31 grudnia 2015

Podsumowanie roku 2015

Hej kochani!
Dzisiaj mamy ostatni dzień grudnia, czyli ostatni dzień 2015 roku. Jak wspominam ten rok? Szczerze mówiąc był lepszy od tego 2014. Przeżyłam w nim wiele chwil szczęścia, radości. Otrzymałam wiele wspaniałych niespodzianek. Co do bloga to były momenty, kiedy piorunująco się rozwijał, ale też były chwile kiedy stał w miejscu, bo chwilowo nie mogłam nic napisać ze względu na szkołę lub poprawę ocen.

Również dzisiaj świętuję swoją małą rocznicę, gdyż dokładnie rok temu pierwszy raz odważyłam się wstawić na bloga swoje zdjęcie. Pamiętam to do tej pory jak się tego bałam. W tym roku brałam udział w Blog Roku, ale ja już nie zaliczałam się do kategorii blogi nastolatek i musiałam wybrać inną kategorię, co sprawiło, że miałam minimalne szanse, gdyż w tej kategorii brało udział bardzo dużo blogów. Ale spróbować zawsze było warto. Najlepiej wspominam dzień, w którym otrzymałam lustrzankę. Pamiętam wtedy, że siedziałam w szkole i myślałam o niej. Przychodzę do domu a tu bum taka niespodzianka. Co prawda chciałam sama na nią nazbierać, ale moi kochani rodzice z bratem postanowili zrobić mi taką niespodziankę. W 2015 roku także dwie firmy zaproponowały mi współpracę, były to moje pierwsze współprace, a co lepsze firmy same mnie zauważyły i do mnie napisały. Zaczęłam również pisać listy z blogerkami, co prawda czasami nie mam czasu, aby zajść na pocztę, ale ten list na pewno zostanie wysłany. W sierpniu mój blog skończył dwa lata. Już minęła kupa czasu odkąd zaczęłam prowadzić bloga. I mimo upadków nadal to robię! Chociaż były też słabe momenty, kiedy w czerwcu nie pisałam przez miesiąc, bo miałam trudną sytuację w szkole, albo nie miałam czasu, aby cokolwiek tu napisać ze względu na szkołę.
Co do życia prywatnego to też były dobre i złe chwile. Najlepiej wspominam te dobre i chyba tak zostanie. W tym roku poznałam masę wspaniałych ludzi. Mimo tego, że na wakacjach nigdzie nie wyjeżdżałam były one udane. Rok szkolny też zaczęłam dobrze, z koleżanką z klasy poznałyśmy się bliżej, zaczęłyśmy ze sobą rozmawiać i spotykać się.
Ten rok uważam za udany, nie do końca spełniłam swoje postanowienia noworoczne, ale to zmienię.
 W nowym roku życzę wszystkim zdrowia, szczęścia, radości, żebyście spełniali swoje marzenia, dążyli do upragnionych celów i aby na waszych twarzach panował uśmiech. Pamiętajcie jaki sylwester taki cały rok. HAPPY NEW YEAR! Do zobaczenia w nowym Roku!

5 komentarzy:

  1. Dla mnie 2015 też był bardzo fajnym rokiem, chociaż nie brakło też małych załamań itd. Ale no cóż, każdemu się zdarza :*

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. oby kazdy nadchodzacy rok byl lepszy od poprzedniego :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że rok był udany mam nadzieję, ze ten będzie jeszcze lepszy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm...skoro 2015 był lepszy od 2014...to 2016 będzie genialny! I tego Ci właśnie życzę ;]
    Świetnie, skrótowo podsumowałaś ten rok, ja szczerze powiedziawszy wiele pozapominałam i chyba nie potrafiłabym przywołać tych sympatycznych i mniej sympatycznych wspomnień. Ja swój rok 2015 uważam za średnio owocny i mam nadzieję, że ten go przebije ;]
    Życzę na Nowy Rok duuuużo weny, zapału do postów i spełnienia marzeń!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, ciekawie podsumowanie roku 2015.
    Zapraszamy do skomentowania naszej pierwszej notki. Może chciałabyś wymienić się obserwacją?
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥