Saturday, July 30, 2016

Poranki z herbatą

Hej kochani!
Lubię takie dni, kiedy bez żadnego problemu bez wyrzutów sumienia, że czegoś nie zrobiłam mogę dłużej poleżeć w łóżku. Zaparzyć sobie herbatkę i się nią delektować pogrążona w marzeniach. Czasami, gdy już skończę marzyć wracam do rzeczywistości i biorę kalendarz, sama go robiłam i jestem z niego zadowolona, i go uzupełniam. Dopisuję coś, skreślam, przekreślam i tak mija mój poranek. Kalendarz jest naprawdę dobry, bo oprócz kalendarza jest tam baaardzo dużo wolnych kartek i mogę je wykorzystać jak tylko moja wyobraźnia mi na to pozwoli. Na jednym blogu a dokładnie u Kariny przeczytałam post, w którym ta osóbka zrobiła sobie listę celów na tegoroczne wakacje. Uznałam, że jest to świetnym pomysłem i sama taką listę zrobiłam. Jestem z siebie dumna bo już kilka zadań z niej wykonałam. Mam nadzieję, że do końca wakacji spełnię wszystkie swoje cele. A niektóre z nich są naprawdę trudne i sama ich zrobić nie dam rady. Ale wszystko jest możliwe tylko trzeba chcieć!

Przy okazji chciałam podziękować Marice za przepiękny design bloga. Teraz bardzo trudno jest znaleźć taką osóbkę. Dlatego jeśli potrzebujecie zmienić wygląd to myślę, że ona bez problemu wam go wykona.


Chcesz być na bieżąco, polub!

31 comments:

  1. Takie personalizowane kalendarze są świetne.
    Osobiście kocham notesy, zeszyty, kalendarze. <3

    będe obserwować :)  Zajrzyj też do nas: www.projekt-nn.blogspot.com  

    ReplyDelete
  2. Super post!
    Ja także prowadzę taki swój własnoręcznie zrobiony kalndarz.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Ja nie stawiam sobie żadnych celów, bo i tak ich nie wypełnię ;__;
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja również mam jeden ważny cel na te wakacje i krok po kroku staram się go spełniać ;)
    Zapraszam do obserwowania i komentowania ! :)
    jagglam.blogspot.com
    + obserwuje

    ReplyDelete
  5. Super pomysł z tym kalendarzem kochana. Trzymam kciuki, żeby udało się zrealizować wszystkie postanowienia ;) ;*

    https://alazielinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Taka wakacyjna lista celów to świetny pomysł ! :D
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  7. Również wielbię pyszne poranki z herbatką czy kawką! MNIAM!

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    ReplyDelete
  8. Ja niestety zawsze gdy trochę bardziej poleniuchuje dłużej mam sumienie i wyrzuty!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    theluckyooone

    ReplyDelete
  9. Jejku jaki świetny kalendarz! <3
    Taki własnoręczny najlepszy.
    Ja nie lubię leniuchować, nie chcę marnować dnia.
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  10. Dla mnie poranek z herbatką to obowiązek każdego dnia :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  11. fajnie napisany wpis;) i ciekawie zrobione zdjęcia
    (ja rowniez uwielbiaam herbatę!)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. u mnie rano jest za goraco na herbate. :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja też zrobiłam sobie taką listę celów,ale spełniłam tylko garstkę z nich:)Mam nadzieję,że Tobie się uda.
    MÓJ BLOG <3

    ReplyDelete
  14. Taka lista to fajna sprawa, nie wiem, czy nie jest za późno, aby ją zbrobić, bo zoatał tylko miesiąc. Może napisałabyś co znajduje się na Twojej? Na zdjęciach nie widać dobrze :P

    Bardzo fajny post i zdjęcia, też uwielbiam herbatę ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  15. Hello dear,
    great pictures!
    I'm following you,now it's your turn

    maya is back

    ReplyDelete
  16. Ja rano MUSZĘ wypić ciepłą herbatę, serio, wolę już nie zjeść śniadania, ale herbata musi być :D ♥
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Byłabym bardo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/07/off-shoulder-top-and-backpack.html

    ReplyDelete
  17. Ja dziś wypiłam trzy kubki herbaty haha! Ja zazwyczaj od razu gdy się obudzę sięgam po telefon. Tak to już mam haha! Design naprawdę ładny :)
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  18. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ReplyDelete
  19. Taka herbata z rana z pewnością pobudza do życia i sprawia, że dzień jest lepszy ;] A pisanie w kalendarzu zawsze pozwala się wyluzować, a czytanie tego później jest ogromną przyjemnością. Ja jednak nigdy nie mam zapału do takich rzeczy..
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  20. Też mam listę celów na wakacje i póki co udaje mi się je powoli realizować :)
    Zapraszam,
    Hardkorowo Normalna

    ReplyDelete
  21. sama musze sobie zalozyc taki wlasnie kalendarz- organizacja czasu to podstawa :) takze kocham ten blogi stan, gdy spokojnie moge lezec sobie w lozeczku i on sie nie martwic :D
    wspolna obserwacja? daj znac u mnie na blogu <3 zawsze się odwdzięczam
    oxxoox

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    ReplyDelete
  22. Ja często robię takie listy rzeczy do zrobienia :D w kalendarzu raczej nic nie zapisuje.

    Zostałaś nominowana do LBA więcej informacji -> singo-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Trzymam kciuki, abyś spełniła swoje cele. Prowadzę taki kalendarz i bardzo ułatwia mi życie ^^ Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam herbatę! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Prowadzę swój własnoręcznie zrobiony kalendarz, uważam że takie są najlepsze, w tych sklepowych zawsze mi czegoś brakuje :)
    Także mam listę celów na wakacje, zobaczymy czy uda mi się wszystkie zrealizować :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Też lubię sobie czasem dłużej poleżeć w łóżku z kawusią albo herbatką. Jest to jedna z moich ulubionych form wypoczynku. :) Fajny pomysł na taki notatnik. :)
    Pozdrawiam

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Lista celów jest bardzo fajna, bo dzięki niej można aktywnie i ciekawie spędzić wakacje :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Też zrobiłam sobie listę celów na wakacje ale nic mi z tego nie wychodzi. Co do kalendarzy to nie mam do nich szczęścia bo już kilka zgubiłam, albo zalałam herbatą.
    Pozdrawiam. Miłych wakacji.
    Mój kawałek internetu

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥