24 stycznia 2016

Dwa tygodnie przerwy

Hej kochani!


Jak co roku moje województwo rozpoczyna jako drugie ferie. I tak samo było w tym roku. Cieszę się, że mam te dwa tygodnie wolnego, bo będę mogła codziennie wstawać wyspana, nadrobić wszystkie odcinki seriali czy zająć się blogiem. Ale szczerze mówiąc ja jeszcze tych ferii nie potrzebowałam. I jakbym mogła wybierać terminy to na pewno nie byłby ten tylko późniejszy. Jakiś tam wielkich planów nie mam, nie planuję nigdzie wyjeżdżać i co będę robić to wyjdzie w praniu. Jedno wiem, nie mam zamiaru całymi dniami leniuchować! Na pewno przyłożę się do blogowania i będą o wiele ciekawsze posty! Może w końcu dodam jakieś CIY, bo dawno nie było. Co do pogody, to na razie dopisuje, za oknem jest przepiękna, biała zima. Od zawsze ferie kojarzyły mi się właśnie z taką pogodą i mam nadzieję, że tak na długo zostanie. Wszystkim, którzy zaczęli ferie razem ze mną i tym, którym został jeszcze tydzień życzę miło spędzonych ferii.




Chcesz być na bieżąco, polub!

55 komentarzy:

  1. ja mam jako ostatnia:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie mam dopiero 1 lutego ferie, ale poźniejszym terminem też bym nie pogardziła :D

    Nowy post na blogu ¦ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ferie za tydzień i cieszę się tym terminem :) Ja również chciałabym odpocząć, zająć się blogiem i nadrobić zaległe odcinki seriali, haha
    Udanych ferii!
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. mi teraz został niestety już tylko jeden tydzień ferii:(

    pozdrawiam, http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wodzę że masz ten sam lakier z miss sporty ( czerwony) , ja jestem w nim zakochana


    Zapraszam do mnie : klik klik klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również idę jako ostatnia. Już nie mogę się doczekać. :D
    Obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę ferii, ja zaczynam dopiero 15 i w ogóle mi ten termin nie pasuje :(
    Mam ten niebieski lakier! :3


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zaczynam ferie w połowie lutego i nie mogę się ich doczekać :(

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie też jestem w trakcie ferii zimowych i juro zacznie się ich 2 tydzień nad czym ubolewam bo niestety 1 tydzień minął o wiele za szybko czego się oczywiście nie spodziewałam :)
    Wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie na blogu :**
    Pozdrawiam :**
    http://angelikamichalak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice post! I love the photos :)

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety jeszcze nie mam ferii :(
    Ehhh ...
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Ci ferii. Ja nie mam tak dobrze. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego wypoczynku! Ja ferie zaczynam za tydzień. :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja juz w tym roku ferii nie mam, bo pracuje, ale bardzo by mi sie przydały :(

    Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne fotki i urzekł mnie kolor sweterku.Kocham fiolecik! Ja ferie zaczynam dopiero za tydzień zatem udanego wypoczynku buźka ;*
    http://urodowo-u-pauliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ferie zaczynam dopiero w lutym
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Również mam ostatni tydzień ferii :/ Ładne zdjęcia. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega podobają mi się te zdjęcia, są takie trochę delikatne, trochę zakręcone, trochę minimalistyczne... :p
    Ferie co prawda zaczynam za tydzień, ale tak mi do nich tęskno, że nie potrafię już się uczyć i się obijam.
    Życzę Ci żebyś jak najlepiej spędziła te ferie i przez ten tydzień wybawiła się dodatkowo za mnie! :D
    Bardzo tu ładnie, obserwuję i pozdrawiam,
    http://hunulv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam ferie od dzisiaj i bardzo się z tego powodu cieszę.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne fotki <3
    Zapraszam do nas
    fashion--twins.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi został ostatni tydzień ferii :( trzeba go dobrze wykorzystać :D
    Mam już parę książek i filmów zaplanowanych na ten tydzień więc jest co robić :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja siostra również dziś zaczyna ferie, a mnie już nietstey nie obowiązują, ponieważ pracuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już zaczęłam.. jeszcze jeden tydzień został :( ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja swoje ferie zaczynam za tydzień, wkońcu odpocznę :) Ciekawy blog :)
    Pozdrawiam
    victooriamadeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mylę że każdemu taka przerwa jest potrzeba :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi ferii został jeszcze tydzień i tak samo jak ty, nie zamierzam spędzić całego tego czasu na leniuchowaniu! Ten czas można wykorzystać pożytecznie- właśnie chociażby przy nadrabianiu rzeczy związanych z blogiem:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również zaczęłam ferie tydzień temu ^^

    Obserwacja za obserwacje ? Ja już obserwuję i liczę na miły rewanż :p

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ładne kolory lakierów do paznokci;)
    wypiłabym herbatę hha
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealny moment na ferie to początek lutego i akurat mi się tak trafiło. :) Udanych ferii!
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja ferie rozpoczęłam jako pierwsza.
    Strasznie ubolewam, że to już ostatni tydzień wolnego! :(
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam teraz ferie, ale zdecydowanie wolałabym mieć ich ostatnia! :)
    Buziaki :* meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. A u mnie jest dzisiaj tak ciepło że chodzę w te i we wte uradowana ^^
    ~ całuski! ♡

    OdpowiedzUsuń
  34. zazdroszczę ferii, ja już skończyłam szkołę i zaczęłam pracę i jedyne wolne które mnie czeka to urlop, który trwać będzie maksymalnie dwa tygodnie.. w każdym bądź razie życzę aktywnych i miło spędzonych ferii :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wypocznij dobrze przez te ferie :*
    Bardzo spodobał mi się Twój blog więc obserwuję <3

    http://nails4babes.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi został już tylko tydzień, ale nie żałuję tego jak je spędziłam. Życzę genialnych ferii i dużo odpoczynku :D
    pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak wam dobrze że macie ferie :))

    OdpowiedzUsuń
  38. ja na ferie niestety musze jeszcze poczekać:(

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie korzystaj z ferii póki możesz :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. zazdroszczę ferii<3
    obserwuję, czekam na rewanż:) buziaki:*
    zapraszam do siebie^^

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi ferie za chwilę się skończą i znowu będzie trzeba się uczyć niestety :(

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny blog!
    pozdrawiam cieplutko!
    zapraszam do siebie http://zuzannafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Zazdroszczę ferii, ja w poniedziałek kończę swoje i bardzo ubolewam. Wolałabym mieć je później lub ostatnia, a nie pierwsza :) Mam nadzieję że wypoczniesz i że pogoda bardziej dopisze!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja niestety zaczynam dopiero 15 lutego i termin jest taki sobie. Wolalabym miec w srodku ferie.

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia :3 Czy mogłabys mi pomóc w współpracy? Wystarczy poklikać w linki nad zdjęciami ubrań, proszę o pomoc, to dla mnie bardzo ważne http://macreateart.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Moje ostatnie ferie w życiu właśnie się kończą :p Ale Tobie życzę udanych :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Moje ferie już dobiegają końca :(

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  48. Udanych ferii! Moje właśnie się kończą, ale były bardzo produktywne więc jestem zadowolona i wracam do szkoły z nową energią ;)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Moje ferie się niestety już kończą a ja w poniedziałek już muszę iść do szkoły.
    Życzę ci udanych ferii i abyś miło spędziła czas :D

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja niestety kończę już ferie. :( Życzę udanych ferii.! :D
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. moje ferie właśnie dobiegy końca, czas szybko minął :(

    OdpowiedzUsuń
  52. ładna szata graficzna bloga :)
    zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥