Wednesday, June 29, 2016

Co się ze mną działo? Moje plany na wakacje.

Hej!
Dawno mnie tutaj nie było, aż 4 miesiące. To była moja najdłuższa przerwa w czasie całego blogowania. A za niedługo już minie trzy lata odkąd bloguje. Co się ze mną działo przez tyle czasu. Nic, po prostu nie miałam ochoty na pisanie. Później skupiłam się na ocenach. Nie jestem osobą, która wywraca swoje życie do góry nogami tylko po to, aby napisać post. Ja piszę kiedy mi się chce i kiedy mam wenę. Nie należę do blogerek, które piszą posty tylko dlatego, żeby w danym dniu był na blogu. W czasie tych czterech miesięcy zmieniałam się, inaczej zaczęłam patrzeć na blogowanie oraz na świat blogerki.  Ale te przemyślenia jak na razie zostawię tylko sobie. Podsumowując, wracam do blogowania. Posty nie będą dodawane codziennie, ale będą. Mam nadzieję, że po tak długiej przerwie choć garstka was została.

Od kilku dni mamy już wakacje, piękny okres w życiu każdego nastolatka. Większość z Was już pewnie ma plany na tegoroczny odpoczynek. Ja jeszcze ich nie posiadam i jak na razie planuję tylko odpocząć. Ten rok szkolny minął mi szybko jak za pstryknięciem palcami. Niedawno był wrzesień a tu już mamy końcówkę czerwca. Po wakacjach idę do trzeciej klasy, egzaminy zawodowe, ogólnie mówiąc ciężki rok. Ale w czasie wakacji nabiorę sił do nowych wyzwań! I również Wam tego życzę. Do napisania!



19 comments:

  1. Witamy ponownie :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  2. Fajnie, że wróciłaś :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    ReplyDelete
  3. Dobrze, że wróciłas ;)

    compellinggirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Witamy spowrotem czekam na kolejne posty :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. dobrze, że wróciłaś. chyba każda z blogerek kiedyś miała taki okres, w którym potrzebowała przerwy.
    mi również ten rok szkolny zleciał bardzo szybko.
    pozdrawiam i życzę udanych wakacji xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajnie tu u ciebie, szczególnie zauroczył mnie wygląd twojego bloga, sama robiłaś? ♥

    Zapraszam do mnie *KLIK*

    ReplyDelete
  7. Każdemu czasami potrzebna jest taka przerwa :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    ReplyDelete
  8. Mam podobnie z postami, piszę je kiedy mam wenę i mam o czym. Powodzenia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Mnie również dawno nie było w blogosferze, ale zajrzałam żeby zobaczyc co tam u Ciebie i na szczęście zobaczyłam nowy post ;D Mam nadzieje, że mimo wszystko posty nie będą rzadko :/
    Pozdrawiam <33
    zazustreet.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! Też mam taką nadzieję, że jednak posty będą częściej :)

      Delete
    2. Dziękuję bardzo! Też mam taką nadzieję, że jednak posty będą częściej :)

      Delete
  10. bardzo kreatywny post!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post riwlawn.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. każdemu choć raz zdarzyła się dłuższa przerwa w blogowaniu. Fajnie, że jesteś z powrotem :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  12. Witaj znowu ;d śliczny piesek :)
    udanych wakacji :)
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. nowe wyzwania, to jest to!:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. No ile można było czekać?! XD
    Siemanko!

    Też jestem osobą, która nie spina dupy, tylko po to, żeby był post :D
    Piszę kiedy chce i kiedy mam wene... wtedy pisze się najlepiej!

    Ładne zdjęcia... a piesio to już wgl *O*

    Pozdrawiam!
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Iii tam ciężko rok, CAŁE ŻYCIE JEST CIĘŻKIE!!!

    Kultura & Fetysze (klik!)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥