17 stycznia 2016

Blogowanie to moja pasja

Hej kochani!
Każdy bloger na pewno powie, że blogowanie jest jego pasją . Ale czy na pewno? Zależy co rozumie za słowem pasja. Dla mnie jest to coś co towarzyszy mi w życiu, daje wiele satysfakcji, coś dla kogo przeznaczam czas wolny. Robię to w wolnym czasie, dla relaksu.


Przeglądając blogera można zobaczyć wiele blogów, ale czy one na pewno są prowadzone z pasją. Otóż nie, tak każdy może powiedzieć. Oczywiście są blogi, które widać, że są prowadzone od serca i nie zależy im na zyskach. Niektórzy zakładają jedynie dla współpracy, aby czerpać z tego korzyści. Inni dla sławy, aby być popularnym i lubianym. Ja przeznaczam na bloga dużo czasu, piszę post chociaż wtedy mogłabym uzupełniać zeszyty, ale wolę siedzieć w świecie blogosfery. Idę na zdjęcia i muszę kogoś prosić mimo, że ta osoba nie zawsze ma czas. Obrabiam zdjęcia aczkolwiek wtedy mogłabym wyjść ze znajomymi ale wolę uczyć się w photoscape. Ostatnimi czasy zaczęłam siedzieć przy wyglądzie. Za każdym razem kogoś prosiłam, aby mi wykonał wygląd bloga, ale teraz większość blogerek nie ma czasu i nie miałam wyjścia, musiałam sama usiąść przy tym. Zwróciłam również uwagę na komentarze. Niektórzy piszą "fajny blog, zapraszam do mnie", "świetnie napisane, zapraszam do mnie" skąd ta osoba może wiedzieć, że post jest świetnie napisany, jeśli go nie czytała. Ja komentując blogi innych staram się czytać cały post, bo żeby wyrazić opinię na coś trzeba znać jego treść. Nie mówię, że jestem blogerką idealną. Bo tak nie jest, mogę popełniać błędy, zgubić jedno słowo, czy dodać nie takie zdjęcia na bloga jakie trzeba, ale cały czas się uczę. Jak to mówią, człowiek uczy się przez całe życie. I jeszcze nie wiem multum rzeczy, które myślę, że poznam i się tego nauczę. Czasami zdarzy się, że zostawię komentarz za krótki, czy odwołam się do samych zdjęć. Ale są to wyjątki.
Co do współprac to zakładając bloga nie wiedziałam co to jest, pierwszy raz się o tym dowiedziałam może rok temu. Przeglądając blogi innych blogerek czasami wpadnę na taki, który jest prowadzony miesiąc czasu a już ma trzy współpracę. Dla mnie nie są one aż tak ważne. Fakt, fajnie jest dostawać darmowe ubrania. Dla mnie możliwość współpracy jest tylko dodatkiem do bloga.
A jakie wy macie zdanie na ten temat?











 Chcesz być na bieżąco, polub!

23 komentarze:

  1. Zgadzam się z tobą; współprace to tylko dodatek :)
    bynattie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog to ważna część w moim życiu, ważne, aby to docenić :). Współpraca, fajna rzecz, ale nie powinna ona być priorytetem w prowadzeniu bloga. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. robic cos z pasja znaczy przykladac sie do czegos, tak by dawalo to rezultaty i uszczesliwialo. A blogowanie? Nie uwazam to za strate czasu- wrecz za doskonalenie sie w pisaniu, co mam nadzieje pomoze mi w przyszlym zawodzie:)
    wspolprace? Ja jestem dumna, ze mam tez z tego jakies korzysci.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie liczy się to, że mogę na moim blogu pokazać jaka jestem co lubię i napisać o moim spojrzeniu na świat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie to 100% pasja, moda zawsze mnie interesowała, więc blog to tylko cząstka tego czym się zajmuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja założyłam bloga bo chciałam poprostu sprawdzić jak to jest go mieć xD a potem co? wciągnęło :D a współprace fajny dodatek i ciesze się, że mam szanse z nich skorzystać :D
    grlfashion.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o współpracę to mnie bardzo denerwuje (moze bardziej śmieszy), gdy ktoś współpracuje z firmą która ani troszkę nie jest związana z jego blogiem, bo jest to strasznie wymuszone i obok pasji to taki blog nawet nie stał ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uważam, że za dużo jest blogów zakładanych dla jakiś korzyści materialnych. Pamiętam, że jak zakładałem swojego bloga to nawet nie wiedziałem, że można coś otrzymać za to w zamian :)
    Pozdrawiam, Krystian ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście blog to przedewszystkim pasja, wspólpraca powinna być tylko dodatkiem, która pozwala urozmawicić posty czy coś w tym stylu. A tak po za tym ważniejsza jest treść
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Do blogowania trzeba mieć pasję, inaczej nic nie wyjdzie! :D


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Blog to dla mnie takie moje miejsce w internecie.
    Jeszcze nie miałam okazji z kimś współpracować ale niezależy na współpracy.
    Świetne zdjęcia
    + Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z tobą w 100% :)
    Obserwujemy? daj znac u mnie w komentarzu :)
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już trzeci raz podchodzę do blogowania bo za każdym razem gdy z tego rezygnuje brakuje mi czegoś . W nowy rok postanowilam sobie że teraz będe regularna w dodawaniu wpisow i narazie tak jest . Kocham blogowanie i to jest to co sprawia mi przyjemnosć . Nie mam narazie żadnych wspolprac i dopoki mam co pokazywać na zdjęciach wg mi to nie przeszkadza ale wiadomo darmowe rzeczy fajnie dostać :)
    Piękna sesja :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż zrobić, ja po prostu spam kasuje ;) A ja nawet o współpracach nie myślę, nie po to prowadzę bloga - nigdy nie uważałam, że to ma byc jakaś forma zysku.
    Jeśli chodzi o zdjęcia, przedostatnie jest niezłe :)
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. blog jest również moją pasją ♥. ładnie to napisałaś, śliczne zdjęcia ;').
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post :) Ja traktuję bloga jako miejsce, gdzie mogę pisać o moich zainteresowaniach.

    mary-and-mint.blogspot.com klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama prawda, a przy czym stasznie miło się czytało. Współprace są fajnie i wiele blogerek o tym marzy, ale nie o to chodzi i bardzo dobrze to ujęłaś- jest to dodatkiem. Obserwuję i zapraszam http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sądzę, że masz racje. Blog powinien być miejscem, gdzie dzielimy się sobą z innymi, a wszelkiego rodzaju "współprace" to tylko dodatek :)

    divine-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dokładnie tak:) mądrze powiedziane :)
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam xx http://xlivi00.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasem nie wiem, po co ktoś zakłada 7347368. lajfstajla, skoro i tak wzoruje się na tekstach z innych blogów, które tamte wzorują się na innych i tak w kółko. Za 1,5 miesiąca Blogger będzie szumiał od zachwytów nastolatek bo TO JUŻ WIOSNA!
    Sorki że tak dobitnie, ale jak nie masz ciekawego życia, to nie zakładaj bloga.

    *Przepraszam, już sobie idę :< *

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wygladasz , super rękawiczki ;)

    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥