Monday, November 07, 2016

18 lat

18 lat temu na świat przyszła, mała, z niebieskimi oczami dziewczynka. Byłam pierwszym dzieckiem moich rodziców. Dwa lata później dołączył do mnie chłopczyk. Razem z braciszkiem wychowywaliśmy się na wsi. Dzieciństwo spędziłam cudownie. W wieku sześciu lat zaczęłam chodzić do zerówki a następnie do szkoły podstawowej. W szkole podstawowej poznałam Ewę i się przyjaźnimy do dnia dzisiejszego. Następnie zaczęłam naukę w gimnazjum. Ta szkoła szybko zleciała i przyszedł czas na egzaminy a później podjęcie decyzji o nauce w innej szkole. Mój wybór padł na technikum o profilu żywienie i usługi gastronomiczne. W tej szkole poznałam wspaniałe osoby i nie zamieniłabym ich na nikogo innego. Ta właśnie dziewczynka w ubiegłym tygodniu obchodziła swoje 18 urodziny.
Nie do wiary jak szybko ten czas leci. Jeszcze pamiętam jak nie dawno kończyłam 16 urodziny albo chodziłam jeszcze do gimnazjum. A tu już jestem pełnoletnia i w czerwcu będę się zmagać z egzaminami. Ta liczba nic nie zmieniła w moim życiu, czuję, że przeszłam jakiś tam próg, że wszystko mi już wolno, ale jestem tą samą dziewczyną którą byłam miesiąc temu. Tym samym "dzieckiem" z głową pełną marzeń.

7 comments:

  1. Spóźnione wszystkiego najlepszego <3
    i powodzenia w czerwcu na egzaminach!

    ReplyDelete
  2. Życzę wszystkiego najlepszego!! 18 lat już zobowiązuje :D

    Może wspólna obserwacja? :)

    ReplyDelete
  3. Ojejku, Wszystkiego naj najlepszego! Życzę ci spełnienia marzeń i uśmiechu na twarzy!
    Pamiętam że u mnie też tak było, pewnego dnia stałam się już pełnoletnia, ale tak naprawę to nic nie zmieniło w moim życiu. Za 3 dni będę miała już 21 lat, ale ja nadal czuję się nastolatką XD
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wzruszył mnie ten post, szczególnie, że sama za kilka lat bede obchodzic swoja 18 ;] Życzę Ci wszystkiego najlepszego, spełnienia marzen i sukcesów na blogu :)
    /Agata
    NASZ BLOG - KLIK


    ReplyDelete
  5. Bardzo spóźnione wszystkiego najlepszego, ja urodzinki mam jutro!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥