Saturday, September 24, 2016

Jak nabrać sił na nowy rok szkolny?

Hej kochani!
Pewnie nie tylko ja po wakacjach jestem rozleniwiona i nie chce mi się wracać do szkoły. Ale co dobre szybko się kończy i po tych dwóch cudownych miesiącach trzeba wrócić do zdobywania wiedzy. Dzisiaj przychodzę do Was z pomysłami na to, aby po tych wakacjach nabrać siły na nowy rok szkolny!

1. Napisz na kartce swój cel i powieś ją w widocznym miejscu
Dobrze jest gdy nasze marzenia czy cele widzimy już z daleka np. wchodząc do pokoju. Dlatego warto je napisać na kartce i powiesić w widocznym miejscu. Nie muszą od razu być to jakieś wielkie cele, nawet te małe jak zdołamy zrealizować to one dają nam pozytywną energię do dalszego realizowania ich.


2.Przygotuj sobie plan działania
Jeśli napiszemy sobie na kartce co musimy zrobić to one będą nas motywować, aby jednak wstać i coś zrobić. Warto aby plan był dobrze rozpisany i obserwuj kolejne etapy przybliżające cię do celu.

3.Stwórz swoją mapę marzeń
Taką mapę warto stworzyć wtedy będziemy mieli wszystko czarne na białym jakie mamy marzenia i pragnienia. Możesz ją pięknie namalować albo po prostu wykleić. Jeden i drugi pomysł będzie fantastyczny. Ważne jest to aby ona odzwierciedlała Twoje marzenia i pragnienia, działa również na podświadomość!
4.Powiedz przyjaciołom i rodzinie o swoich planach
Czasami dobrze jest jak czujemy czyjeś wsparcie, dlatego bez zastanowienia biegnij i pochwal się rodzinie lub przyjaciołom o swoich marzeniach i planach. Oni na pewno będą Tobie kibicować i Cię wspierać we wszystkim. Zawsze im dziękuj za najdrobniejszy gest pomocy.

5. Otaczaj się ludźmi, którzy są pozytywnie nastawieni do życia
Opuszczanie toksycznych ludzi jest ważnym krokiem w życiu. Warto zrobić taki krok i otaczać się tylko tymi, którzy są pozytywnie nastawieni. Wtedy sama będziesz pozytywnie myślała i uda Ci się zrealizować cele w życiu.

6. Gdy od samego rana czujesz, że nie masz siły...
Posłuchaj pozytywnej muzyki albo idź pobiegaj. Wtedy na pewno poczujesz się lepiej. Gdy już skończysz wypisz na kartce zadania na dany dzień. A potem zacznij je wykreślać. Wykonywane zadania dadzą ci kopa i od razu poczujesz się lepiej.
7. Masz duży spadek formy- nie oskarżaj się
Po wakacjach zawsze jesteśmy w złej formie. To norma. Dlatego nie mów: "jestem leniwa, muszę się wziąć w garść". Lepiej powiedz: "jest mi ciężko, ale dam radę" Dobijanie się nic ci nie da lepiej zmienić nastawienie i pozytywnie siebie motywować.

4 comments:

  1. Dobre rady :D a muzyka jest dobra na wszystko :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    ReplyDelete
  2. Ostatni punkt jakby dla mnie :D Już jest dobrze ale ostatnio strasznie sie opuściłam w bieganiu co mnie strasznie męczyło. Nie mówiąc juz o tym jak bardzo za tym tęskniłam! ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super! Na pewno z czegoś skorzystam!
    Zapraszam na mojego bloga KLIK

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥