31 grudnia 2016

Podsumowanie roku 2016

Hej kochani!
Zbliża się wielkimi krokami Nowy Rok, dlatego przyszła pora, aby podsumować 2016. Ten rok miał być dla mnie dobry i w pewnych momentach taki był, ale jak to zawsze bywa jeśli są wzloty to i muszą być upadki. W tym roku skończyłam 18 lat. Nawiązałam nowe znajomości z niektórymi mam kontakt codziennie i mam nadzieję, że się to nie zmieni. Osiągnęłam lepsze wyniki w nauce i zaczęłam się bardziej przykładać do niej. Potrafię zorganizować sobie czas, dzięki czemu starcza mi go na wszystko. Ten rok naprawdę bardzo miło wspominam i z przyjemnością będę do niego wracać. Niestety są takie momenty o których najchętniej chciałabym zapomnieć, ale jest to mniejszość.

Od stycznia zaczęłam wypisywać najlepsze momenty z tego roku i dzisiaj przyszła pora, aby otworzyć ten słoik. Co prawda nie wypisywałam tych momentów z każdego dnia, ale zapełniłam go całego. W następnym roku też planuję mieć taki słoik, ale trochę większy. Według mnie jest to fajna sprawa. Nie jesteśmy w stanie wszystkiego zapamiętać a dzięki takiemu pomysłowi mamy wszystko zapisane na kartkach.



18 komentarzy:

  1. Fajnie, że udało CI się ukończyć wyzwanie Słoiczka 2016 :) Ja po pół roku o tym już zapomniałam niestety... Cieszę się, że udało Ci się poprawić stopnie w szkole oraz że nawiązałaś ciekawe znajomości :)
    Powodzenia w następnym roku! Jeszcze raz szczęścia i spełnienia marzeń! Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki słoik to zaraz po fotografiach , najlepszy pomysł na zachowanie wspomnień :)
    Szczęśliwego nowego roku ;*

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku mam swoją 18 i nie dochodzi to kompletnie do mnie. Jeszcze nie dawno czekałam na 13 urodziny :) Na szczęście do października jeszcze trochę czasu.
    Właśnie widziałam taki słoiczek na innym blogu i chyba też sobie taki zrobię. Dobrze, że większość wspomnień miałaś pozytywnych :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że coraz więcej osób robiło ten słoiczek. Świetny psot.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że dobrze wspominasz 2016 :)
    Świetny pomysł ze słoiczkiem, chyba też taki zrobię.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super słoiczek! Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku <3 Obserwuję i mam nadzieję, że również zaobserujwesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku ja ostatnio też chciałam zrobić taki słoiczek , ale jakoś nie wiedziałam jak sie za to zabrać . Fajna jest chyba taka typu pamiątka.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zrobiłam taki słoiczek jednak potem go wyrzuciłam bo stwierdzilam że jeednak nie zapełnie go. Choć teraz mnie zainspirowałaś do stworzenia kolejnego takiego :)
    Podziwiam, że dałaś radę zrobić tyle rzeczy w 2016. Nie każdy potrafi dobrze zorganizować czas a opanowanie tego, to nie lada sztuka ;)
    Btw. piękny wygląd bloga <3
    Obserwuje!
    Pozdrawiam cieplutko
    Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great blog.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow??Please follow my blog on GFC ll back to you.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale czaderski pomysł z tym słoiczkiem. Aż mam ochotę zrobić coś podobnego :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Też muszę sobie zrobić taki słoiczek :)
    Życzę Ci aby ten rok był dla Ciebie jak najlepszy! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł. Chyba zrobię sobie podobny słoiik w tym roku ;)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ♥
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  13. Może zrobi sobie podobny słoik :) Świetny pomysł!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z tym słoiczkiem szczęścia :) może zrobię sobie takie w tym roku? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze uwielbiałam takie słoiczki, ale u mnie się nie sprawdzały ;c
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł z tym słoiczkiem, może spróbuję na ten rok :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. I love the post. A good New Year.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥