4 marca 2016

Instagramowy mix zdjęć #1

Hej kochani!
Korzystając z tego, że do 12 mam wolny czas, postanowiłam napisać post. Od ferii tak szybko leci mi czas, że już się pogubiłam ile tygodni minęło od dwutygodniowej przerwy. Poważnie! W szkole jak na razie nie mam dużo nauki, ale zapewne niezadługo nauczyciele będą zapowiadać same kartkówki i sprawdziany. Więc trzeba się na to przygotować. Staram się zdobywać jak najlepsze oceny, aby rok szkolny skończyć z zadawalającym wynikiem. Nie mogę uwierzyć w to, że jest już marzec, a ja mam wciąż wrażenie jakby sylwester był wczoraj. Marzec jest jednym z wielu miesięcy, które uwielbiam. Wtedy wszystko budzi się do życia, dni stają się coraz dłuższe, na dworze robi się coraz cieplej. Lubię w tym czasie wracać pieszo do domu, ciesząc się tym co mnie otacza. A ze wstawaniem rano do szkoły nie mam najmniejszych problemów. Ta pora roku jaką jest wiosna jest cudowna i to chyba ona jest tą, którą naprawdę uwielbiam!





 Mam kilka fajnych pomysłów na nowe notki, więc będzie można coś ciekawego tutaj poczytać. Będę starać się je realizować w czasie weekendów, bo tylko wtedy mam czas. Po szkole zazwyczaj jestem zmęczona i marzę tylko o tym, aby usiąść i odpocząć. Również jest już ciemno, więc nie mam jak zrobić zdjęć.
Wszystkie zdjęcia, które widzicie w dzisiejszym poście pochodzą z mojego instagrama, na którego wszystkich Was zapraszam ----> Renia_98





Chcesz być na bieżąco, polub!

29 komentarzy:

  1. Też mam wrażenie, że rok się dopiero rozpoczął, a tu już 3 miesiąc :D Fajny mix ♥

    Zajrzyj do mnie [klik] ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię marzec. I też wydaje mi się, jakby nowy rok dopiero się zaczął.

    Nie mam nic do powiedzenia. <-- klik

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny mix! :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny mix :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też szykuje się teraz masa kartkówek i sprawdzianów... Na szczęście zwykle wiosna jakoś dodaje mi sił do życia. Mam nadzieję, że w tym roku również tak będzie (o ile się ona w ogóle pojawi...)
    Cudowne te zdjątka, uwielbiam je *,*

    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie zapowiadają pełno kartkówek i sprawdzianów, stram się poprawić oceny jak najlepiej. A najgorsze jest to jeżeli się uczysz a dostajesz jeden
    mój blog zapraszam do komentowania i obserowowania

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wiosnę, wszystko wtedy budzi się do życia! U mnie też nauczyciele zapowiadają mnóstwo sprawdzianów. Czasem myślę, że nie dam rady, ale już niedługo przerwa więc to mnie motywuje! Świetny mix zdjęć.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też staram się teraz o dobre stopnie. Dawka samych dobrych zdjęć :) Faktycznie czas pędzi jak zwariowany,szkoda,ze czasem nie można go nieco uspokoic...

    Może wpadniesz do nas,jesteśmy nowe :)
    http://kateiemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo ze to dopiero poczatek marca ale nie rozpieszcza nas pogoda. Czekam z utęsknieniem na wiosne ;) zapraszam do siebie pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, mi też teraz czas strasznie szybko leci. Fajne zdjęcia ;)Śliczny piesio!
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie posty, w których jest mnóstwo różnorodnych zdjęć!
    Cieplutko pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu, a także zapraszam do siebie, jednocześnie cichutko zachęcając do obserwacji!☼
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz zadbanego i ciekawego Instagrama. Super post! :)

    Zapraszam :) http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie posty są świetne,kocham oglądać takie zdjęcia! :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki słodki piesek ♥ Fajne zdjęcia, też uwielbiam marzec i powroty piechotą ze szkoły :)
    xoxo

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż mi naszedł smak na arbuza :D
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny mix zdjęć, uwielbiam takie posty!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w nauce :3 Wiem, że tego jest za dużo, ale damy radę :)) Fajne mixy.
    Zapraszam do mnie - Kliknij tu

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjecia :) ja czekam znowu na wolne. Juz odliczam. Milego dnia, buziaki! Czekam na nastepny post

    http://caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem już w drugiej gimnazjum, zaraz będę w trzeciej, ale przecież niedawno wychodziłem z podstawówki.
    Zapraszam --> (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niestety mam bardzo dużo nauki, a odpoczynek po szkole graniczy z cudem ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  21. przez to, że szkoła jest teraz nie mam za dużo czasu na odpoczynek

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny mix ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥