6 stycznia 2016

Nowy rok, nowe plany, nowe cele!

Hej kochani!
Nowy rok jest odpowiednim momentem, aby się zmienić, zrobić coś ze sobą.


Jako małe dziecko nie przykładałam do tego dużej wagi, nowy rok nie był dla mnie niczym szczególnym. Dopiero kilka lat temu zaczęłam bardziej o to dbać i z każdym nowym początkiem starałam się być lepsza, spisywałam wszystkie swoje postanowienia noworoczne i starałam się je realizować. W tym roku postanowiłam założyć sobie kalendarz i zapisywać w nim swoje plany, co muszę zrobić a także zapisałam postanowienia noworoczne. Co do moich postanowień noworocznych to nie jest ich aż tak dużo, nie zapisywałam takich rzeczy jak, muszę zacząć chodzić na siłownię, muszę zdrowo się odżywiać, bo dla chcącego nic trudnego. I jeśli ktoś bardzo chce to nie potrzeba mu nowego roku, aby zacząć działać. Moje postanowienia skupiają się na rzeczach, które na pewno zrobię a raczej, które postaram się zrobić. W tym roku będę miała dużo nauki, lata lecą i z rok na rok jestem coraz starsza i tej nauki przybywa. I nie mogę jej zaniedbywać, bo za rok będę miała już problem. Postaram się także być bardziej odważniejsza, muszę w końcu przełamać tą barierę do pewności siebie. Nie ominą mnie przeróżne egzaminy, i pod koniec wakacji, będę musiała się na tym w 100 % skupić. Następne wakacje planuję wykorzystać w 100%, co prawda, tamte były udane, ale nie wykorzystałam ich na maxa. W tym wszystkim pomoże mi mój nowy kalendarz, który zamierzam prowadzić. Dzięki niemu będę miała wszystko zaplanowane. I z początkiem stycznia zabieram się do pracy!












Chcesz być na bieżąco, polub!

26 komentarzy:

  1. oby 2016 byl swietny!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kalendarz, powodzenia w spełnianiu tych drobnych postanowień! :)
    www.mydifferentperspectiveblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że uda ci się spełnić plany :).

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy rok nowy rozdział w życiu!Oby wszystkie twoje cele zostały zrealizowane w 2016 roku! :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z reguły nic nie planuje. Jak nic sie nie zmieniło w tamtym roku to nie oczekuje jakis wiekszych zmian w tym. Jeśli coś ma być to będzie
    NASZ BLOG- klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam kalendarz na 2016 rok i zamierzam z niego korzystać, to o wiele ułatwia funkcjonowanie, dzięki czemu nie będę robić wszystkiego na ostatnią chwilę jak to mam w zwyczaju :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kalendarz !
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Również zapisałam postanowienia w kalendarzu. Napisałam o postanowieniach noworocznych właśnie post.

    Zapraszam do mnie -> http://book-oxygen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ŁAdny kalendarz!
    Super post! :)



    Zapraszam na bloga prowadzonego przez 2 nastoletnie przyjaciółki!
    KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę sobie sprawić taki kalendarz, w końcu miałam poprawić swoją organizację :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Próbowałam używać kalendarza do notowania różnych rzeczy. Mi się nie udało.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Już dawno miałam kupić sobie kalendarz :)
    Zawsze zapominam :)
    http://roksanablogg.blogspot.com/2016/01/planuje-2016-postanawiam-ze.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bez kalendarza nie umiem funkcjonować! Twój jest baaardzo fajny!<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie ładne.robisz zdjęcia :) Jakim sprzętem?:)
    Masz rację, by zapisywać sobie postanowienia oraz cele. To nas motywuje takie spisane plany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Zdjęcia robię aparatem Canon EOS 1200D.

      Usuń
  15. Ja w tym roku nie robię postanowień. Fajny kalendarz sobie kupiłaś. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście nie przykładam dużej wagi do tego, że nadszedł nowy rok. Nie robię postanowień gdyż wszystko chcę robić od ręki. Z pewnością tak jak Ty chciałabym być bardziej odważna i pokonać swoją nieśmiałość :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba też sobie muszę sprawić kalendarzyk :) A dobra organizacja w pracowaniu nad pewnością siebie zdecydowanie pomaga.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. powodzenia :)
    trzymam kciuki.
    piękny kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kalendarz to bardzo przydatna rzecz. Na pewno pomoże Ci uporządkować wszystko i postanowienia noworoczne będą łatwe do osiągnięcia. :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietny pomysł z kalendarzem. Powodzenia w realizowaniu postanowień.

    Zapraszam:
    ccaaarin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja co roku muszę mieć jakiś nowy kalendarz, bez niego nie wyobrażam sobie funkcjonować :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia na blogu :)
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki w najnowszym poscie ? będę bardzoo wdzięczna :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia w spełnianiu postanowień :)
    Bardzo fajne zdjęcia, dobrze zrobione. Miło się je ogląda ;)

    Pozdrawiam http://abi-bloguje.blogspot.com/

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia!

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już podsumowuję rok dwa tysiące siedemnasty i robię nową listę postanowień na nowy rok :) Planuję na pewno zainwestować w swój rozwój osobisty w postaci jakiś ciekawych szkoleń. Ale chciałabym także zainwestować w swoją firmę i kupic nowe oprogramowanie do firmy od anegis consulting !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥