Thursday, July 07, 2016

Jak dbam o swoje paznokcie

Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do was z postem kosmetycznym, a dokładnie mówiąc opiszę Wam krok po kroku jak dbam o paznokcie. Każda dziewczyna/kobieta powinna wiedzieć, że dłonie i paznokcie są jej wizytówką. Dlatego my kobietki powinniśmy o nie dbać i tego nie lekceważyć, ponieważ później mogą nie za fajnie wyglądać.

Pierwszą czynnością jaką robię to często je kremuję. Nawet latem! Na dłonie należy nakładać krem nawet po wykonaniu domowych czynności typu zmywanie naczyń czy ogólne mycie rąk. Ja używam kremu z czterech pór roku. I muszę stwierdzić, że jest świetny. Dobrze nawilża tak jak pisze na opakowaniu. Jest godny polecenia!
Następnie gdy mam więcej czasu to je skracam piłując. Nie polecam pilniczków metalowych, gdyż one rozdwajają paznokcie. Dla niektórych mogą one być w porządku, ale dla mnie nie są. Jeśli moje paznokcie są bardzo długie a muszę je całkowicie skrócić to najpierw obcinam nożyczkami do paznokci a dopiero później piłuje. Powinniśmy też zadbać o nasze skórki i je powycinać. Ale nie przesadzajmy, bo to one ochraniają nasze paznokcie.

Przed każdym malowaniem staram się nałożyć na paznokcie odżywkę. Ja mam odżywkę z eveline i dzięki niej moje paznokcie są twardsze i się nie wyginają w każdą stronę. Później wybieram sobie kolorki lakierów i maluję nimi paznokcie. Powinniśmy nakładać dwie warstwy lakieru, ale to niekonieczne.


Wskazówki dotyczące pielęgnacji paznokci:

1. Nigdy nie zdrapuj lakieru.
2. Porzuć zwyczaj obgryzania paznokci.
3. Ze skórkami należy obchodzić się delikatnie.
4. Codziennie smaruj dłonie kremem.
5. Od czasu do czasu zrób dłoniom peeling.
6. Rzadko używaj tipsów, po zdjęciu ich paznokcie są osłabione.
7. Jeśli codziennie malujesz paznokcie, daj im trochę odpocząć.
8. Gdy piłujemy paznokcie najlepiej robić to w jedną stronę.
9. Należy również pamiętać, aby dieta była bogata w białko, wapń, żelazo.

13 comments:

  1. Ja mam manię na puncie swoich paznokci. Zawsze muszą być równo obcięte i pomalowane chociaż odzywką :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Używam tej odżywki, jest super i również ją polecam ;) No i akurat teraz mam ten sam krem do rąk tylko inny zapach!
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Mam podobny schemat
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post riwlawn.blogspot.com Obs=obs

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam odżywkę z Eveline, choć od miesiąca noszę hybrydy i jak na razie mam od niej przerwę:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    ReplyDelete
  5. ja na szczescie mam ladne paznokcie bez specjanego dbania:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja muszę kupić jakaś porządnà odżywkę,bo mam paznokcie jak papier :(

    ReplyDelete
  7. Zamiast wycinania skórek polecam odsuwanie ich z pomocą żelu zmiękczającego. Trudniej sobie przy tym zrobić krzywdę niż przy wycinaniu. Ale to też dużo zależy od tego jak uciążliwe mamy skórki.
    Odżywkę z Eveline część osób uwielbia, część nienawidzi - wszystko przez formaldehyd. Jednym szkodzi, drugim pomaga. Używałam, dla mnie była bardzo fajna, choć koniec końców przerzuciłam się na Sally Hansen.

    ReplyDelete
  8. Ajj, a ja nie potrafię się zabrać za swoje paznokcie. Zwykle mam takiego lenia, że ledwo się zmuszam do nałożenia odżywki.
    >FOXYDIET<

    ReplyDelete
  9. Mam ten lakier w odcieniu jasnego fioletu :) I ten krem tez mialam :)

    ReplyDelete
  10. Ja na swoich paznokciach stosuję odżywkę z Eveline i jest naprawdę świetna:)
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. również kupuję odżywki z tej serii :) są po prostu świetne.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ja niestety miałam bardzo słabe paznokietki, ale zrobiłam hybrydy z bazą witaminową i już rok nie mam z nimi żadnego problemu. Są moocne i zdrowe :)

    http://natquaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja staram się dbać o paznokcie stosuję hybrydy i myślę że nie jest tak źle :)
    Jest duża różnica między dłonią z obgryzionymi niezadbanymi paznokciami, a taką z ładnymi zadbanymi czystymi paznokciami ;P, dlatego mega warto o nie dbać ^_^
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥