18 lipca 2016

Co robić w wakacje?

Hej kochani!
Mamy upragnione przez wszystkich wakacje. Niektórzy od samego początku już zaczęli je aktywnie spędzać. Lecz nie każdy ma taką możliwość. Są też takie osoby, które strasznie się nudzą. W dzisiejszym poście napiszę co zrobić, aby pod koniec sierpnia nie okazało się, że to były najgorsze wakacje jakie mogły być.

1. Spędzaj je aktywnie

Każdy z nas wie o tym, że sport, aktywność fizyczna jest ważna. Dlatego po co leżeć przed telewizorem czy laptopem skoro można wyjść na dwór i trochę poćwiczyć, albo pojeździć na rowerze czy rolkach. Jeśli nawet pogoda jest brzydka to w internecie jest mnóstwo ćwiczeń, jak i co ćwiczyć w domu. Więc zimno czy brzydka pogoda nie jest żadną wymówką!
2. Rozwijaj się w tym co lubisz
Każda osoba ma jakąś pasję, konik. Dlatego wakacje są świetną porą na to, aby je rozwijać. Nie ważne jak wielkie są te pasje. Może to być blogowanie, jazda konno czy pływanie. Ważne, aby sprawiało nam to radość. Ja bym nie darowała sobie jeśli w czasie wakacji nie rozwijałabym się w tym co lubię robić.

3. Nadrób zaległości w książkach, filmach czy serialach

Od paru tygodni uwielbiam oglądać seriale. Chyba jest to moje małe uzależnienie. Wyszukuję w internecie ciekawe tytuły i zaczynam je oglądać od początku. Jeśli macie jakieś ciekawe seriale do polecenia koniecznie piszcie w komentarzach. Wy równie dobrze możecie skończyć czytać ulubioną książkę czy w deszczowy dzień obejrzeć film. Teraz pogoda nie kusi, aby z niej korzystać, dlatego jest dobra okazja, aby pod kocykiem z herbatką w ręku delektować się książką czy filmem.

4. Naucz się czegoś nowego albo kontynuuj naukę

Na pewno są tutaj takie osoby, które pragną umieć jakiś dodatkowy język albo po prostu chcą coś umieć, np.grać na gitarze albo osoby, które nie potrafią gotować chciałyby się tego nauczyć. Wystarczy dobra motywacja i się wszystkiego nauczycie! Jeśli w szkole jakiś przedmiot albo język sprawiały Wam trudności i będziecie kontynuować ten przedmiot w następnym roku to warto się trochę podszkolić aby nie narobić sobie zaległości na przyszłe lata.

5. Spotykaj się ze znajomymi z którymi nie masz okazji się widzieć codziennie

Każdy z nas ma takich znajomych bądź rodzinę, z którą nie widzi się codziennie. Mogą to być znajomi z poprzedniej szkoły, z jakiegoś wyjazdu, czy rodzina, która daleko mieszka. Warto poświęcić trochę czasu i pojechać się z nimi spotkać, bo kiedy jak nie w wakacje.

6. Idź do pracy

Chcesz mieć trochę pieniędzy, albo na coś zbierasz? Idź do pracy! W czasie roku szkolnego nie ma czasu, aby jednocześnie się uczyć i pracować, dlatego okres letni jest świetną okazją, aby pójść do pracy.

7. Jedź na jakąś dziką wyprawę

Nie lubisz planować wolisz spontany? Ten punkt jest dla ciebie! Wybierz sobie dzień i jedź na przygodę, nie ważne gdzie, jedź przed siebie. Zawsze z kimś jest raźniej, dlatego bierz przyjaciół i jedźcie podbijać świat.

To są wszystkie moje pomysły na spędzenie wakacji. Jest ich na pewno o wiele więcej tylko trzeba być kreatywnym a nasze wakacje będą jak w marzeniach! Do następnego!

21 komentarzy:

  1. Plany plany plany... plany zawsze są, ale dobrze wiemy jak się większość z nich kończy XDDD
    Pozdrawiam
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na spędzenie wakacji jest dużo pomysłów, ja raczej spędzam je na pasjii
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wakacje mam całkowicie zaplanowane- wyjazd na Sycylię i dwa obozy, więc na pewno nie będę się nudzić. :)
    Śliczne zdjęcia, uwielbiam fotografie natury. *o*

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wakacje spedzam zawsze jak najbardziej aktywnie!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, przydatny post. Stworzyłam identyczny rok temu, haha! Ja moje wakacje postanowiłam bardzo urozmaicić. Od lenienia się, po ciężką pracę. Trzymaj kciuki, żebym dotrwała w swoich postanowieniach, czego również automatycznie życzę i Tobie!:)
    Pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu, a także zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!:)
    Aguuuszka-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Identyczny, słowo w słowo? NIE GADAAAAJ! :O

      Usuń
  6. Fajne porady oby tylko się udało je zrealizować :)]

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne propozycje i sliczne zdjęcia <3\
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w końcu znalazłam czas na sesje i spotkania z bliskimi. Przed maturą było to niemożliwe. :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny i przydatny post.
    Zapraszam:http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie wakacje zawsze są aktywne jedynie na urlop mam trochę wolnego czasu a tak to praca i robota wokół domu. Mało co odpoczywam a na tv nie mam nawet czasu heh

    OdpowiedzUsuń
  11. W wakacje przede wszystkim szkoda czasu na siedzenie w domu. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rady warto ciekawie spędzić wakacje by mieć co wspominac!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z tym co napisałaś, muszę się trochę zmobilizować, zanim mi wakacje przepadną
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio czas spędzałam w domu, ale to tylko przez brzydką pogodę, zawsze kiedy jest jakaś okazja wychodzę gdzieś na miasto albo na rowery albo spacer, więc nie jest tak źle! Świetne rady
    Zapraszam, Mai blog
    Jeśli spodobałby ci się mój blog zaobserwuj-będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz z dumą mogę napisać, że nie potrzebuję rad co robić w wakacje! Ale innym zdecydowanie się przydadzą :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post, ja tam jestem przeziębiona:/
    wirtualniewalniety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Post ściągnięty z mojego bloga! Proszę o usunięcie z powodu praw autorskich!

    compellinggirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi bardzo, ale post nie został ściągnięty. Pisząc go kierowałam się własnymi pomysłami a twojego bloga nawet nie znam. Na przyszłość nie oskarżaj kogoś po przeczytaniu jednego zdania.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥