Sunday, January 03, 2016

DIY: słoik szczęścia

Hej kochani!
Witam Was w nowym 2016 roku! Pierwszym postem jakim was przywitam, to będzie słoik szczęścia. Miałam w planach zrobienie innego słoika, ale pewna blogerka mnie wyprzedziła ( buziaki Ola :*), dlatego dzisiaj pokażę Wam słoik szczęścia.


Co będzie nam potrzebne:
  • słoik
  • ołówek i długopis
  • linijka
  • nożyczki i taśma/klej
  • kolorowe cienkopisy
  • kolorowe kartki

Pierwsze co robimy to bierzemy słoik, może być taki zwykły po przetworach, albo kupiony. Jeśli jest po przetworach to trzeba pamiętać, aby go dokładnie umyć i pozbyć się zapachu. Gdy już mamy słoik robimy w nakrętce taką dziurkę, jaka jest w skarbonkach. Jest to trochę ciężkie, dlatego lepiej poprosić kogoś, aby nam to zrobił. Później nakrętkę obklejamy kolorowym papierem. Ja jeszcze przed papierem obkleiłam taśmą, aby go za szybko nie otworzyć. Następnie go ozdabiamy i tu mamy wolną rękę, możemy go ozdobić jak tylko wyobraźnia nam pozwoli. Ja nakleiłam własnoręcznie zrobioną etykietę i przykleiłam dwie wstążeczki z papieru. Wy równie dobrze możecie jeszcze przykleić koraliki, cekiny, itp.

Na czym to polega?
Każdego dnia wieczorem siadasz i na kartce zapisujesz to co cię uszczęśliwiło danego dnia, bądź co sprawiło, że byłaś szczęśliwa, mogą to być duże rzeczy np. otrzymanie psa lub małe drobnostki typu dostałam szóstkę z matematyki. Składasz karteczkę i wrzucasz do słoika. Na koniec roku otwierasz słoik i te wszystkie karteczki czytasz. Przekonasz się wtedy jak dużo drobnych rzeczy uleciało ci z pamięci.











Zapraszam wszystkich do wykonania takiego słoika!                                                                              
Chcesz być na bieżąco, polub!

18 comments:

  1. Ja również miałam swój słoik szczęścia, jednak w obecnym momencie jest pojemnikiem na różne drobiazgi, bo zapał szybko mi zniknął ;]
    Bardzo fajnie zrobiony, jednak góra mogłaby być bardziej estetyczna.
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK


    ReplyDelete
  2. już kiedyś taki widziałam u kogoś na blogu

    ____________________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    ReplyDelete
  3. Ciekawy pomysł :D
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. fajnie wyszlo :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajny pomysł i pięknie wykonany! Muszę sobie sprawić takie cudeńko. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    ReplyDelete
  6. Super pomysł, ja mam takie pudełko, do którego wrzucam wszystko :)

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    ReplyDelete
  7. Na pewno taki zrobię, super DIY :3

    Zapraszam na bloga prowadzonego przez 2 nastoletnie przyjaciółki!
    KLIKNIJ TUTAJ

    ReplyDelete
  8. Pięknie wyszło,od wczoraj zastanawiam się aby wykonać taki słoik ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;)

    ReplyDelete
  9. Zrobiłam taki słoiczek, ale napis pozwoliłam sobie wydrukować :D
    czarny-kotyszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja tez zrobiłam sobie taki słoiczek, jednak postawiłam na minimalizm i jest on tylko ozdobiony szarm papierem z podpisem :)

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  11. Świetny, inspirujący diy :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Super pomysł ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ciekawy pomysł z tym słoiczkiem, na pewno kiedyś skorzytam:)
    A efekt końcowy jest cudowny!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do siebie: http://millie-milllie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Z takim słoikiem spotykam się u większości blogerek . Sama chętnie bym taki zrobiła, ale boję się, że zacznie w nim szperać niewłaściwa osoba :/

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Świetny blog naprawdę,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Super wyszło, ale mi pewnie nie chciało by się w to 'bawić' ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    ReplyDelete
  17. już drugi raz będę mieć swój słoiczek szczęścia,ponieważ pierwszy miałam rok temu i udało mi się wytrwać i codziennie wrzucałam karteczkę i nie przeczytałam nie wcześniej tylko 31 grudnia:)

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetny pomysł, na pewno zrobię sobie taki słoik, bo ostatnio mam za dużo niegatywnych pomysłów, trzeba sobie przypomnać, że są też dobre rzeczy. Będzie stojał na półce razem ze skarbówką :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥