Friday, January 06, 2017

Postanowienia i cele na 2017 rok

Hej kochani!
Mamy nowy 2017 rok. Oby był jeszcze lepszy od poprzedniego. Na początku każdego roku każdy ma jakieś postanowienia. Według mnie jest to fajny pomysł, ale jeśli te postanowienia są realne i nie powtarzają się co roku, bo jeśli ktoś piąty raz postanowił, że w tym roku schudnie czy zacznie chodzić na siłownię, to według mnie jest to bezsensu, bo jeśli w poprzednich latach tego nie zrobił, to w tym roku tym bardziej tego nie zrobi. Ja mam tylko jedno postanowienie i będę się tego trzymać przez cały rok. Na koniec roku zobaczę czy udało mi się zrealizować to postanowienie.
Oprócz postanowienia wpadłam na świetny pomysł, że wypiszę na kartce 100 celów, które będę musiała zrealizować w tym roku. Nie wymyślałam takich z kosmosu, za które nie będę wiedziała jak się zabrać, są to raczej takie oczywiste, które muszę osiągnąć albo przynajmniej bardzo bym chciała. Dlatego w tym roku będę dążyła do wyznaczonych przez siebie celów i tego Wam życzę!



14 comments:

  1. Też w tym roku stawiam sobie kilka celów które są oczywiste a nie z kosmosu. Życze powodzenia :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  2. Z tymi postanowieniami jest różnie, praktycznie co roku te same, dlatego chyba to nie ma sensu :D Powodzenia!
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. 100 rzeczy to baaaardzo dużo! Życzę powodzenia <3

    Mój blog - klik! :)

    ReplyDelete
  4. Punkt 13. - Ograniczyć trochę złe nawyki! IDEALE postanowienie, dobrze że napisałaś słowo "trochę", bo "całkowicie" nigdy nie da rady, haha :D Grunt, że myślisz o tym realistycznie!
    A tak poza tym to bardzo fajne postanowienia, które są do wykonania. Trzymam kciuki i życzę powodzenia oraz wytrwałości w spełnianiu ich :)

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! :)

    ReplyDelete
  5. Trzymam kciuki w realizacji wszystkich celów c;

    Obserwuję;*
    Zapraszam do mnie;3

    Giulietta

    ReplyDelete
  6. Super pomysl! Widze ze jestes zorganizowana i lubisz rozpisywać i planowac tak jak ja :) ja mie chcialam zadnych celów sobie wyznaczać ale chyba zrobie taka liste wyzwać i marzen do spełnienia na ten rok. Powodzenia w realizacji! Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Fajnie jest spisać sobie cele ,marzenia ,żeby potem sobie je poprzypominać i zobaczyć czy się spełniły :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Fajny pomysł z wypisaniem tych celi. Czekam w grudniu na rozliczenie z nich ;D
    Bardzo dobrze napisany post :) Pozdrawiam.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    ReplyDelete
  10. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, na pewno będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Na każdy podany link wejdę ♥
Jeśli spodoba ci się blog to zaobserwuj
a ja postaram się odwdzięczyć ♥