Tuesday, August 02, 2016

Moje podwójne życie

Hej kochani!
Myślałam, że podwójne życie zdarza się tylko u facetów, którym jedna kobieta nie wystarcza. To zawsze oni pół dnia spędzali z jedną kobietą, a drugie pół dnia z drugą kobietą. Ale się myliłam. Po założeniu bloga doszłam do wniosku, że ja sama prowadzę podwójne życie. A jestem zwykłą dziewczyną, która się uczy a po południu blogerka.
Rano wstaję idę jak każda dziewczyna do szkoły, zdobywam wiedzę, uczę się i rozwijam. Po skończonych lekcjach wracam do domu, włączam laptopa i przenoszę się do swojego drugiego życia. Najpierw wszystkie swoje myśli przelewam na stronę blogera, obrabiam zdjęcia, jeśli ich nie mam chwytam aparat i wybiegam na dwór aby je zrobić. Później publikuję post i czytam inne wpisy.



Bloga założyłam trzy lata temu i od samego początku go ukrywam. Mieszkam w małej miejscowości i wiem, że daleko tak nie zajadę. Tak jak niektórzy boję się tego, że nie zostanę zaakceptowana. Wiadomo jacy są ludzie. Blog jest dla mnie formą "pamiętnika". Znajdują się na nim różne posty poczynając od lifestyle i kończąc na gotowaniu, przemyśleniach. Na blogu piszę w każdej wolnej chwili i gdy mam wenę. Uczestnicząc w swoim drugim życiu staram się przekazywać pozytywną energię czytelnikom. Jak nazwa wskazuje "Carpe Diem"- chwytaj dzień. Należy żyć chwilą bieżąco, a nie myśleć co będzie później. Żyjąc w myśl Carpe Diem stajemy się szczęśliwi, dlatego ja staram się to wszystko przekazywać obserwatorom.


Biorę udział w konkursie, który organizuje DDOB, a patronem wyzwania jest Neffos. Jeśli chcecie zagłosować na mój wpis, tutaj jest link do niego klik. Zachęcam wszystkich do wzięcia udziału!

15 comments:

  1. Ja swojego bloga także ukrywałam bardzo długo, ale po jakimś czasie to się wydało i jestem z tego zadowolona. Ludzie ze szkoły to zawsze dodatkowi czytelnicy, a czytelników nigdy za wiele, prawda? A Ci, który hejtują, robią to tylko z czystej zazdrości, a to sprawia, że mam z tego chorą satysfakcję :D Także nie masz się czego wstydzić i tego ukrywać, szczególnie, że Twój blog jest naprawdę świetny :)
    Doceniłam Twój wpis i jeśli chcesz, zapraszam do przeczytania także mojego wpisu konkursowego ;3
    Pozdrawiam cieplutko!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  2. Podwójne życie bardziej... Spajderman? Batman? Ajronman? XDDD
    Mi się bardziej z tym kojarzy lelz

    Ale każdy ma podwójne życie... te dwie maski
    jedną zakłada do szkoły pracy a druga w domku...

    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Dla mnie blog tez jest innym, lepszym zyciem:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ja również mieszkam w małej miejscowości i o blogu wiedzą tylko moje przyjaciółki,które bardzo motywują mnie do pisania:) Gdyby się temu bliżej przyjrzeć to każdy ma swoje drugie życie,każdy coś ukrywa.
    Mój blog:)

    ReplyDelete
  5. Również mieszkam w małym mieście ale narazie nikt o moim blogu nie wie:)

    Jeśli masz ochotę zajrzyj do mnie:)
    typical-teengirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Też prowadzę podwójne życie (takie jak ty tylko zamiast do szkoły chodzę do pracy) i póki co ukrywam bloga :)
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  7. W sumie racja, blogownie to trochę przenoszenie się w inny świat, a w pewnym sensie i drugie życie. Nie dziwię się, że na początku się ukrywałaś, nawet ja zbyt dużo informacji o sobie nie przedstawiam :) Ale cieszę się, że pomimo twoich pesymistycznych myśli, odniosłaś sukces! Pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Przyznam szczerze, że swojego bloga także ukrywam, ale powoli informuję znajomych o nim i reagują całkiem pozytywnie :) Życzę powodzenia w konkursie! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. świetny post ! Ja też tak naprawdę prowadzę podwójne życie :p Nigdy wcześniej tak o tym nie myślałam :D
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetnie napisane, życzę powodzenia w konkursie!
    treamicii.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ciekawy pomysł na posta! :) Ale co do ukrywania bloga - myślę, że nie masz się czego wstydzić, bo jest naprawdę genialny! Powodzenia w konkursie ;)

    ReplyDelete
  12. Ja swojego bloga nie ukrywałam, co z tego, że ludzie ze szkoły go nie akceptują? Robię to, co kocham, a im nic do tego ;D
    Powodzenia w konkursie!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. ja też mam wrażenie, że prowadzę podwójne życie. z jednej strony jestem szalona i nieprzewidywalna, często zbyt szczera, natomiast na blogu jestem dziewczyną, która jak się wydaje, ma wszystko poukładane w głowie i ma wszystko przemyślane.
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  14. szkoda ze musisz ukrywac istnienie bloga w swojej miejscowosci..
    ja chyba tez tak jak Ty prowadze takie podwojne zycie :d
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥