.
3.Polubić mój fanpage'a.
4.Wstawić podlinkowany banner na swojego bloga.

Formularz zgłoszeniowy:
Obserwuję blogi jako:...
Obserwuję instagramy jako:...
Polubiłam fanpage'a jako (imię i pierwsza litera nazwiska):...
Podlinkowany banner (link do bloga):...
E-mail:...

Konkurs trwa od 29 listopada do 5 grudnia. Każdy spełniający wymagania dostanie numerek, który później będzie wylosowany. Wyniki zostaną podane 6 grudnia w mikołajki. Jeżeli zwycięzcy nie odpowiedzą na e-mail w ciągu 2-3 dni zostanie wylosowana kolejna osoba.
Życzę wszystkim powodzenia!

29 comments:

  1. Też sie ucieszyłam jak zobaczyłam śnieg. U mnie to było na polskim i koleżanka się darła jak dziecko "ooo śnieg" :)
    Ładne zdjęcia ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  2. Ja już zdąrzyłam zrobić tydzień temu zdjęcia zimowe :P
    Ciekawy konkurs :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja w tym roku jeszcze nie miałam okazji zobaczyć śniegu, a już go wyczekuję. :D

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  4. Też się ucieszyłam widząc śnieg, nie mogę się doczekać aż spadnie go więcej<3
    życzę powodzenia wszystkim w konkursie!

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Obserwuję blogi jako: Mirajena
    Obserwuję instagramy jako: Mirajena
    Polubiłam fanpage'a jako (imię i pierwsza litera nazwiska): Adrianna F.
    Podlinkowany banner (link do bloga): http://przez-pryzmat-marzen.blogspot.com
    E-mail: adrianna.frasz@wp.pl

    Pozdrawiam serdecznie ♥
    Ps: Jaki śliczny banner ^^

    ReplyDelete
  6. czysta jesień, ładne zdjęcia <3 też już czuję jakby była zima :(

    ReplyDelete
  7. Jak zawsze świetny post. :D
    Pozdrawiam i Zapraszam. :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    ReplyDelete
  8. Bardzo podoba mi się design twojego bloga :) Jest tu tak przytulnie :)
    Zgadzam sie z tobą, ja również mam wrazenie ze juz dzis 1 grudnia rozpoczela sie zima, a oznaki wiosny niestety juz zanikaja ;c
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego swiata fotografii :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia, podobają mi się :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. U mnie również ostatnio padał śnieg, ładne zdjęcia :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Przepiękne zdjęcia!! <3
    Dzięki za komentarz u mnie i zapraszam ponownie!

    Pozrawiam♥
    Dreamerka Blog (klik)

    ReplyDelete
  12. Ja też już mam swój pierwszy śnieg za sobą. Niestety jak szybko przyszedł tak szybko się zwinął :D

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    ReplyDelete
  13. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    ReplyDelete
  14. oo ja :) Mikołajki ! aż poczułam że świet do nas idą:) niestety nie mam głowy teraz na konkursy, ale życzę powodzenia wszystkim <3
    pzodrawiaam!

    ReplyDelete
  15. Cieszę się, że już grudzień, bo to bardzo kojarzy mi się ze świętami <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    ReplyDelete
  16. Ja też zawsze miałam wrażenie że zima zaczyna się z początkiem grudnia haha
    Już czekam tylko na Mikołajki, a potem z górki prosto do świąt! :)

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  17. Obserwuję blogi jako: NIka;P
    Obserwuję instagramy jako:netia223
    Polubiłam fanpage'a jako Aneta P
    Podlinkowany banner (link do bloga): grlfashion.blogspot.com
    E-mail: netia223@o2.pl

    ReplyDelete
  18. Zostaje życzyć mi innym powodzenia w konkursie! Fajny pomysł :) Oj ja też, gdy zobaczyłam pierwszy raz w tym roku śnieg za oknem, byłam zachwycona! :) Zdjęcia piękne!
    Arleta

    ReplyDelete
  19. Super zdjęcia :) Ja także cieszyłam się ze śniegu jednak szybko stopił się i jak na razie chyba nie ma zamiaru sie więcej pokazywać ;(

    ReplyDelete
  20. http://bibliotekaslow.blogspot.com/
    U mnie również jest konkurs świąteczny :)
    Fajne zdjęcia!

    ReplyDelete
  21. Piękne zdjęcia! Te liście dają wrażenie takich zasuszonych i to jest cudowne.

    adresjestdlaciot.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Fantastyczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Masz prześliczny nagłówek kochana!
    Urocze zdjęcia, uwielbiam ujęcia z liśćmi w dłoniach!
    Śnieg już padał, ale wiadomo, że przez tą ciepłotę szybko zniknął :(
    To dziwne, że mamy grudzień, a jest 10 stopni..
    Buziaki, zapraszam do mnie - http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Cudowny Blog *.*

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    ReplyDelete
  25. Śliczne zdjęcia !
    izablog4.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetne zdjęcia!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    ReplyDelete
  27. Śliczne fotki i super ogólnie blog <3

    http://urodowo-u-pauliny.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥