Monday, January 23, 2017

DIY: słoiczek z powodami, za które cię kocham

Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z postem DIY. Jest to słoiczek w którym znajdują się powody, za które kochamy daną osobę. Mogą to być również powody, za które lubimy daną osobę lub szanujemy. Ilość karteczek zależy tylko od was. Taki prezent możemy zrobić każdemu przyjaciółce, chłopakowi czy rodzicom. A gwarantuję Wam, że obdarowywana osoba na pewno ucieszy się z takiego prezentu!

Co będzie nam potrzebne:

* Słoik
* Kolorowe kartki
* Wstążka
* Długopis i kolorowe cienkopisy
* Nożyczki i klej


Na karteczkach piszemy powody za, które kochamy daną osobę. Najpierw proponuję na brudno wszystkie wypisać, bo jeśli jest ich naprawdę dużo to po jakimś czasie będą się powtarzać. Możecie również napisać na komputerze i później wydrukować, będzie o wiele szybciej. Gdy już mamy napisane wycinamy. Składamy lub zwijamy w rulonik i wrzucamy do słoiczka. Na słoiku przyklejamy etykietę, aby było wiadomo co to jest. Zamiast słoika możecie użyć pudełka i do każdej karteczki przyczepić cukierek.




Według mnie taki prezent od serduszka jest dużo dużo lepszy niż taki kupiony gotowy w sklepie. Osobiście uwielbiam robić takiego typu prezenty. I wam również polecam, abyście taki prezent zrobili!

32 comments:

  1. Całkiem fajny pomysł
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  2. Prezenty robione własnoręcznie to najlepsze prezenty ^^
    Chyba zrobię taki słoiczek chłopakowi na walentynki :3

    Pozdrawiam!
    Czarny Kotyszek

    ReplyDelete
  3. Świetny pomysł :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Robiłam taki prezent ale szczerze powiem, że drugi raz chyba bym się nie zdecydowała :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  5. Genialne! Ja próbowałam zrobić coś takiego rok temu i podarować bliskiej osobie na święta, jednak za późno się obudziłam i zwyczajnie nie zdążyłam wszystkiego napisać... Trzeba podejść do tego z głową :)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  6. Świetny post, mega mi się podoba twój styl pisania przeczytałam też kilka poprzednich wpisów :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  7. Wow! Super pomysł, myślę, że wykorzystam! :) Obserwuję !

    ReplyDelete
  8. Prezent świetny, ale trudno jest wymyslic 365 oryginalnych i niebanalnych powodów :D

    ReplyDelete
  9. super pomysł :)
    http://princessgaba.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. bardzo fajny prezent na Walentynki:))
    https://comamima.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fajny pomysł! Ja na pewno ucieszyłabym się z takiego prezentu :)

    singo-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam takie DIY :)
    Sama bym chciała takie dostać <3

    NEYLLA

    ReplyDelete
  13. Świetny pomysł! Uwielbiam DIY :)
    Z przyjemnością obserwuję :)

    ReplyDelete
  14. Mega mi się podoba taki pomysł ! ♥ Na pewno chciałabym taki dostać od ukochanej osoby ! Jak kiedyś znajdę swojego Księcia to na walentynki dostanie ode mnie takie cudo :D

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam takie prezenty robione od serca :D Zawsze z takich cieszę się bardziej :)

    ReplyDelete
  16. Świetny pomysł!Nie trzeba wydawać dużo pieniędzy, żeby sprawić komuś radość :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Kiedyś dostałam taki prezent i nadal chowam go w moim pudełku ze wspomnieniami. To naprawdę piękny gest i chociaż już nie mam takiego dobrego kontaktu z tą osobą jak kiedyś, to zawsze uśmiecham się kiedy czytam te wszystkie powody.

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  18. takie prezenty od serca są najlepsze ! :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    ANRU,

    ReplyDelete
  19. Jejku. A ja się głowię co kupić ukochanej osobie. Obserwuję z przyjemnością. :)
    mój blog

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajny, oryginalny pomysł!

    shikatemeku.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Pomysł super, sama mam zamiar taki zrobić :). Tylko jak przychodzi co do czego, to za nic nie wymyślę aż tylu powodów :/.
    www.soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Podobny słoiczek zrobiłam w grudniu dla swojej przyjaciółki ;) Tylko nie były tam tylko powody, dla których ją kocham, ale też jakieś fajne wspomnienia, podziękowania i pozytywne myśli, dające kopa ;)

    ReplyDelete
  23. Prezent czasochłonny, ale musi bardzo radować drugą osobę :) Super!
    Osobiście chyba wyrośliśmy z tego z moim chłopakiem i stawiamy na praktyczniejsze prezenty. :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  24. nie wiem czy byłabym w stanie wymyślić tyle powodów, bo mimo wszystko jest ich naprawdę dużo. z pewnością chciałabym coś takiego dostać ;)

    jeśli znajdziesz moment - zapraszam do siebie na pierwszy post:
    http://mlkstars.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Raczej nie zdecydowałabym się na taki prezent, może to już nie te lata ale z pewnością osoba obdarowana doceni taki prezent od Ciebie :)

    ReplyDelete
  26. Great blog :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on Gfc???Please follow my blog ll follow back.

    ReplyDelete
  27. Genialny pomysł !
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Chcę coś podobnego dać swojemu lubemu na walentynki :D

    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥