5 sierpnia 2016

3 latka

Hej kochani!
Kilka dni temu zorientowałam się, że mój blog za niedługo kończy trzy lata. Nie do wiary jak to szybko zleciało. Mam wrażenie jakbym dopiero rok czasu go pisała. A tu aż trzy lata. Z tej okazji chciałabym podziękować wszystkim czytelnikom, obserwatorom a nawet hejterom. To wy mnie motywujecie! Nie będę robić podsumowania co roku, bo nie na tym to polega. Ale napiszę skąd pomysł na nazwę.
Skąd taka nazwa? Carpe Diem jest to pozytywna nazwa, która oznacza chwytaj dzień. Powinniśmy nie marnować okazji i cieszyć się życiem. W dzisiejszych czasach każdy pędzi za ambicjami. Szkoła, studia, praca. Nie ma czasu, aby się zatrzymać na chwilę. Powinniśmy cieszyć się ze wszystkiego co jest nam dane i znajdować małe rzeczy, które dadzą nam szczęście. Ja pisząc bloga chciałabym przekazać wam tą pozytywną energię!
Nie dawno miałam bardzo długą przerwę, najdłuższą w całym swoim blogowaniu. Po tym czasie zrozumiałam co to jest pasja. Blogowanie oraz połączone z tym pasje fotografia i gotowanie są moimi pasjami. Nie zawsze mam na to czas, ale w wolnej chwili lubię do tego wracać. Bloga nie prowadzę dla współprac, aby mieć z tego jakiekolwiek korzyści. Piszę, bo lubię to!


11 rzeczy, które dało mi blogowanie:
- Odnalazłam swoje pasje
- Zdobyłam takie cechy jak: pracowitość, systematyczność, odpowiedzialność
- Miałam możliwość poznania różnych opinii na temat świata
- Zdobyłam umiejętność obsługi programami do obrabiania zdjęć
- Zaczęłam myśleć pozytywnie
- Staram się stawiać czoła nowym wyzwaniom
- Miałam możliwość wykonywać zdjęcia innym
- Miałam możliwość poznać kilka fajnych ludzi
- Nauczyłam się wykonywać podstawowy design
- Potrafię lepiej wypowiadać się na dany temat oraz czytać ze zrozumieniem
- Zaczęłam stawiać przed sobą nowe cele w życiu








23 komentarze:

  1. Gratulację i powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Mój ma 2,5 <3
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję (^u^ )
    Nie wiem czego życzyć... wytrwałości? weny? chęci?

    Śliczne zdjęcia tak swoją drogą ;-;
    Pozdrawiam
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje (^u^ c )!!!
    Wszystkiego dobrego i wgl :>

    Czas szybko leci :/

    Pozdrawiam
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałam dwa komentarze bo jestem głupia i myślałam ze nie dodało XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 lata to już naprawdę ogromny staż na blogu ;o Bardzo dobrze, że nie bawisz się w jakieś podsumowania, tylko robisz naprawdę ciekawe posty. Dzięki Twojemu postowi widzę, jak wiele daje blog. A nazwę także masz świetną i niesamowicie motywującą ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dopiero zaczęłam przygodę z blogiem i nie jestem do końca pewna, czy spodoba mi się to tak, jak Tobie. Mam nadziję, ze tak i gratuluje Ci :>

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wytrwałości, ja swoje 3 lata będę mieć we wrześniu
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kochana i życzę kolejnych trzech,a nawet i więcej lat blogowania! :)
    Mój blog:*

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje wytrwałości! mój blog kończy 3 lata w październiku :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje 3 lata na blogu to dużo powodzenia w dalszych latach
    Zapraszam na bloga!
    Zapraszam na kanał!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, powodzenia życze i wytrwałości :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 'Piszę bo lubię!' - i tak powinno być! 3 lata to już jest coś, super że wytrwałaś :D
    Pozdrawiam!
    https://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę gratuluję Ci z całego serduszka, jednocześnie podziwiając z boku! 3 lata, to długi okres blogowania. Widzę, że wiele umiejętności zdobyłaś dzięki takiej wspaniałej pasji. Oby tak dalej!:)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę mnóstwa sukcesów w blogosferze, a także zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając Cię do obserwacji mojego bloga!:)
    Aguuuszka-klik!☼

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudowny wpis! :)
    Śliczne zdjęcia!
    Życzę kolejnych lat blogowania obfitujących w ogrom sukcesów!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. 3 lata to strasznie długo, dlatego serdecznie ci gratuluję! U mnie za kilka tygodni będzie roczek! <3
    Pozdrawiam, zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiętam jak rok temu obchodziłaś dwa lata. Jejku jak to szybko leci!

    OdpowiedzUsuń
  17. Omg jak czas szybko leci. Gratuluję i życzę kolejnych lat kochana.

    Zapraszam do kliknięcia http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje !

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjecia, oby więcej jeszcze było tych korzyści :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę kolejnych trzech lat ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥