14 grudnia 2015

DIY kartki świąteczne

Hej kochani!
Święta zbliżają się Wielkimi krokami. Dlatego chciałam Wam dzisiaj pokazać trzy pomysły na własnoręczne świąteczne kartki. Ja ogólnie lubię robić takiego typu upominki i sprawiać komuś radość. Grudzień to magiczny czas, pełen radości, miłości, dobroci. Dlatego powinniśmy zarażać pozytywną energią innych.


Co będzie potrzebne:

  • kolorowe kartki (rysunkowe i techniczne)
  • nożyczki
  • klej
  • kolorowe cienkopisy i długopisy
  • długopis, ołówek, gumka, linijka, dziurkacz


I sposób:
Wybieramy kolor technicznej kartki i składamy ją na pół, przecinamy i jeszcze raz na pół, następnie rysujemy trzy kółka na różnych kolorach kartek takiej wielkości, aby wszystkie zmieściły się na kartce. wycinamy i przyklejamy, aby te kółka nie były nudne postanowiłam dziurkaczem wyciąć małe kółeczka i przykleić je na duże kółka. Następnie wycinamy paseczki i przyklejamy do kółek w taki sposób, aby przedstawiało wiszące bombki na choince. Dla środkowej bombki postanowiłam dokleić kokardkę.


II sposób:
Tak jak w poprzednim sposobie na początku musimy wybrać kolor kartki, składamy na pół, przecinamy i jeszcze raz składamy na pół. Wybieramy sobie jakiś motyw świąteczny i przenosimy szablon na kolorową kartkę, wycinamy i przyklejamy. W moim wypadku jest to choinka. Na górze postanowiłam dokleić wstążkę i kokardkę. Aby efekt był ciekawszy na dole przykleiłam kartkę z napisem.


III sposób:
Przy tym sposobie jest tak samo. Wybieramy kolor kartki składamy ją na pół, przecinamy i jeszcze raz składamy na pół. Wybieramy szablon i przenosimy go na kartkę. Wycinamy kilka elementów tak aby powstało tak jak na zdjęciu, pod spodem przyklejamy inni kolor kartki, Na górze przykleiłam wstążkę i kokardkę. I tym razem, aby dodać lepszego efektu na dole przykleiłam kartkę z napisem.


Tak jak pisałam wyżej grudzień jest magicznym miesiącem, pełen miłości, radości, magii. Dlatego postanowiłam zorganizować pewnego rodzaju akcję. Wylosuję trzy chętne osoby i wyślę im świąteczne kartki. Jeśli chciałabyś dostać kartkę pisz w komentarzu.

Chcesz być na bieżąco, polub!

22 komentarze:

  1. Zawsze chętna na kartki ;) a twoje są urocze :)
    http://swiat-weni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kartki można zrobić przez naklejanie na taśmę piankową tego samego wzoru co jest na kartce. Wtedy te elementy są takie wypukłe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne te twoje kartki! jestem jak najbardziej chętna na otrzymanie ich lub wymianę ;)
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze :>
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    MY PINK GLASSES - klik!
    Jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze :) Najbardziej podobają mi się kokardki :)

    http://schioko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie ladne;)! Jak chcesz mozesz wyslac, haha❤

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kartki :)
    http://kamilczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wykonane! Sama też zawsze robię kartki dla bliskich. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna ta kartka z choineczką <3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog ! Obserwuje !
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne te kartki! :)


    Kochana jakbyś mogła poklikać u mnie w linki, zaczęłam współpracę z Dresslink i bardzo mi na tym zależy.
    Z góry dziękuje.:*
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne kartki :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog :) Fajne kartki ;)


    Zobserwujesz? Zapraszam :)
    http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kartki :)
    Jestem osobą chętną
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post 1 kartka wydaje mi się bardzo ładna :) Ja już zrobiłem swoje dla siostry i mam zamiar nie długo jej to wyslac ! ;)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kartki ;)
    W tym roku kartek sama nie robiłam, za to rok temu robiliśmy na religii, zabawa była genialna :D

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomysł!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki świetne :) W tym roku również wykonywałam :)
    http://stylebeautyphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥