12 grudnia 2015

Książki, które polecam

Cześć Wam wszystkim. Nazywam się Daria i jestem z bloga JustDaria. Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić książkami, które przeczytałam (lub mam zamiar) i je polecam. Niektóre pewnie znają wszyscy. :) Przedstawię Wam książki, które mnie poruszyły, są też moimi ulubionymi. 


1. Trylogia: Igrzyska Śmierci.
Jest to książka, którą pokochałam z czasem. Zaczęłam ją czytać, gdy zobaczyłam pierwszą część jako film. Od razu musiałam przeczytać całą serię i tak też zrobiłam. Podoba mi się ta książka, pewnie głównie dlatego, że główną bohaterką jest dziewczyna a ja zawsze utożsamiam się z bohaterami i przeżywam wszystko z nimi. Nie będę Wam spojlerować, ale bardzo ją polecam. :)


Kolejna książka, którą bardzo polecam. Przeczytałam ją (dosłownie) w kilka godzin. Świetnie napisana. Oczywiście, jak to ja - po płakałam się. Tak, da się płakać czytając książkę. Po prostu mnie poruszyła. Również film poleciła i poszła razem z nami na niego moja wychowawczyni z gimnazjum.

Zdjęcia ©WeHeartIt

3. Trylogia: Więzień labiryntu.
Niestety nie przeczytałam książek, ale mam zamiar to zrobić. Pierwsza część filmu mnie nie zachwyciła, ale druga... zakochałam się. Dlatego właśnie postanowiłam je przeczytać. Zawsze uważam, że książka jest lepsza od filmu, ale film przyjemnie mi się ogląda. Oczywiście występuje tam Dylan O'Brien, którego normalnie kocham od roli Stilesa w Teen Wolf. :D Po prostu muszę je przeczytać. 

Mam nadzieję, że razem ze mną przeczytacie te książki, bo moim zdaniem są świetne. Bardzo polecam i zabierajcie się do czytania! :)

tumblr | instagram | vinted | ask |

16 komentarzy:

  1. muszę przeczytać więzień labiryntu, brzmi obiecująco. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja musze igrzyska przeczytac na pewno!:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Dylancia i Thomasa ;) Więzień Labiryntu książka jest świetnaaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałaś naprawdę godne polecenia książki, które są po prostu klasykami ;]
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie niestety nie przemawia seria igrzysk śmierci. Jakoś nie za bardzo podoba mi się jej klimat.

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam film Igrzyska Śmierci i Gwiazd naszych Wina,książek nie czytałam,muszą być super :)
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog,zostań jego stałym czytelnikiem ♥
    Zapraszam ! xoxo ♥ Olaa ♥
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Za Igrzyska i Gwiazdy musze sie sama zabrac! Widzialam wszystkie filmy i kocham je poprostu! Ten ostatni film jakos mniej mi przypadl do gustu ale takze fajny i duzy plus za Dylana :) powidzenia w czytaniu!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Igrzyska Śmierci, od niedawna jest to moja ogromna miłość! :-)

    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kocham Igrzyska Śmierci :) a więźnia labiryntu też mam zamiar przeczytać :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Igrzyska śmierci i gwiazd naszych wina uwielbiaam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Igrzyska!
    monsv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie te książki uwielbiam, zresztą tak samo jak filmy! :)
    Muszę zwrócić się do autorki bloga, który jest przepiękny. Naprawdę cieszę się, że od czasu do czasu mogę znaleźć coś tak cudownego!
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę nadrobić Igrzyska Śmierci, bo jestem w tyle :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥