31 stycznia 2016

Jak dbam o siebie w czasie zimy?

Hej kochani!
Zima jest nietypową porą roku i właśnie w niej, ja osobiście muszę bardziej o siebie dbać. A jak to robię? Przeczytacie w dzisiejszym wpisie.

Sweterki i ciepłe rękawiczki
Jestem strasznym zmarzluchem i cienkie bluzeczki odpadają. Dlatego w czasie tej pory roku w mojej szafie dominują ciepłe ubrania. A na dłoniach nie może zabraknąć rękawiczek. Także czapka i szalik są niezbędne, aby było nam ciepło. W końcu ktoś musi ocieplać nam zatoki!




Krem
Podczas chłodnych dni moje ręce strasznie wysychają. Przyczyną są mroźne i suche powietrze oraz zmiany temperatur. Dlatego nie obejdzie się bez kremu do rąk. To jest mój niezbędnik w czasie zimy. I gdy gdzieś jadę na dłużej zawsze muszę brać go ze sobą.



Pomadka
Tak samo jak ręce to i usta wysychają. Tą pomadkę mogliście już zobaczyć w haul zakupowym z rossmana. I od tamtej pory ją stale używam i jest naprawdę świetna. A moje usta, które szybką wysychają są nawilżone.



Kubek ciepłej herbaty
Od jakiegoś czasu zauważyłam, że chyba się uzależniłam od herbaty. W czasie dnia mogę wypić około 5 kubków herbaty. I to jest naprawdę dużo, bo ja ogólnie mało piję. Ale w czasie takiej pogody jest najlepsza, aby się rozgrzać. Nawet teraz, pisząc posta mam ją obok siebie.


A jak wy dbacie o siebie. Piszcie swoje sposoby w komentarzach.
Chcesz być na bieżąco. polub!

38 komentarzy:

  1. Swetry, ciepła herbatka albo latte i kosmetyki to moj sposób na zimę :)

    _________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione pomadki baby lips <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sweterki, to wspaniały wymysł człowieka. Ciepłą herbatką wita mnie co dziennie mama <3

    Zapraszam do nas
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rękawiczki :*
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremy z marki Cztery Pory Roku to jedne z najlepszych w sumie jakie do tej pory miałam ;)

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, ciepły szalik, czapka i rękawiczki to podstawa!
    Ja też kocham zimą pić herbatę! <3


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie mogę używać kremów do rąk nawet jak mam suche ręce, bo zaraz mi się dłonie pocą.
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś całkowicie olewałam noszenie rękawiczek, teraz są one moim całkowitym "must have" na zimę, bez nich moje ręce już odmówiłyby mi posłuszeństwa haha
    Świetny post :)


    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wyobrażam sobie zimy bez kremu nawilżającego i pomadki :). Też jestem z podlasia ;3.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie najlepiej sprawdzają się pomadki mrożące :)
    Zapraszam i pozdrawiam :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post.
    Ja chyba wreszcie muszę zacząć używać kremu do rąk.;C
    Ostatnio to zaniedbałam.
    Zapraszam do mnie.:)
    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  12. rekawiczki to podstawa, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post. Będę często wpadła na twojego bloga =). Za obserwuje cię już niebawem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kremy nawilżające, balsamy do ust- podstawa! No i jeszcze rozgrzewająca herbatka. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Rękawiczki <3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładnie tak samo jak Ty! To są dla mnie podstawowe rzeczy które są potrzebne do zadbania o siebie w czasie zimy :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oprócz tej pomadki polecam Ci jeszcze Carmex. Równie dobra, a nawet lepsza. :) Pozdrawiam.
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie obowiązkowo krem do rąk i ciepły sweterek, nieważne gdzie ide :D
    http://aleksaandrinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  20. O, tak. To również moje must have na zimę. Bez tego nie mogę po prostu żyć! Dodałabym jeszcze ciepły, milutki kocyk
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dbam tak samo jak Ty ;3 Moglabys poklikac w 3 linki nad zdjeciami ? :3 http://macreateart.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  22. wymieniłaś bardzo podstawowe rzeczy, zabrakło mi w tym poście balsamów do ciała, kremu do twarzy i dobrej diety oraz makijażu chroniącego przed zimnem czy grubej kurtki.
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też jestem zmarzluchem, na zimę tylko grube swetry! Jak tylko się robi zimniej, moje dłonie to praktycznie wióry, ja używam kremu Ziaji zawsze i wszędzie, polecam ;)Hej, też mam tak z herbatą, piję nawet kilka kubków dziennie, high five! :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nie ruszam się nigdzie bez pomadki oraz ciepłych ubrań haha :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomadkę mam zawsze przy sobie, nie tylko zimą. :) Dodatkowo dbam też o cerę, która zimą robi się strasznie sucha, i używam różnych kremów nawilżających. :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Omatko sweterki to najlepszy wynalazek ludzkości !

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com
    super post

    OdpowiedzUsuń
  27. co do ust to przekonałam się na własnej skórze, że wyschnięte są naprawdę nieznośne !
    po woli się uporałam z tym problemem, ale było ciężko :<
    no i herbatka to podstawa, też uwielbiam :)

    obserwuję i zaprasza do tego samego :)
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam nosić zimą ciepłe sweterki <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne rękawiczki , super post ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Herbata to najlepsze co może być, szczególnie właśnie zimą czy jesienią, ja także jestem od niej uzależniona :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. pomadka jest genialna ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam to szczęście, że jestem przeziębiona już w pierwszych tygodniach zimy, więc nawet herbatka i cieplutkie sweterki nie pomagają ;c No cóż, mimo wszystko i tak dają przyjemność <3
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, że z zimnem radzimy sobie podobnie :) Kilka herbat dziennie, ciepłe swetry i, obowiązkowo, rękawiczki - bez nich nie ruszam się z domu :)

    http://aleksandrarw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥